Düzenlendi...
Sonunda açılmıştı sevdiği kıza azat ne kadar sevdiği kız uyuyor olsa da söylemişti ona olan duygularını dicle şilan'ın yıkılmış halini düşündükçe sessiz kahkahalar atıyordu bu sevinç onu uyutmuyordu amacına ulaşmıştı. Yataktan kalkarak odasından çıktı su içmek için mutfağa gidecekken azatın dikkatle etrafına bakarak merdivenlerden indiğini gördü azat kendisini görmesede dicle onun bu haliyle şüphelenmişti. Azat arabasına binerek konaktan uzaklaşınca dicle hemen berat'ın en iyi adamı ismail'ın yanına geldi."Hadi ismail azat bir yere gitti takip etmemiz gerek arabayı çalıştır" dedi ismail hanım ağası'nın sözünü ikiletmeden başını sallayarak arabayı çalıştırdı. Onun için berat ağa neyse hanım ağalarıda oydu. Dicle hemen arabaya binerek azatı takip etmeye başladı.
"Nereye gidiyor bu" diye geçirdi içinden konakta ki hali yeteri halde süpheciydi.
Azat hastaneye gelince dicle iyice bir meraklanmıştı."Onun şilan'ın kaldığı hastanede ne işi var hem de bu saatte" dedi ve ismaile o gelesiye kadar burada beklemesini bir yere ayrılmamasını söyledi ve Azatın arkasından dikkat çekmeden hastaneye girdi. Azat'ın şilan'ın odasına girdiğini görünce kapıya yaklaşıp hafiften açtı sadece azatı görüyordu. Azatın arkası dönük şilanın ellerini tutuyordu. Dicle tek kaşını kaldırarak merakla azat'a baktı ne yapıyordu bu meraklı bir şekilde dikkat kesildi ama azatın dediklerini duyunca öylece kalakaldı.
Ne kadar güzel oldugunun farkında mısın? Bilemem ama keşke kaderinde güzel olsaydı keşke ama artık olacak çünkü ben varım sana karşı bu hissettiklerim çok yanlış ama işte kalp bu söz dinlemiyor kime aşık olacağımızı biz secemiyoruz ki Belki bunları yüzüne söylesem bir daha beni görmek istemezsin ama ne yapabilirim ki ben aşık oldum hemde yanlış kişiye BEN ABİMİN KARISINA AŞIK OLDUM evet ben AZAT SOYKAN YENGEM ŞİLAN MARAN'A AŞIK OLDUM...
Duyduklarına inanamadı dicle azat yengem dediği kıza aşık olmuştu hemen kapıyı açarak içeri girdi.
" ne dediğini bilmezmisin azat kendine gel "azat gelen sesle bir anda ayağa kalkarak arkasını döndü dicle yengesini beklemiyordu ve her şeyi duyduğunu anlamıştı. Şilan'a baktı hala uyuyordu derin bir nefes alarak dicleye döndü.
" dışarda konuşalım dicle dedi yenge demiyordu"
Dicle hemen odadan çıkınca azatta şilan'a son kez bakarak dicle'nin yanına geldi. Dicle azata bir açıklama bekliyorum der gibi bakıyordu cunku bir acıklama bekliyordu Azat dicleye bakarak derin bir nefes verdi onun duyması hiç iyi olmamıştı.
"Ne duydun yada ne kadarını duydun bilmiyorum ama duydukların doğru ben şilana aşık oldum" dedi saklamadan Dicle şaşkınlıkla bir nefes alarak azata baktı
"Azat ne dediğini biliyorsun degilmi? Abin öğrenirse sonun ölümdür." Dedi
Azat sıkıntıyla nefesini dışarıya verdi. Abisi bilirse ne olacağını gayet iyi biliyordu ama bilmeyecekti." abim bilmeyecek şilan'da öyle" dedi
Dicle şaşkınca azat'a baktı"Şilandamı bilmiyor?" diye sordu azat kaşlarını catarak yanıtladı onu
"Bilmesini istemiyorum sakın dicle ne abim ne şilan ikisi de bilmeyecek"diye bağırdı.
Dicle sinsice gülerek baktı azat'a"Şilan'ın bilmeyeceğini biliyorum azat ama aynı şeyi abin için söyleyemem" diyerek azattan uzaklaştı. Azat sinirle dicle'nın kolundan tutarak ona bakmasını sağladı.
"Sakın dicle öyle bir hata yapayım deme" dedi
Dicle kolunu azattan kurtararak yüzündeki sinsi gülümsemeyle cevap verdi azat'a"Her an herşey ortaya çıkabilir azat " diyerek hastaneden cıktı. Azat sinirle duvara bir yumruk attı sinirlenmişti kendi içinde olan aşkı kimse'nin öğrenmemesi lazımdı özellikle abisi'nin ve öğrenmeyecekti sonunda dicleyi öldürmekte olsa bu sır hep kendisinde kalacaktı...
Sürpriz... Yb geldi kusura bakmayın uzun zmndır bölüm yazamıyorum bugün yazayım dedim normalde akşam yazacaktım ama sürpriz yapıp erken yayınladım kurban bayramınız mübarek olsun... Yıldıza basmayı ve yorum yapmayı unutmayın... Seviliyorsunuz.. 😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mardin güzeli Kuma(TAMAMLANDI)
General FictionKapak:destina graphic Mardinin en güzel kızı şilan mardinin en acımasız agasına zorla kuma giderse ne olur? ya çocuk için sevmediği karısının üzerine kuma almayı kabul eden berat ağa kuması ve karısı arasında kalırsa ne olur? kocasını çok seven...