Düzenlendi...
Dicle edindiği yeni bilgiyle gülerek çıktı hastaneden azat'ı resmen kapana kıstırmıştı. Berat ağa bunu öğrendiğinde ne yapacağını diclede azatta gayet iyi biliyordu. Dicle onu bekleyen adamı ismailin yanına gelerek arabaya bindi.
"Konağa" dedi sadece ismail başını sallayarak arabayı çalıştırarak hızlıca konağa gitmek için hareket etti dicle bu haberle ne yapabileceğini düşündü yol boyunca....
Azat sinirle hastaneden çıktı dicle'nin onu takip edip dinleyeceğini bilmiyordu. Hızlıca arabasına binip konağa sürdü konağa geldiğinde dicle de konağa gelmişti. Azat sinirle dicle'nin kolunu tutarak konağa girdi herkes uyuyordu ve onları gören yoktu yada onlar öyle sanıyordu. Dicle kolunun acısıyla yüzünü buruştursa da azat onu umursamadan sinirle daha çok sıkarak onu arkasından sürükleyerek odasına kendi odasına cıkardı geldiklerinde sanki igrendigi bir şeyi bırakır gibi fırlattı odanın bir yanına dicleyi dicle düşmekten son anda kurtulup sinirle azat'a döndü.
"Sen ne yaptığını sanıyorsun azat " dedi.
Azat sinirle dicleye baktı işaret parmağını havaya kaldırarak sessizce bağırmaya başladı."Sakın dicle sakın kimseye bu konu hakkında tek bir laf edersen sonu kötü olur bilesin" dedi.
Dicle azat'ın neden bu kadar sinirlendiğini anlamıştı kimsenin öğrenmesini istemiyordu. Yüzüne sinsi bir gülüş ekleyerek konuştu.
"Söylersem sonu ne olur azat" dedi sinsilikle azat hızla dicle'nin boynundan tutarak duvara yapıştırdı. Dicle sırtında ki acıyla inledi azat tıslayarak
"Sonu senin ölümün olur dicle" dedi onu arkasından gelen ses durdurdu.
"Sonu dicle'nin ölümüyle ilgili olan konu ne?"
......
Bugünle tam bir ay olmuştu şilan hastaneye yatalı ve bugün çıkıyordu. Bir taraftan buradan kurtulduğu için seviniyor bir taraftan da o konağa tekrar gideceği için üzgündü şilan ama elinden gelen hiçbir şey yoktu. O konak onun sonuydu. Kapı açılınca yerde olan bakışlarını kapıya çevirdi gelen zümraydı ve gülümseyerek bakıyordu şilana şilan o konağın kendisine zararı olduğu kadar yararıda olduğunu bilmiş oldu zümra sayesinde zümra ve azat gibi dost kazanmıştı. Şilan da gülümsedi zümra gibi seviyordu bu kızı zümra kendisine gülümseyen yengesine baktı yüzü ne kadar güzel de olsa kaderi çirkindi aklına o gece ki duydukları geldi ve suratı düştü..
O gece....
"Sonu dicle'nin ölümüyle ilgili olan konu ne?"
Azat dicleyi bir anda bırakarak kardeşine döndü zümra abisine baktığında yüzündeki endişe belliydi. Dicle azat'ın bir anda bırakmasıyla yere düşmüş ve nefes almaya çalışıyordu. Zümra dicleye ve azata tekrar bakıp sorusunu tekrarladı.
"Sonu dicle'nin ölümüyle ilgili olan konu ne?"
Azat kardeşine yaklaşarak sakin tutmaya çalıştığı sesiyle
"Dicle'nin herzaman ki işleri yine şilan yengem için kötü bir plan kurmuş."dedi
Yengem demişti sevdiği kıza zorla yengem demişti ne kadar zordu onun için.
Dicle kendine gelerek ayağa kalktı sinirle zümra'nın yanına gelerek her şeyi bir çırpıda söyledi.
" azat şilan'a aşık olmuş"
Zümra duyduklarıyla ne yapacağını bilemedi hızla başını abisi azata çevirdi ve zorlukla
"Bu...bunlar doğrumu?" Diye sordu içinden ne kadar yalandır inşallah yalandır diye geçirse de abisi'nin başı yerde
"Evet doğru " demesiyle gözünden bir damla yaş düştü. Abisinden böyle bir şey beklemiyordu o onun abisiydi yanlış yapmazdı hem de öz abisi'nin karısına aşık olacak kadar düşmemişti.
Zorla tekrar konuştu zümra dicleye bakarak
"Ya..yalan söylüyorsun" dedi sesi titriyordu.
Dicle başını hayır anlamında sallayarak
"Her şeyi kendi kulaklarımla duydum" dedi. Zümra bu duyduklarına inanamıyordu. Hızla gözlerindeki yaşı silerek abisi azat 'a baktı.
"Senin kadar iğrenç biri benim abim olamaz abisi'nin karısına aşık olan biri benim abim olamaz senden nefret ediyorum" diyerek odayı terk etti.
-Günümüz
Ne kadar kötüydü duydukları şilan bir anda suratı düşen zümraya yaklaşarak
"Ne oldu zümra kötü bir şey mi oldu?" Diye sordu
Zümra şilan'ın kendine seslenmesiyle daldıgı düşüncelerden çıkarak gülümsedi ama bu zorla olan bir gülümsemeydi ve şilan bunu anlamamıştı
"Yok yenge bir anda dalmışım hadi berat abim dışarda bekliyor daha fazla bekletmeyelim."dedi.
Şilan berat'ın ismini duyunca gülen yüzü düşmüştü zümra bunu fark edince şilanı kolundan tutarak yatağa oturttu.
" ne oldu yenge abimin ismini duyunca moralin bozuldu" diye sordu
"Yok bir şey canım hadi gidelim beklemesin" dedi şilan ama zümra onu dinlememiş ve anlatmasını ister gibi ona bakıyordu şilan zümra'nın elinden kurtulamayacağını anlayınca derin bir nefes aldı.
"Ben burada canımla savaşırken o orda dicle'nın koynundaymış zümra " dedi zümra şaşkınca yengesi ne bakıyordu abisi böyle bir şey yapmazdı degilmi?
"Emin misin yenge?" Diye sordu zümra şaşkınca şilan evet anlamında başını sallayınca
"Nerden duydun peki" diye sordu cevabı biliyordu ama emin olmak için sormuştu.
"Dicle söyledi" dedi şilan tahmini doğruydu zümra'nın dicle'nin bu konuda yalan söylemeyeceğini biliyordu. Ve abisi yapmıştı yapacağını. Yengesi'nin elinden tutarak kaldırdı ayağa
"Abim bazen gerçekten sınırlarını aşıyor" dedi ve ikisi de odadan çıktı. Berat ağa hastanenin kapısında bir sağa bir sola dönüp duruyordu yanına gelen iki kişiyle bakışlarını gelenlere çevirdi. Zümra ve şilandı gelenler sert sesiyle konuşmaya başladı.
"Nerede kaldınız hadin binin arabaya " dedi zümra tamam anlamında başını sallasada şilan emredersin demişti. Berat ağa şilan'ın bu tavrını anlamamış arabaya binmiş ve hızlı bir şekilde hastaneden çıkmışlardı. Yol boyunca kimse konuşmuyordu. Zümra ogrendikleriyle ne yapacağını berat ağa şilanı şilan ise berat agadan ne kadar nefret ettiğini düşünüyordu. Zümra derin bir nefes vererek abisine baktı.
"Abi hepimiz sıkıldık hem şilanda yeni çıktı hastaneden acaba moral olsun diye bağ evine mi gitsek?" dedi gerçekten bu onlar için çok iyi olacaktı. Berat ağa aynadan şilan'a doğru bakarak yanıtladı kardeşini
"Şilan nereye gitmek isterse oraya gideceğiz " dedi şilan ve zümra şaşkınca berat agaya bakıyorlardı şilan bir anda gülümseyerek
"Mustafa'nın yanına gitmek istiyorum" dedi...
Süprizz yb.geldi size demiştim heran bölüm yazabilirim diye ve bu bayram için arka arkaya bölüm yazdım bu bölümü sevgili okuyucum ecemyldz21 armağan ediyorum oy ve yorumlarınızı bekliyorum..😍😍😍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mardin güzeli Kuma(TAMAMLANDI)
Fiksi UmumKapak:destina graphic Mardinin en güzel kızı şilan mardinin en acımasız agasına zorla kuma giderse ne olur? ya çocuk için sevmediği karısının üzerine kuma almayı kabul eden berat ağa kuması ve karısı arasında kalırsa ne olur? kocasını çok seven...