26.bolum

33K 955 39
                                    

Düzenlendi...

Dicle ve azat arkalarından gelen sesle bakışlarını sesin sahibi berat ağa'ya cevirdi berat ağa hızlı adımlarla gelerek azat'ın yakasından tutarak sinirli  bir şekilde  bağırmaya başladı.

"Lan sen benim kardeşimdin hangi kardeş abisi'nin karısına yan gözle bakar lan " dedi ve azat'ın yüzüne sert bir yumruk geçirdi azat yumruğun etkisiyle yere düşmüştü.  Dicle keyifli bir şekilde olanları izliyordu kendisi mutsuzsa kimse mutlu olamayacaktı. Azat abisine karşılık bile vermiyordu hatalıydı ama gönlüne söz geçirememişti.

"Konuşsana lan konuş utanmadın mı? abinin karısına o gözle bakarken" diye sordu berat ağa bir yumruk daha atarak azat her yumrukta yere düşüyor ve tekrardan kalkıyordu. Şilan kendine gelince kavga eden iki kardeşi gördü hızlıca yattığı yataktan kalkarak berat ağa ve azat'ın arasına girdi berat ağa tam tekrardan yumruk  atacaktı ki araya giren şilan'la yumruğu havada kaldı. Şilan başı'nın dönmesine rağmen iki kardeşin arasına girmiş ve kavgayı durdurmuştu.

"Ağam ne yapıyorsun o senin kardeşin" dedi olaylardan habersiz berat ağa sinirle şilan'a bakarak konuşmaya devam etti.

"Kardeşimdi artık benim azat diye bir kardeşim Yok" dedi. Berat ağa'nın sözüyle dicle daha bir keyiflenirken azat ve şilan şaşkınca berat ağa'ya bakıyorlardı berat ağa azat'a öfke ile bakıp

" hemen odadan çıkın ve ev halkını toplayın önemli birşey söyleyeceğim" diyerek odadan çıktı. Berat ağa'nın odadan çıkmasıyla dicle keyifle sırıttı

"Sana  demiştim azat berat ağa herşeyi öğrenecek diye" dedi. Azat sinirle dicle'ye doğru giderken şilan kolundan tutarak azat'ı durdurdu. Ve dicleye baktı.

"Dicle  odadan çık " dedi. Dicle'nin  odadan çıkmasıyla şilan azat'ın kolunu bırakarak bakışlarını yüzüne cevirdi.

"Ne oluyor azat berat ağa neden sana vurdu ve bu kadar sinirli" dedi azat sevdiği kızın gözlerine bakarak burukta olsa gülümsedi.

"Önemi yok şilan abim'in her zaman ki hali bilirsin" dedi ve odadan çıktı. Şilan birşeyler olduğunu anlamıştı ama neden ona söylemediklerini merak ediyordu. Odadan çıkarak salona geldi bütün ev halkı salondaydı berat ağa şilanında geldiğini görünce sıkıntıyla bir nefes verdi bütün ev sakinleri berat ağa'ya bakıyor ne söyleyeceğini düşünüyordu. Berat ağa oturduğu yerden kalkarak aklından geçenleri hiç düşünmeden söyledi.

"Azat en kısa zamanda evlenecek " dedi. Berat ağa'nın ağzından çıkanlar ortaya bomba etkisi yaratmıştı. Azat sinirle abisine baktı böyle birşey olmayacaktı.

"Ben evlenmem abi " dedi. Berat ağa sinirle kardeşine baktı ne zamandan beri sözünün üstüne söz söylenir olmuştu.

"Ne dediysem o olacak biremin evleneceksin " dedi Zeyno hanım sevinçle konuşmaya başladı bu haber' e en çok o sevinmişti.

