Karácsony

31 1 0
                                    

Az irodára csend borult. Nem is értem, hogy tud egy-egy emlék ekkora hatást elérni pár tíz évesnél. A szobában lámpát kellett gyújtani, hogy lássanak, mert bizony besötétedett. Talán már hajnali kettő óra is elmúlt.

-Ti mit gondoltok ezekről a Conor gyerekekről?- kérdezte Franky, a Malfoy kúria, tágas, barátságos gyerekszobájában.

December 25-e volt. Csodálatos téli nap. A kertet hó lepte el. A gyerekek nemrég jöttek be átfázva, vizesen. Potterék ezt a Karácsonyt is Malfoyékkal ünneplik, mint az összes többit. Albus Potter, Emma Potter, Scorpius Malfoy és Rose Malfoy a nappaliban beszélgetnek. Hiába a régi barátság nem múlt el.

Szóval Anastasia, Chelestia és Franky a lányok szobájában ücsörögnek. Eddig nem igen volt idő megtárgyalni az emléket, hiszen a hálótermekbe való észrevétlen visszajutás, majdnem kudarcba fulladt, másnap ugye indultak haza a Roxfortból, és tegnap, mikor is Frankyék megérkeztek a szülők egy perc nyugtot se hagytak nekik.

-Utána olvastam, és kiderült, hogy Marissa Conor öt éve végzett a Roxfortban, szóval...

-Szóval Harry még ismerte!- fejezte be Chelest testvére mondatát.

-Úgy van! Akár utána is kérdezhetnénk! Majd holnap, mikor hazaér.- mert bizony Harry ezt a napot Annával és a mugli szüleivel töltötte.

-Ki-Ki, Chelli, Ani! Rose néni üzeni, hogy kész az ebéd!- viharzott be a szobába egy nyolc év körüli kislány. Andromeda Seraphina Kathleen Lupin.

Ted Lupin és Victorie Weasley középső lánya. A nyolc éves Andynek hosszú szőke haja volt (éppen). Ugyanis ő az egyetlen Lupin gyerek, aki örökölte apja metamorfmágusságát.(És még vélavér is csörgedezik az ereiben.) Igen, igen azt még nem említettem, de a Lupin család is együtt szokott ünnepelni Potterékkel és Malfoyékkal. Igaz, hogy Teddy kilenc évvel idősebb a többi felnőttnél, de Albus kiskorában gyakran érezte úgy, hogy Teddy a báttyja. 

Persze nem utálta Jameset sem, de ők nem ápoltak olyan jó kapcsolatok. Victorie pedig Rose rokona, úgyhogy több szálon is kapcsolódtak egymáshoz.

-Azonnal megyünk Andy!- válaszolt An, majd lesétáltak az ebédlőbe. Az asztalnál már ott ült a legkisebb Lupin a két éves Brianna Amalia Jo Lupin. Az anyja mellette ült és kiskanállal etette őt.

Az érkezésük után hamar megjött a hiányzó két Lupin. Sylvia Penelophe Lupin és Felicia Samantha Lupin. Előbbi harmadéves, utóbbi hatodéves a Roxfortban.

Az ebéd kellemesen telt a gyereksereg beszámolhatott a Roxfortbeli eseményekről (persze nem tudhattak meg mindent a szülők). Csak Harry hiányzott.

Délután kimentek kviddicsezni a kúria parkjába, majd este mindenki a szobájába vonult. Jó nem mindenki. Franky este átlopózott a lányokhoz, hogy végre nyugodtan megtárgyalják az eseményeket.

Végül arra jutottak, hogy inkább nem szólnak Harrynek Marissaról, mert gyanút fogna. Kibeszélték azt is, hogy Lysa biztosan belezúgott Frankybe (Ezen Franky kissé el is pirult, de a félhomályban, amit az An pálcája biztosított, nem volt feltűnő) (Természetesen ezt An csak engedéllyel tehette meg, mert ugye a Roxforton kívül tilos a varázslás, de ugye elég sok nagykorú volt éppen a kúriában, és ilyenkor nem lehet bebizonyítani, hogy ki varázsolt) Ezen felbuzdulva Franky megemlítette, hogy Matthewnak se közömbös An. Erre válaszul egy pofont kapott Chelesttől, amin jót kacagtak. 

Arról is beszéltek, hogy Matthew azért jófej volt, de azért még mindig ne mutassanak olyan emléket neki, amit felhasználhat ellenük.

Kitervelték a következő ,,emléktúra,, időpontját. (Igen, a kaland fedőnevét is akkor találták ki!) A szünet után három héttel túlesnek a harmadik merengésen is.

Így telt hát december 25-e. Barátok közt, szeretetben. Persze a legtöbb Karácsonyuk így telt, de azért mégis más volt így, hogy ilyen közös pillanatokon estek át EGYÜTT.

A szünet további része nyugisan telt. Meglátogatták Harry nagypapát, és Ginny nagymamát, Hermione nagyit és Ron papit, Draco papónál is jártak az Idősödő Boszorkányok és Varázslók Szt. Oszvald Szeretetotthonában. A Karácsony csodaszép ünnep, együtt a családban. A téli szünet mindig nagy buli a gyerekeknek, viszont ilyenkor mintha gyorsabban haladna az idő. Egyik nap még forrócsokit iszogattak, és a tűz ropogását hallgatták, a másik pillanatban már  a szülőktől búcsúzkodtak, és a Roxfortba készültek visszautazni.

&&&&&&&&&&&&&&&&

Sziasztok, bocsánat, hogy késtem a résszel, de eléggé elfoglalt vagyok mostanság! Hiába a nyári szünetet biztos ki kell majd pihennem! 

Ez a rész nem túl autentikus! (Karácsonyt ünneplünk nyáron!) De nekem mégis ez az egyik kedvencem! Nektek mi a véleményetek? Esetleg valami észrevétel, vagy tanács? Azt semmiképpen ne tartsátok magatokban! 

Szép nyarat Mindenkinek!!💖💖


Merengő: történetek Rose Granger-Weasley emlékeibőlUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum