...A Roxfort könyvtárába értek. Könyvek millió vették őket körül. Anastasianak nagy önerővel kellett bírnia, hogy ne induljon el olvasgatni.
A többiek már kissé unták, hogy ennyi ugrás van a történetben, és nem is tudtak rájönni, hogy miért. Továbbra is az volt az elképzelésük, hogy meghibásodhatott az emlék.
-Tényleg azt gondolod, hogy itt nyilván van tartva az összes házasság?- kérdezte egy sötét hajú fiú, aki karba tett kézzel sétált a mi Brooklynunk mellett. Igen, ő Nicholas Zambini.
Brook nem pont úgy mondta vissza a süveg szövegét neki, ahogy megtörtént, hiszen félt, hogy új barátját elveszítené. Szóval Nich csak annyit tud, hogy a lány esze dominánsabb volt, mint a vére.
Közben meg is találták a könyvet. ,,Mágikus esküvők és varázslatos házasságok 1512-től, Wilma Errenwald,,
-Ebben komolyan benne van az összes házasság?- ámult el Nicholas. Brook mosolyogva bólintott és már el is kezdte fellapozni.
-De csak a törvényesek.- Ellapozott a könyv feléig, mert bizony abban csak addig volt írás. Rendben, mondjuk azt is hozzáfűzném, hogy a mű kinyitva elfoglalta az egész asztalt, és a szélei le is lógtak. Az oldalairól már nem is beszélve. Annyi oldala volt, hogy azt meg se lehetne számolni, és olyan kicsi betűmérettel írtak benne, hogy az elolvasáshoz igen jó szemre van szükség.
Ez az utolsó oldal sem volt tele. A többihez képest volt még benne hely lagalább száz házasságkötésnek. Miután Brooklyn odalapozott, nem sokkal később megjelent egy halvány szöveg, ami egyre erősebb és láthatóbb lett. Végül olyanná vált, mint a többi bejegyzés.
BOBBIE DAWNWORT ÉS ELIM KREI 2017. SZEPT. 4.
-Azta!! Ők most házasodtak össze?- ámultak el az emlékutazók is.
A szüleidnek mikor volt az esküvőjük?- Eszmélt fel Nich az ámulatából. Közben megtört An hidegvére, és abban a polcsorban, ahol az emlékgazdák az esküvős könyvet bújták, elkezdte felfedezni a műveket. Arra hamar rájött, hogy ez a nyilvántartások sora. Az egyes könyvek külömböző eseményeket gyűjtöttek össze.
Természetesen levenni esélye sem volt, hiszen az összes könyv, Wilma Errenwald összegzőjével hasonló méretű volt. Ahogy végigböngészte a sort, megtalálta a ,,Hivatalos Mágusgyermek Összegző,, című Krail Taylor könyvet, a ,,Halálozás a Mágusvilágban,,-t Elricke Serron-tól és különböző olyan könyveket, amelyek azt jegyezték fel, hogy ki mivel sértette meg az egyes törvényeket.
Közben Brook lapozni kezdett, és úgy válaszolt a neki indított kérdésre.
-Nem tudom pontosan, Nich, de mintha azt apa egyszer említette volna, hogy mikor én születtem, akkor még nem voltak házasok.
-Akkor 2006. Május 21. Utáni dátumot keressünk!
-Igen, de itt rengeteg esküvő van feljegyezve!- válaszolt Brooklyn nem kevés csalódottsággal a hangjában. Ellapozott 2006-ig, majd amint ráeszmélt, hogy ez egy lehetetlen küldetés, leroskadt a hozzá legközelebb eső székre. Viszont Nicholasban égett a tettvágy, hogy jót tegyen újdonsült barátjával. Ahogy a neveket olvasta, hirtelen az egyik pár szirázni kezdett, majd pukkant egyet, és eltűnt a könyvlapról. Erre Brook is felpattant, hogy megnézze mi történt.
-Ez meg mi volt?- bukott ki a kérdés Matthewból.
-Hajh, ugyan ez egyértelmű, bizonyára felbontották a házasságot.- válaszolt félvállról An, majd tovább bújta a könyvcímeket. Addigra, már azt is megállapította, hogy ez bizony a zárolt szekció. Ide nem juthat be akárki, bár neki, akárcsak a Gringotts örökösének, szinte kérnie se kellett és kedvére válogathatott.
ESTÁS LEYENDO
Merengő: történetek Rose Granger-Weasley emlékeiből
FanficA történetem Harry Potter világáról szól, viszont időben Az elátkozott gyermek utáni generáció kap szerepet. Olvastam már sok fantörténetet, és az enyém is hasonlíthat rájuk, viszont annyiban más, hogy mivel az eredeti történettől külön időben van...