23

23.1K 614 102
                                    

Ajunsa pe crengile de sus, in jurul copacului am vazut cum niste coioti adulmecau mirosul sangelui meu.

Speriata m-am asezat mai bine pe creanga suspinand de durere:

Eu: Sa va fut.
Barbat: Hm.. Ce o sa faci acum?
Eu: O SA MA FUT CU CRENGILE ASTEA-N MORTII MEI! DU-TE-N PULA MEA!

M-am ghemuit pe acea creanga si am ignorat tot. Pe barbatul care bolborosea ceva pe fundal si coiotii care zgarmau la tulpina copacului.

Eu: Vreau liniste. AM SPUS CA VREAU LINISTE!

In acel moment barbatul a tacut si coiotii au incetat sa mai zgarme.

Hm.. Ei sunt 3 si eu una.. Nu pot sta aici prea mult timp.. Trebuie sa mananc ceva si plus de asta trebuie sa ajung la nenorocitul ala in 72 de ore!

Ma uit la ceas, mai am inca 67 de ore. Ore de chin.. Am pierdut deja 5 ore! Fuck!

-
-
-

Dupa 1 ora in care m-am sprijinit cat de bine am putut incat sa stau cat de cat relaxata am incercat sa ignor tot.

Am privit in jos si am observat ca era liber. Mi-am muscat buza, gandindu-ma.. Ce sa fac? Sa cobor?

Eu: IMI BAG PULA! YOLO!

M-am dat rapid jos si am luat-o la fuga pe iarba moale, ajunsa la rau am intrat cu picioarele in apa rece si am gemut de durere si de contactul apei cu pielea mea:

Eu: SA MA FUT IN ZIUA IN CARE M-AM NASCUT!
Barbat: Da-ti place sa injuri, nu gluma!
Eu: TACI IN MORTII MEI!

Avand in vedere ca raul nu este adanc am trecut repejor. Ajunsa pe celalalt mal am luat-o pe iarba, deplasandu-ma catre punctul de pe harta.

Deja puteam sa vad ca in fata era doar camp plin de iarba. Ma bucuram, oarecum..

Dar am de mers mult si bine!

-
-
-

Peste 8 ore de mers fara apa si mancare m-am asezat pe iarba. Am oftat si m-am intins pe spate:

Barbat: Pustoaico?
Eu: Ce mai vrei?
Barbat: Am ceva pentru tine.

M-am ridicat confuza in sezut si am intrebat:

Eu: Ce?

In acel moment o drona a coborat usor in fata mea, de ea era atasata o camera si un cosulet in care era o sticla de apa si 2 sandwichuri.

Am zambit si am luat apa si sandwichurile:

Eu: Multumesc! *Am spus cu ochii sclipindu-mi.*
Barbat: Pofta buna.

Okey.. Imi dau seama ca el vrea sa sufar. Ma vrea in viata, e constient ca sunt valoroasa, dar sunt mult mai valoroasa ranita..

Andy, tu chiar o sa ma cauti, barbatul asta stie ce vorbeste?! O sa te faca furios?!

Am terminat de mancat, sticla de apa era si ea goala. Avand burta plina lipsea somnul.

Avand in vedere ca se intuneca, m-am uitat stanga-dreapta, cautand un loc mai adapostit, dar din pacate n-am gasit.

Am pus sticla in cosul dronei si am zambit catre camera in semn de multumire.

Barbat: Un somn bun vrei acum, nu?
Eu: Nu mai am putere..
Barbat: Te trezesc cand rasare soarele. Bafta.
Eu: O sa am nevoie..

M-am ridicat si am privit iarasi stanga dreapta. Am decis sa mai merg putin, poate gasesc un loc. Daca nu, o sa dorm oriunde.

Dupa vreo ora de mers, m-am asezat pe iarba rece, pentru ca nu gaseam un loc bun.

M-am ghemuit cu genunchii la piept si mi-am bagat o mana sub cap.

Peste cateva minute am vazutm cum o drona se apropie de mine. Dintr-o data simt ceva pufos peste mine.

O patura. O patura mare si calduroasa!

Eu: Multumesc. *Am spus infofolindu-ma in patura.*
Barbat: Somn uosr.

-
-
-

Barbat: Rasare soarele.
Eu: Ma pis pe el.

M-am ridicat, mi-am dezmortit oasele si am pornit la drum.

Dupa cateva ore in care am fredonat melodii si facand rime idioate, stiind ca sunt ascultata ma amuzam singura de mine.

Hm.. Ma uit la ceas, 12:03.. 60 de ore la dispozitie.. Am adus mana cu ceasul la gura:

Eu: Mai am mult?
Barbat: Undeva in jur de 33 de ore.
Eu: 33?!

Dar de ce mi-a dat atat de mult timp?..

Barbat: Ai sa vezi ce te asteapta.

Cand am auzit chestia asta un fior mi-a strabatut corpul facandu-mi respiratia sa se opreasca. Am grabit pasul, talpile inca cauzandu-mi durere.

Vad un drum.. Un drum neasfaltat, vad o masina, o dubita neagra cu geamuri fumurii.

Ajunsa la drum, dubita a oprit. Am oprit nedumerita. Din dubita au iesit 2 barbati inalti si bine facuti, din spate a mai iesit o femeie, aceasta era imbracata in alb, spre deosebire se cei 2 care erau imbracati in haine negre.

Mi-a zambit si mi-a facut semn sa stau calma. Am inghitit in sec si m-am uitat la ceasul de pe mana mea care bipaia:

Eu: Ce se intampla?
Barbat: Stai calma.

Femeia a luat o trusa, unul din barbati ii tinea trusa. Aceasta a scos o seringa cu un ac urias:

Eu: NU!
Barbat: Ai fobie ce ace?
Eu: DA!

Femeia a zambit facandu-i semn celulaltui barbat. Acesta mi-a tras mana si m-a tinut nemiscata cat femeia mi-a bagat acul in vena:

Eu: BAGA-MI-AS PULA!

Barbatul mi-a dat drumu la mana, eu indepartandu-ma rapid de el. Ma durea mana ingrozitor, imi amortise:

Femeie: Asta o sa-i ajunga.
Barbat: Multumesc. Veniti inapoi.

S-au urcat in masini si au plecat. Confuza am traversat drumul, am pasit iar pe iarba moale.

Mi-am privit bratul, pe care nu-l mai simteam, locul s-a invinetit.

Am corpul plin de zgarieturi si sunt murdara, obisita, infometata si am impresia ca tot pamantul se cutremura in jurul meu.

Cedez.

Am mai mers 20 de minute, gura fiindu-mi uscata si avand impresia ca plamanii mei nu primesc destul aer.

Ochii mi se inchid incet, simt ca adorm, desi nu mi-e somn. Cad in genunchi si-mi frec ochii, dar asta nu
ajuta.

Ma prabusesc pe iarba pufoasa.

(>y<)(>y<)(>y<)

Next? :3

Yes, Daddy? [+18]√Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum