41. bölüm ♥️finall♥️

33.7K 757 137
                                    

Düzenlendi...

Azat ve leyla mutlulardı bütün gece mutlulukları yüzlerinden okunuyordu. Azat leyla'ya baktı iyiki karşısına cıkmış onu kendisine aşık etmişti. Berat ağa ise bütün gece gözleri karısı şilandaydı hamile olmasına rağmen giydiği elbise'nin icinde melekler gibiydi aklına ilk başlarda ona  yaptıkları geldi  ne kadar kötü bir adamdı kırmızı gözlüsüne yapmadığı kalmamıştı. Şilan kendisine bakan kocasını görünce gülümseyerek yanına gitti.

"Neden öyle bakıyorsun berat " dedi. Berat ağa şirince sorulan soruyla gülümsedi.

"Karımı ve kızlarımı çok seviyorum ondan " dedi şilan aldığı cevapla daha çok gülümseyerek sarıldı kocasına berat ağa içine derin bir nefes alarak kokusunu içine çekti kırmızı gözlüsünün

"Şimdiye kadar sana çok şeyler yaptım ama sen yine de beni sevmekten vazgecmedin" dedi. Berat ağa  Şilan başını sevdiği adam'ın göğsünden kaldırarak sevdiğine baktı.

"Yaptıklarını kendi isteğinle yapmadın annem ve dicle'nin oyunlarına geldik " dedi berat ağa sadece başını salladı artık kötülük yoktu....

Gece bitmiş bütün aile yorulmuştu. Azat leyla ve ailesini konaklarına koymaya gitmişti. Zümra herkes dağılınca kendini bir cuval gibi koltuğa atmıştı.

"Oy çok yoruldum" dedi gözleri kapalı selçuk ona sitemkar bir şekilde yanıt verdi

"O bir karış topukla ben bile yorulurum " dedi onun bu cümlesiyle konak kahkaha sesiyle dolmuştu. Zümra sinirle gözlerini açarak baktı sevdiği adam'a

"Sende çok uzun boylu olmasaydın ayaklarım koptu seninle aynı boy olayım diye giydiğim topuk yüzünden " dedi.

Onun bu sinirle söylediği cümlelerle ev halkı daha çok gülmüşlerdi. Zümra güldükleri için sinirle kalkmış ve odasına girmişti. Selçuk sinirle odasına giren sevdiğine baktı onu sinir etmek hoşuna gidiyordu. Zeyno hanım çocuklarına baktığında ne kadar mutlu olduklarını gördü. Berat ağa ve şilan aşkla birbirlerine bakıyor ve kızları için mutlu bir gelecek düşünüyorlardı zümra sevdiğiyle mutluydu. Azat evleniyor gelini konuşamasa bile o güzel kalbi ile konuşuyordu. Bu günler için şükretti allaha.

Azatta gelince herkes birbirlerine iyi geceler diyerek odalarına çıktılar artık selcukta onlarla kalıyordu. Onun için misafir odası hazırlanmıştı. Şilan odaya girince elbiseyi çıkartmış  kısa bir duş alarak  yatağa yatmıştı. Berat ağa uykucu karısına bakarak şakacı bir sesle

"Kızlarımızada uykucu olmaz inşallah " dedi. Şilan duyduğu cümleyle bir anda ağlamaya başladı berat ağa sevdiği ağlayınca  içinden kendine bir küfür ederek karısına yaklaştı.

"Ne oldu neden ağlıyorsun kırmızı gözlüm " diye sordu  Şilan burnunu çekerek berat ağa'ya baktı.

"Çok uyuyorum ya sen beni böyle beğenmiyorsun " dedi berat ağa şilan'ın söyledikleriyle kahkaha atarak sevdiğine sarıldı hamilelik yüzünden herşeye alınıyordu şilan

"Ben senin her halini beğeniyorum kırmızı gözlüm "  dedi berat ağa  şilan ağlamayı kesip gülümsedi.

"Bende seni seviyorum " dedi. İşte mutluluk buydu onlar için bu iki kelime seni seviyorum berat ağa Şilan'a eğilerek alnından öptü.

"İyi geceler güzelim " dedi...

Günler ne çabuk geçiyordu. Şilan 9 aylık olmuş kendi başına  bile kalkamaz olmuştu. Berat ağa işleri evde yönetip karısına bakıyor onunla ilgileniyordu. Şilan bundan şikayetçi bile değildi kocası'nın ona bakması ilgilenmesi hoşuna gidiyordu. Şilan Gözlerini açınca yanında yatan sevdiğine baktı  her gün olduğu gibi onunla uyanmak güzeldi. Gülümsedi eğilerek öptü kocasını seviyordu bu adamı ne kadar kötü de başlasa hikayeleri sonu iyiydi  Yavaşça zor olsada yataktan kalkarak lavaboya girdi işlerini bitirip odaya dönünce karnına giren ağrıyla küçük bir çığlık attı doğum yaklaştıkça bu gibi ağrıların olacağını söylemişti doktoru şilana derin bir nefes aldı ama daha kuvvetli ağrıyla bir çığlık daha attı. Neydi bu ağrılar başını yavaşca yere indirdiğinde suyunun geldiğini gördü zorlanarak yatağa oturdu ve berat ağa'ya seslendi.

mardin güzeli Kuma(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin