Düzenlendi...
Şilan yavaşça gözlerini açtı. Yanında uyuyan berat ağa"yı beklemediği için şaşırmış olsada sinirlenmisti. Berat ağa saatlerce şilan'ı dövmüştü şilan dayağın acısıyla bayılınca durmus siniri geçmese bile sakinleşmeye calışıp kendini yatağa atarak uyumuştu. Şilan yavaşça ayağa kalktı kalkmasına ama bedeninde ki yaraların acısıyla dün gece olanlar aklına geldi berat ağa kendisine inanmayı geç dinlememişti bile şilan'ı en son dayağa fazla dayanamayıp bayıldığını hatırlıyordu. Yavaşça banyoya girdi Şilan suyu ayarlayarak duş aldı ama bedenine değen su canını yakıyordu. Kısa bir duşun ardından suyu kapatarak ayna'nın karşısına geçti kendisini aynada görünce evi inletecek bir çığlık attı. berat ağa çığlık sesiyle hızlıca yatakta oturur hale geldi sonra yanında şilan'ı göremeyince hızlıca odadan çıkarak aşağıya indi. Dicle ve zeyno hanım çığlığı duyunca bir birbirlerine bakıp güldüler.
"Daye çığlığı duydun mu kesin dün söylediklerimden sonra berat ağam bunu dövdü yüzünün halini görünce çığlık attı bu" dicle yaptığı oyunun karşılığını alınca gülüyordu.Zeyno hanım gelinine bakıp kahkaha attı.
"Dicle senden korkulur valla kızım ne yaptın da berat'a bu kızı dövdürdün." Dedi o kızı gelin olarak istemiyordu bu konağa geldiyse başına geleceklere katlanacaktı. Dicle kaynanası Zeyno hanım gibi kahkaha atarak cevapladı.
" dün gece mutfağa girdim şilan azat ve zümra da mutfaktaydı. İşte şilan'a bir kaç laf soktum bu da dayanamadı bana tokat attı pis şeytan neyse daha çok üstüne gidiyordum ki elini bana tekrar vurmak için kaldırdığında berat ağa'm elini tuttu daye bir bakışı vardı o kıza görmeliydin öfke ve nefretle bakıyordu azat abisi girince hemen çıktı zümra da bir şeyler söyleyecekti ama berat ağa'm izin vermedi oda sinirle mutfaktan çıktı. İşte bende numaradan ağlamaya başladım ve berat ağam'a benim kısır olduğumu olmasam burada olmayacağını ve çocuğu olduğunda hepimizi bu evden yollayacağını söylediğini söyledim berat ağam hemen inandı ve onu odaya çıkardı sonu da bu çığlık işte daye" dedi zeyno hanım duyduklarıyla memnun kalmış bir şekilde gelinine gülümsedi arkalarında berat ağa'nın onları dinlediğini bilmeden berat ağa duyduklarıyla şaşkındı. Annesi ve sevmiyor olsa da karısı bunları yapmış olamazlardı değil mi? Ama yapmışlardı peki ben nasıl inandım dicle'ye diye geçirdi içinden berat ağa kendine içinden bir küfür etsede hiç ses cıkarmadan konuşan annesi'nin sözlerini dinledi.
"Ben şu çocuklarımı bir anlayamıyorum ne var o şilan yılanın da anlamadım"dedi zeyno hanım sesinden bile belliydi şilandan hoşlanmadığı berat ağa daha fazla sessizliğe dayanamadan sinirle merdivenlerin son basamagından inip seslendi.
" sizde olmayan var anne sizde olmayan"dedi sinirle Zeyno hanım ve dicle duydukları sesle korkuyla birbirlerine baktılar zeyno hanım ne kadar annesi de olsa berat ağa'nın yapacaklarından çekinirdi.
"Oğul günaydın" dedi zeyno hanım tedirginlikle berat ağa sinirle annesine baktı.
"Ne günaydın'ı ana ne günaydın'ı siz nasıl böyle bir şey yapabilirsiniz " dedi bağırarak onlardan böyle birşey beklemezdi özelliklede annesinden
Zeyno hanım korkuyla oğluna baktı."Ne yapmışız oğul" dedi sanki hiç bir şeyden haberi yokmuş gibi bu berat ağa' yı daha fazla sinir etmişti.
"Ya sabır birde ne yapmışız diyor ya cıldırcam size bir zararı olmayan bir kıza iftira attınız ana ve bu iftira'ya beni de bulaştırdınız"dedi bakışlar sinirle dicle'ye döndü berat ağa
"Hele sen dicle hele sen bir daha asla gözüme gözükmeyesin"dedi
"Ama ağam" diye karşılık verecektı ki dicle Berat ağa sinirle kükreyince susmak zorunda kaldı.
"Yıkıl karşımdan dicle"
Dicle berat ağa'nın bağırmasıyla ağlayarak odasına çıktı. Merdivenlerde şilan'la karşılaştı Şilan'a öfke ile bakarak odasına girdi. Bütün konuşmaları duymuştu Şilan berat ağa gerçekleri öğrenmişti. Ama sevinmiyordu genç kız artık bildiği tek şey vardı oda berat ağa dan ölesiye kadar nefret ediyordu. Berat ağa daha fazla annesiyle aynı ortamda duramayacagını anlayınca merdivenlere doğru geldi karşısında şilan'ı görünce mahçup bakışlara baktı dün onu dinlememiş dövmüstü saatlerce Şilan'a baktıkca içinde bilmedigi bir his beliriyordu Neydi bu içinde belirsiz olan his hızlı adımlarla şilan'ın yanına gelerek kolundan tuttu. Odaya girdikleri anda Şilan kolunu çekmeye calışsada berat ağa izin vermiyordu.
"Canım acıyor" dedi şilan kısık sesle berat ağa şilan'ın sesiyle kolunu bırakarak kapıyı kapattı. Genç kız koluna yüzünü buruşturarak baktı berat ağa şilan'ın koluna baktığını anlayınca istemsizce gözleri kızın koluna kaydı morarmıştı yine kendine içinden sayısız küfür ederek şilan'a baktı.
"Dünkü olay icin senden özür dilesem bile affetmeyeceksin biliyorum ama yine de özür dilerim küçük attığım dayakları geciremem ama çocuk olduktan sonraki sözlerim hakkında fikrim değişti. Çocuk olacak ve sen onun annesi olarak bu evde yaşayacaksın" dedi
Şilan şaşkın gözlerini berat ağa'ya dikmişti. Ondan özür dilese affetmeyeceğini bildiği halde özür dilemişti ve bu durum şilan'ı şaşkın'a çevirmişti. Berat ağa karşısında ki kızın gözlerine odaklanmıştı ilk gözlerinde şaşkınlık olsada daha sonra değişmişti bakışları kızın ve bu konağa ilk geldigi zamanlarda ki bakışlar değildi karşısında ki kuma olan karısı nefretle bakıyordu ona gözlerinde sadece nefret vardı genç kızın.
"Çocuğu geç berat ağa sana karılık yapacağıma hergün bu konakta ölmeye razıyım ben" dedi şilan ve ardından kapıyı açarak çıktı. Arkasında bir adet şaşkın berat ağa bırakarak.....
Yb geldi. Kusura bakmayın canlarım net paketim olmadığı için sıksık yayınlayamıyorum inşallah beğenirsiniz hadi bakalım bölümden düşünceleri alayım..😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mardin güzeli Kuma(TAMAMLANDI)
General FictionKapak:destina graphic Mardinin en güzel kızı şilan mardinin en acımasız agasına zorla kuma giderse ne olur? ya çocuk için sevmediği karısının üzerine kuma almayı kabul eden berat ağa kuması ve karısı arasında kalırsa ne olur? kocasını çok seven...