"Hemen kız arayalım oğul "dedi. Azat sinirle annesine bakarak

"Size evlenmeyeceğim dedim ana" dedi berat ağa herkesin şok olacağı sözleri söyleyerek salonu terk etti

"Onu karım şilan'ı sevmeden önce düşünecektin azat " dedi. Şilan duyduklarıyla olduğu yerde kaldı ne ileri gidebiliyor nede geri adım atabiliyordu  ne yani dicle'nin o dedikleri doğrumuydu. Azatta sinirle bağırarak konaktan çıktı

"Evlenmeyeceğim dediysem konu kapandı berat ağa" dedi ilk defa abisine ağa diyordu. Zümra ve sultan hanım çaresiz ve üzgün bir şekilde koltuklara otururken zeyno hanım sinirle şilan'ın yanına geldi.

"Hepsi senin yüzünden iki oglumunda başını yaktın mutlu musun şimdi ikisi senin yüzünden birbirine düştüler mutlu musun? " diye bağırdı  şilan gözlerinde ki yaşlarla zeyno hanım'a baktı bu kadın kendisini suçlamaktan hiç vazgeçmeyecekti.

"Ben....Ben" daha fazla konuşamadı zeyno hanım'ın sert tokatıyla yüzü yana dönmüştü çünkü

"Yıkıl karşımdan yüzünü bile görmek istemiyorum sen uğursuzsun  anladın mı uğursuz bu konaga geldiğinden beri yüzümüz gülmedi." Şilan hızlıca merdivenlerden çıkarak berat ağa'nın odasına girdi ve yere çökerek ağlamaya başladı

"Uğursuzum ben " dedi kendi kendine bütün olanlar kendisi yüzündendi öyle bilmişti şilan

Azat konaktan çıkarak arabasına bindi nereye gittiğini bilmeden sürüyordu arabayı o sevdiği kızla evlenme hayalini kurarken sevmediği biriyle evlenecekti sinirle daha çok bastı gaza sanki bütün sinirini  alacaktı gaz

"Ben şilandan başkasıyla evlenmem " dedi defalarca içinden ama biliyordu ki abisi ne derse yapardı. Direksiyona sert bir yumruk attı.

"Lanet olsun lanet olsun " dedi. O dicleyi öldürecekti....

Genç kız acele bir şekilde yürüyordu eve geç kalmıştı babası onu bekliyordu hızlı adımlarla etrafına bakmadan yola atladı azat bir anda karşısına çıkan kızla son anda frene basarak durdu ve sinirle arabadan indi. Kiz bir anda kendine doğru gelen arabayı son anda görmüş ve gözlerini kapatmıştı Korkmuştu. Azat sinirle kızın yanına gelerek bağırdı.

"Canına mı sususadin kızım sen yolun ortasına bir anda çıkmakta Ne?"dedi kız sinirli sesle gözünü açtı ve karşısında ki oğlana baktı. Karşısında ki gördüğü kişi küçüklükten beri sevdiği kişi  azat soykandı  kalbi bir anda atmayı kesmişti kızın azat kızın kendisine cevap vermeden baktığını görünce daha fazla sinirlendi.

"Konuşsana kızım dilin yokmu senin" diye bağırdı  Kız kendine gelerek işaret diliyle birşeyler dedi evet kiz konuşamıyordu. Azat kızın el işaretleriyle birşeyler demek istediğini görünce kafasına vurdu kızın konuşamadığını anlamıştı. Sinirle kıza bakarak kendi kendine

"Bir dilsizimiz eksikti "dedi. Kiz azat'ın kendine dilsiz demesiyle üzgünce ona bakarak yanında ki çantadan kağıt kalem çıkarttı birşeyler yazarak azat'a verdi ve yanından uzaklaştı. Azat giden kıza şaşkın bir şekilde bakarak eline verdiği kağıda baktı.

"Dilsiz olabilirim ama kulaklarım duyuyor ve gereksiz konuşanlardan olacağıma hiç konuşamayanlardan olduğuma şükrediyorum"yazıyordu...

Supriz yb.geldi kusura bakmayın artık çalışmaya başladım ve uzun süre bölüm atamadım bu bölüm içime sinmedi ama inşallah begenirsiniz oy ve yorumlarınızı beklerim...yeni bölümde görüşmek üzere

mardin güzeli Kuma(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin