Düzenlendi...
Bütün gün odasından çıkmamış ağlamıştı Şilan. Midesi'nin guruldamasından rahatsız olmasa hiç çıkmayacaktı ama acıkmıştı odanan cıkarak mutfağa gelmişti. Mutfakta sadece zümra ve azat vardı şilan onları görünce burukta olsa gülümsedi. Bu konakta sevdiği tek insan onlardı büyükanne'yi de seviyordu. Zümra Şilan yengesini görünce gülümseyerek seslendi
"Şilan yenge gelsene yanımıza niye kapıda duruyorsun?"
Azatta zümra'nın sesiyle bakışlarını şilan yengesine cevirip gülümsedi. Her ikisi de sevmişlerdi şilan yengelerini dicle yengelerine göre daha güzel ve daha iyi kalpliydi.
Şilan gülümseyerek oturdu yanlarına oturmasıyla midesi guruldadı zümra yengesine gülümseyerek dolaptan yemek çıkarıp ocaga koydu."Akşamda bir şey yemedin acıkmışsındır" dedi zümra
"Teşekkür ederim zümra" diye tebessüm etti.
Zümra yemegi ısıtıp yengesi'nin önüne koydu. Şilan bir kaşık almıştı ki mutfağa giren dicle ile boğazına düğümlendi.
"Ooo bakın burada kim var bizim evin kuması şilan hanım varmış hayrola yemek mi yiyeceksin akşam yemeğe inme şimdide bir şeyler yemeye calış" diyerek bütün iştahını kaçırdı şilan'ın
Zümra sinirle dicle yengesi ne baktı dayısı'nın kızı da olsa abisiyle evlendikten sonra yenge demişlerdi."Dicle yenge kendine gel şilan yengem senin gibi bu evin gelinidir ve istediği zaman yemek yiyebilir" diye karşılık verdi ama dicle'nin susmaya niyeti yoktu ki görümcesine bakarak konuşmaya devam etti.
"Bu evin bir kuralları var değil mi? zümra ilk gelin'in üstüne gelen kişi evin gelini değil kumasıdır bu kurallara uyulmalı" dedi.
Azat yumruklarını sıkıyordu. Bu kadın kendini ne sanıyordu.
Dicle daha birşey söylemeden şilan'ın yanına gelerek önündeki tabağı alıp çöpe attı bu azatı daha fazla sinir etmiş ve sinirle dicle yengesine bağırmıştı." sen ne yaptığını sanırsın kendine gel dicle yenge"demişti kuzen olarakta sevmediği kız yengesi olmuştu abisinden ötürü ona saygısı vardı ama saygıyı karşındaki kişiye göre gösterirdi azat artık bu kadın haddini aşmıştı.Dicle ise sinirle azat'a bakmış.
"Ben kendimdeyim azat bana sesini yükseltemessin kendine gelmesi gereken biri varsa oda kuma gelen yüzsüz şilandır" diye bağırdı.
Şilan dicle'nin sözlerine daha fazla dayanamamış ve ayağa kalkarak dicle'ye tokat atmıştı azat ve zümra şilan'dan böyle birşey beklemiyor olacaklar ki şaşırmışlardı ama haklı olduğunu da bildikleri için hiçbirşey dememişlerdi.
Şilan sinirle dicle'ye bakıyordu Dicle sinirle şilan'a baktı ikiside birbirlerine sinirle bakıyor tek kelime etmiyorlardı bu sessizliğe Şilan daha fazla dayanamadı
"Bir daha benim hakkımda doğru konuş dicle" dedi sinirle
"Konuşmazsam ne yaparsın?" Dicle kücümseyen bakışlarla kurmuştu cümlesini bu kız ona hiç birşey yapamazdı.
"O zaman bir tokatla kalmam" dedi şilan sesinden bile belliydi bu dicle sinirle şilan'a bakarak sinirle
"Yalan mı? yüzsüz olmasan burada ne işin var yüzsüzsün işte" dedi
Şilan tam elini kaldırmıştı ki bir el tarafından eli havada kaldı. Herkes elin sahibine bakınca berat ağa sinirle sadece şilan'a bakıyordu. Konuşmaların hiç birini duymamıştı. Mutfağa geldiğinde şilan'ın dicle'ye vuracağını anlamıştı ve hızlı davranarak şilan'ın kolunu tutmuştu. Şilan kolunu tutan adama baktı gözlerinde her zamanki gibi öfke ve nefret vardı. Zümra bir adım öne atılarak bir şey söyleyecekti ki berat ağa'nın sert sesiyle susmak zorunda kaldı.
"Zümra kapat çeneni"
"Ama ab.." dedi zümra abisine açıklama yapmak için ama berat ağa buna engelledi.
"Sana kapat dediiim" diye bağırdı
Azat daha fazla durmadan mutfaktan çıktı. Ne derse desin abisi onu dinlemeyecek ve bildiğini yapacaktı. Neden kendisini yoracaktı ki Berat ağa sinirle şilan'a baktı.
"Sen kim oluyorsun da karıma vurmaya kalkıyorsun" dedi sesinde ki tını bile korkutuyordu şilan'ı
Hala şilan'ın kolunu tutuyor ve sıkıyordu. Şilan kolunun acısıyla sesini cıkaramıyordu. Zümra abisi'nin yüzüne nefretle bakarak mutfaktan cıktı. Dicle kocası'nın sinirinden yararlanarak ağlamaya başladı sahte göz yaşlarını akıtıyordu ama berat ağa bunun farkında değildi berat ağa'ya bakarak konuştu.
"Bana çok kötü şeyler dedi ağam Ben kısır mışım kısır olmasaymışım o burada olmazmış senden çocuk yapıp beni ve diğerlerini evden kovacakmış bu konağın hanımı o olacakmış"
Bu sözler berat ağa'yı sinirden deliye döndermişti. Dicle umrunda bile değildi ama diğerleri için söyledikleri aklına geldikçe daha fazla sinir oluyordu berat ağa
Şilan dicle'nin söyledikleriyle şaşkındı o öyle bir şey dememişti. Tam ağzını açmıştı ki berat ağa sinirle onu kolundan tutarak sürüklemeye başladı."Berat ağa ben öyle bir şey demedim" dedi şilan korkuyla ama berat ağa bağırarak sözünü kesti.
"Kes sesini"
"Berat ağa gerçekten ben öyle bir şey demedim" şilan ne kadar konuşursa konuşsun Berat ağa onu duymuyordu. Sinirden gözleri dönmüştü genç adamın kızı sürükleyerek odaya çıkardı ve kapıyı kilitledi.
"Ağam inan bana ben öyle sözler söylemedim" dedi
Ağlıyordu şilan dicle ona iftira atmıştı. Ama karşısındaki adam kendisine inanmak yerine ona inanıyordu."Sana kes sesini dediiim"
Berat ağa kemerini cıkarttı. Şilan korkuyla karşısındaki adama bakıyordu. Berat ağa kendisine korkuyla bakan kumasına doğru bir adım atıp kızı kolundan tutup yatağa fırlattı. Genç kız ağlayarak berat ağaya bakıp konuştu.
"Ağam yapma"
Berat ağa sinirle kıza sert bir tokat atmıştı. Şilan artık sesli ağlıyordu berat ağa kızın her aglayışında bir kez daha vuruyordu. Sinirle genç kızın saçlarından tuttu.
"Sen benim için bir hiçsin senden bir çocuğum olacak ama çocuk olduktan sonra seni baba'nın evine kapı'nın önüne atacağım ve asla çocuğunu göremeyeceksin"
Bu sözler şilan'ın kalbini daha çok paramparça etmişti. Berat ağa sinirle bir kez daha vurunca şilan daha fazla dayanamadan gözlerini karanlığa teslim etti......
Bu bölüm nasıl sizce kızlar hepiniz kesin dicleyi öldürmek istiyorsunuzdur. Bir sonraki bölümde görüşmek üzere M.G.K ailesi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mardin güzeli Kuma(TAMAMLANDI)
General FictionKapak:destina graphic Mardinin en güzel kızı şilan mardinin en acımasız agasına zorla kuma giderse ne olur? ya çocuk için sevmediği karısının üzerine kuma almayı kabul eden berat ağa kuması ve karısı arasında kalırsa ne olur? kocasını çok seven...