Elkezdett kavarogni velük a világ. Először minden elhomályosodott, majd elkezdett kitisztulni a kép. Először egy hang ütötte meg a fülüket. Egy vonat sípja. Aztán lehuppantak a földre, vagyis nem a földre, hanem a Roxfort express padlójára. Ahogy feltápászkodtak meglátták a 13 éves Harryt, ahogy magányosan üldögélt, a velük szemben lévő kabinban.
Kifelé bámult az ablakon, mikor valaki kopogtatott.
-Szia, foglalt ez a hely, mert nem igazán találtam helyet magamnak.
-Nem, ülj csak le nyugodtan, te új vagy, eddig nem találkoztunk, pedig én mindenkit ismerek, tudod az anyám miatt! Harry Scrab Malfoy vagyok!- nyújtotta jobbját a vele szemben álló lánynak.
-Örülök, hogy megismertelek, Anna McCaurtin a nevem, 13 éves, mugli születésű, idén derült ki, hogy boszorkány vagyok, ami eléggé furcsa, vagyis ezt szűrtem le abból, amit olvastam.
Megint eltorzult a kép, jött az émelygés, és eltűnt a talaj a lábuk alól.
Egy nagy terembe érkeztek. Rengeteg diák vette őket körül. A terem végében, egy kis háromlábú széken, az előző képkockából megismert Anna ült. Longbottom professor a fejére tette, a már mindenki által jól ismert Teszlek süveget.
,,Érdekes személyiség, érdekes gondolatok, szívem szerint a Mardekárt gyarapítanám agyafúrt elméddel, csakhogy talán feladatodat elvégezni Griffendél segítségével jobban menne, úgyhogy legyen a GRFFENDÉL!,,
Amint ennek a részletnek is a végére értek, történt ami eddig is történt, majd megérkeztek a következő képbe.
Egy fiú állt előttük, karba tett kézzel. -Came Ferrum!- jött a fel nem tett kérdésre a válasz,mire hirtelen mefordultak. Harry állt mögöttük, aki valószínűleg Annának mondhatta az előbbit.
-Na, mi van Malfoy, alig tudom elfoly- tani a röhögést, ha rátok nézek- amint elmondta ezt a mondatot, gyorsan lepacsizott haverjaival,majd folytatta.
-Itt van Malfoy a ,,sárvérűek,, védelmezője, mondcsak nagyapád nem haragszik rád, hogy egy ilyen muglik nevelte senkivel társalogsz?!
Jah, persze, veled senki más nem barátkozik!- Came gúnyos röhögése átjárta a csapat agyát, és Chelesten látni lehetett, hogy ha még sokáig folytatja, pálcát ránt, az emlékbeli Came-re. Pedig Chelest nem az a fajta védelmező típus, főleg nem akkor, ha a bátyjáról van szó. Came és Harry a mai napig sincsenek jóban, viszont, már egy ideje nem kerültek összetűzésbe sem. Valami történhetett aznap, ami megoldotta ezt a problémát.
Came továbbra is sorra vágta Harry fejéhez, a sértőbbnél sértőbb megjegyzéseket, de a fiú erre csak annyit lépett, hogy lehajtotta fejét, és várt. Ezek szerint Came már többször csinált ilyet, vagy még ilyenebbett. Az ember várná ilyenkor, hogy Harry egyik barátja megvédi majd, de mint az az első képkockán kiderült, Harrynek nem voltak barátai, vagyis eddig nem voltak, mert Anna, aki eddig ledermedve figyelte az események, most pálcát rántott, amivel talán saját magát is meglepte. A Came köré gyűlt Mardekáros társaság, akik ekkorra már a hasukat fogták a röhögéstől, most hirtelen hátrahőkőlt, és a nevetést abbahagyva feszült figyelemmel nézték, hogy ebből vajon mi fog kisűlni...
***************************
Hát, ez most nem sikerült túl hosszúra!
De még a hétvégén hozom a folytaást!
DU LIEST GERADE
Merengő: történetek Rose Granger-Weasley emlékeiből
FanfictionA történetem Harry Potter világáról szól, viszont időben Az elátkozott gyermek utáni generáció kap szerepet. Olvastam már sok fantörténetet, és az enyém is hasonlíthat rájuk, viszont annyiban más, hogy mivel az eredeti történettől külön időben van...