Düzenlendi...
Şilan duyduklarıyla öylece kalakaldı Ne konuşabiliyor ne de bir tepki veriyordu hiçbir şey yapamıyordu. Ne yani ben onun için kendi hayatımdan vazgecmişken o dicle'nın koynunamı girdi Diye düşündü içinden. Bir damla yaş düştü şilan'ın gözünden dicle şilan'ın gözünden düşen o bir damla yaşı görmüş ve sinsice gülmüştü. Biraz daha şilan'a yaklaştı yüzünde ki zafer kazanmış gülümsemesiyle devam etti konuşmaya
"Artık berat ağa'nın kime ait olduğunu anlamışsındır" dedi ve kalkarak koltuğa oturdu. İçi rahattı artık dicle'nin çünkü şilan bugünden sonra berat ağa'dan uzak duracaktı. Şilan ise yıkılmıştı. O burada yaşam savaşı verirken berat ağa onu düşünmemişti. Gözündeki yaşı sildi artık şilan için berat ağa yoktu. Kapı açılınca her ikiside bakışlarını kapıya çevirdi. Berat ağa içeri girerek kendisine bakan iki karısına baktı. Bakışları şilan'a kaydıgında içinde ki bu yabancı duygularda gün yüzüne çıkmıştı. Gözlerine baktı şilan'ın ama eskisi gibi değildi bakışları. Hiç bir duygu barındırmıyordu bir duygu hariç nefret şilan kendisine nefretle bakıyordu. Neden bu şekilde bakıyor dedi içinden berat ağa kendine gelerek dicle'ye dogru baktı.
"Hadi konağa gitme zamanımız geldi şilan da dinlenmiş olur " dedi dicle hızla ayağa kalkarken şilan ise hiçbir tepki vermeden berat ağa'ya bakıyordu. Onu asla effetmeyecekti. Dicle gülümseyerek kocasına yaklaştı zaten buradaki işi bitmişti. Berat ağa şilan'ın yanına yaklaştı.
"Yarın tekrar geleceğim şilan şimdi biraz dinlenmelisin" dedi şilan ise cevap vermedi sadece gözlerinin içine bakmakla yetindi. Berat ağa derin bir nefes aldı bu kıza ne olmuştu onu düşünüyordu. Dicle kocası'nın koluna girerek cekiştirerek odadan çıkarttı. Berat ağa da çıkmak istemişti ki dicle'nin cekiştirmesine izin vermişti yoksa cekiştirmeyi geç koluna bile dokunamazdı dicle
Onlar odadan çıkar çıkmaz şilan ağlamaya başladı ne yaparsa yapsın yine üzülen kendisi oluyordu. Kendisi üzülüyor kendisi acı çekiyordu. Saatlerce ağladı şilan çaresizliğine ağladı yaşadıklarına ağladı kuma olmasına ağladı. Ağlarken uyuya kaldı şilan bedenen değil ama ruhen yorgundu . Berat ağa konağa gelince kimseye bir şey demeden şilanla kaldığı odaya çıktı. Onun kokusuna alışmıştı.üzerindekileri çıkarttı rahat bir şeyler giyerek yatağa yattı onun kokusu vardı yattığı yastığı alarak sarıldı düşündüğü tek şey şilandı...Genç adam herkesin uyuduğundan emin bir şekilde arabasına binerek uzaklaştı konagından hastaneye geldiğinde arabasını park ederek hastaneye girdi. Heycanlıydı danışmada ki kıza şilan'ın odasını sorarken bile elleri titriyordu. Şilan'ın odasına geldiğinde derin bir nefes alarak yavaşca kapıyı açtı şilan'a baktığında uyuyor olduğunu gördü. Kapıyı ayni yavaşlıkla kapatarak gülümsedi. Genç adam karşısında uyuyan kıza. Ne güzel uyuyordu gülümseyerek yaklaştı şilan'a ve arnından öperek yanına oturdu.
"Ne kadar güzel oldugunun farkında mısın? Bilemem ama keşke kaderinde güzel olsaydı keşke ama artık olacak çünkü ben varım sana karşı bu hissettiklerim çok yanlış ama işte kalp bu söz dinlemiyor kime aşık olacağımızı biz secemiyoruz ki Belki bunları yüzüne söylesem bir daha beni görmek istemezsin ama ne yapabilirim ki ben aşık oldum hemde yanlış kişiye BEN ABİMİN KARISINA AŞIK OLDUM evet ben AZAT SOYKAN YENGEM ŞİLAN MARAN'A AŞIK OLDUM...
Süprizzzzzz yb geldi nasıl olmuş sizce ben size demiştim her an sürpriz bir bölüm yayınlayabilirim diye bu sürpriz bölüm için yıldıza basmayı unutmayın yorumlarınızı bekliyorum yeni bölüm ne zmn gelir bilmiyorum yeni bölümde görüşmek üzere mardın güzeli kuma ailesi...
Not: whatsap grubumuz vardır girmek isteyen özelden bana yazabilir hepinizi seviyorum kuşlarım😊😊😊😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mardin güzeli Kuma(TAMAMLANDI)
General FictionKapak:destina graphic Mardinin en güzel kızı şilan mardinin en acımasız agasına zorla kuma giderse ne olur? ya çocuk için sevmediği karısının üzerine kuma almayı kabul eden berat ağa kuması ve karısı arasında kalırsa ne olur? kocasını çok seven...