Düzenlendi...
Berat ağa bütün gece dicle ile beraberken Azat ve zümra gece boyunca şilan yengelerinden iyi bir haber almak için hastanedelerdi. İkisi de ona bir şey olmasını istemiyordu.şilan'ın durumu kötüydü kurşun kalbe giden damarlardan birini parcalamıştı. Doktorlar çaresizce birbirlerine bakıyorlardı. Berat ağa ise bunlardan haberi bile yoktu. bütün geceyi karısı dicle'nin yanında geçirmisti.Onu sevmiyordu şilanıda sevmiyordu ama ona kendisini çeken bir şey vardı dicle'ye de onun için gelmişti zaten şilan'ı unutmak için ama hiçbir şey olmamıştı unutamıyordu şilan'ı. Dicle kocası'nın kendisine gelmesine sevinmişti biliyordu bir gün onu sevecek tamamen kendisinin olacaktı. Her yer aydınlanmıştı azat ve zümra sabaha kadar gözlerini bir dakika bile kırpmadan şilandan bir haber bekliyorlardı doktorlar ameliyattan çıkarmış yogunbakıma almışlardı ama hiçbir bilgi vermemişlerdi. Azat ve zümra ne kadar merak etselerde dua etmekten başka bir şey yapamıyorlardı. Dicle gözlerini mutlulukla açmıştı sabah'a sağ tarafına baktığında kocası ellerini başında birleştirmiş tavana bakıyordu. Gülümseyerek yaklaştı başını kocasının göğsüne koydu dicle. Cilveli sesiyle mutlulukla konuşmaya başladı.
"Günaydın aşkım" dedi cilveli cilveli
Berat ağa cevap vermeden öylece tavana bakıyordu. Aklında şilan vardı. Neden hep seni düşünüyorum dedi içinden. Dicle kocasını düşüncelere dalmış bir şekilde görünce yatakta oturma durumuna geldi anlamıştı berat ağa o kızı seviyordu. Gülümsemesi yüzünden silindi birden dicle'nin kendisini sevmesi gerekirken o başka kadını seviyordu. Berat ağa'ya baktı hala aynı sekilde tavana bakıyordu
"Onu düşünüyorsun değil mi?" dedi dicle emin bir şekilde berat ağa tavana bakmayı bırakıp dicle'ye baktı bir anda
"Kimi?" Diye sordu
"Şilanı onu düşünüyorsun" dedi dicle
Sıkıntıyla nefes aldı berat ağa ve saklamadan doğruyu söyledi."Evet aklımdan çıkmıyor"
Berat ağa'nın sözleriyle başını eğdi dicle kocası onu düşündüğünü hiç düşünmeden onaylamıştı."Onu seviyorsun ağam" deyiverdi bir anda Berat ağa dicle'nin söylediği cümleyle gözlerini tavana çevirdi.
"Bilmiyorum aklımdan çıkmıyor nereye bakarsam bakayım onu görüyorum sana unutmak için geldim ama olmadı" dedi derin bir nefes verirken
Dicle yataktan kalkarak banyoya girdi. Daha fazla onun o kızdan bahsetmesini istemiyordu. Banyoya hızlı adımlarla girdi dayanamıyordu ağlayarak yere çöktü sevdiğinin başkasına aşık olmasına onun başkasını sevdiğini duymaya dayanamıyordu.
"Sen güçlü bir kızsın dicle bunun üstesindende gelirsin kocana o kadını unutturacaksın" dedi kendi kendine
Berat ağa telefonun calmasıyla telefonunu alarak arayana baktı.kardeşi azattı hızlıca yataktan kalkarak telefonu açtı."Efendim bremın " dedi
"Abi acil buraya gelmen gerekiyor" dedi azat abisi telefonu açar acmaz
"Ne oldu lan şilana bir şey mi oldu?" Diye bağırdı berat ağa Korkmuştu
"Abi çabuk buraya gel telefonda konuşulacak bir şey değil" diye cevapladı onu kardeşi
"Kapat"
Berat ağa hızlı bir şekilde üzerini giyinerek odadan çıktı. Acele bir şekilde konaktan çıktı arkasında meraklı gözler bırakarak arabasına bindiğinde hastaneye sürdü korkuyordu ona bir şey olmasından korkuyordu direksiyona sert bir yumruk attı. Hastaneye gelince arabayı park etmeden arabadan indi hastane'nin içine girince danışmadan şilan'ın yerini öğrenince koşarak ikinci kata çıktı yoğun bakımın önüne gelince zümra'yı azata sarılmış bir şekilde buldu. Azat abisini görünce zümradan ayrılarak ayağa kalktı. Berat ağa azat'a doğru yaklaşınca konuşmaya başladı.
"Ne oldu azat kötü bir şey yok değilmi?" Diye sordu.
Azat üzüntülü bir şekilde abisine baktı nasıl diyeceğini bilmiyordu.
"Konuşsana lan" diye bağırdı berat ağa sesi hastanenin koridorlarında yankılanmıştı. Azat abisine üzgünce bakarak cevap verdi.
"Şilan yengemin durumu kritik abi" dedi titreyen sesiyle
Berat ağa duyduklarıyla ne diyeceğini bilemedi."Kurşun şilan yengemin kalbine giden bir damarı yırtmış ve kalbi durmuş" diye devam etti konuşmasına azat
Berat ağa sinirle kardeşi'nin yakasından tuttu."Öldümü lan öldümü?" Diye bağırdı kalbinde ki acıyla çıkmıştı sesi
Azat zorlukla cevap verdi abisine"Ölmedi abi ama acilen kalp nakli gerekiyor" dedi
Berat ağa duyduğu ile öylece kaldı ne yapacaktı.
Zümra ayağa kalkarak yaşlı gözlerle abisine baktı şilan yengesini çok sevmişti ölmesini istemiyordu."Abi ne yapacağız kalp nakli hemen olur mu?" diye sordu zümra yaşlı gözlerle iki abisinede bakıyordu.
"BEN ONA KALBİMİ VERİRİM"
Yb geldi sizce kalbini verecek kişi kim hadi yorumlara yeni bölümde görüşmek üzere mardin güzeli kuma ailesi...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mardin güzeli Kuma(TAMAMLANDI)
Ficción GeneralKapak:destina graphic Mardinin en güzel kızı şilan mardinin en acımasız agasına zorla kuma giderse ne olur? ya çocuk için sevmediği karısının üzerine kuma almayı kabul eden berat ağa kuması ve karısı arasında kalırsa ne olur? kocasını çok seven...