M-a impins pe spate, sprijinindu-ma de cada, s-a pus peste mine si a inceput sa ma patrunda puternic si repede.
-
-
Ma trezesc in camera lui Andy, dormind cu capul pe pieptul sau. L-am privit pentru cateva secunde, respirand greu si zambind slab.
Ma ridic amortita, cat de usor pot, incat sa nu-l trezesc pe brunetul care doarme. M-am ridicat din pat si m-am dus la mine in camera.
Din dulap mi-am ales lenjeria intima, o pereche de blugi negri, simpli cu talie inalta, o helanca neagra cu maneca lunga pe care am bagat-o in blugi, niste tenisi negri simpli, mi-am pieptanat parul si am iesit din camera.
Somnoroasa am coborat scarile, am intrat in bucatarie:
Bucatar: Neata, frumoasa domnisoara! Cu ce te serveste eu?
Eu: Sunteti prea energic pentru mine azi.. Vreau un pahar cu apa, atat.
Bucatar: Si mancare no?
Eu: Nu.Am baut paharul cu apa si am plecat in garaj. M-am urcat in masina si mi-am verificat telefonul, ora 09:38.. Aseara a fost foarte bine dar si obositor..
Am primit un mesaj de la Samy. Vrea sa ne intalnim la cafeneaua de pe colt la 09:45. Naspa ca m-am trezit cam tarziu.
Am pornit motorul si am plecat grabita spre cafeneaua unde trebuia sa ma intalnesc cu Samy.
Ochii mi-erau grei, am mers usor pana la cafenea. Am coborat din masina, luandu-mi telefonul si tigarile cu mine.
Am zarit-o pe Samy in fata cafenelei, ma privea furioasa. Fomeie, e abia 09:48, de ce esti asa nervoasa?!
Eu: Neata!
Samy: Ce e cu fata asta la tine?!
Eu: Mi-e somn.. *Am spus cascand.*
Samy: Hai sa-ti iei o cafea.Am pasit pe terasa cafenelei, Samy vrand sa se duca inauntru am tras-o de mana si m-am asezat la o masa. Racoarea asta ma mai trezea.
Eu: Deci, despre ce voiai sa vorbim?
Samy: Ufff, am atatea sa-ti spun.
Chelnerita: Buna dimineata, cu ce va pot servi?
Eu: O cafea fara zahar, lunga.
Samy: Si un ceai, va rog.
Chelnerita: Imediat.
Eu: Bun, continua. *Am spus aprinzandu-mi o tigara.*
Samy: Cum merge planul?
Eu: Bine.. Il am sub control.. Dar am nevoie de ajutor.. Ajutor din interior..
Samy: Da, exact! Cineva care sa-i stie toate miscarile lui Andy, mana lui dreapta! Dar e prea riscant..
Eu: Nu si daca pot sa-l reduc la tacere.. *Spun eu uitandu-ma intr-un punct fix.*
Samy: Cum adica?
Eu: Sunt femeie, Samy.. Ei sunt barbati.. E foarte usor sa-i controlezi, trebuie doar sa ai incredere in puterile tale de femeie.
Samy: Mhm.. Pe cine crezi ca-
Chelnerita: Poftiti.
Samy: Multumim.M-am uitat dupa chelnerita, luand o gura din cafeaua amara. M-am uitat la Samy si am continuat:
Eu: Pe cine crezi ca ce?
Samy: Pe cine crezi ca poti sa-l joci pe degete?
Eu: Connor.
Samy: Adica noul sofer?Eu: E noul sofer, dar e cu el de muuult timp! Ii e mana dreapta si am impresia ca s-ar cam da la viata mea.
Samy: Si eu m-as da la viata ta, esti nebuna?! Esti blanaoooo, te-as fute si eu! Si nu doar o data!Am inceput sa rad, luand-o pe Samy de mana si ciufulindu-i parul cu cealalta mana:
Eu: Mi-era dor de tine.. De compania ta.. Ma destingi si ador asta. *Am spus privind-o.*
Samy: Si mie mi-era dor de tine.. Si chiar sper sa faci ceea ce ti se pare bine si corect, pentru tine, nu pentru altcineva.Am zambit dand din cap aprobator si mi-am mai aprins o tigara. Am mai luat o gura din cafea iar Samy a continuat discutia:
Samy: Chiar crezi ca o sa reusesti sa-l convingi pe Connor?
Eu: Pai Andy o sa aiba ceva treaba zilele ce urmeaza, adica Connor o sa fie constant cu mine, pazindu-ma cand el are treaba.. S-a cam panicat la ultima intamplare si mi-a pus garda, in jurul casei sunt patrule constant.. Ma rog, si in zilele alea o sa-i intru sub piele..
Samy: Pai si daca e nevoie sa faci mai mult?
Eu: Scopul scuza mijloacele. Sa devin curva, culcandu-ma cu Andy si cu mana lui dreapta, mi se pare o chestie ok, atata timp cat Andy cade.
Samy: Si daca dai gres?
Eu: Imi asum. Absolut tot. Da frate, am facut aia din motivu ala si gata.
Samy: Chiar esti sigura ca vrei sa te bagi in asta? Sincer, pari fericita cu el..Eu: Degeaba il iubesc eu, daca el n-o face. El m-a facut asa.. Mi-a luat libertatea..
Samy: Dar ti-a dat-o inapoi.
Eu: Nu-i deajuns Samy.. Vreau sa ma razbun, pentru tot ce mi-a facut!
Samy: Dar nu el e vinovat pentru toate..
Eu: Samy acum ii iei apararea?!Samy: Nu! Dar te vad fericita! Te face fericita! Si nu inteleg.. Orice om greseste, orice om invata din greseli! Poate.. Daca i-ai mai da o sansa, fara sa te mai gandesti la razbunare, chiar te-ai putea bucura de barbatul pe care-l ai langa tine.
Am tras aer adanc in piept si mi-am mai aprins o tigara. Am luat o gura de cafea si m-am uitat tragand din tigara in jur. Vad oameni fericiti, zambitori, cupluri normale.. Eu cand am zambit ultima oara sincer, fara vreun mare motiv, sau pur si simplu uitandu-ma la ceva anume?
Cand sunt cu el. Atunci zambesc sincer, ma simt fericita, iubita, speciala, protejata.. Dar razbunarea arde in sufletul meu.. Fie ca risc sa mor trista, singura si parasita sau fie ca risc sa mor, dupa o experienta la strada, transata pentru organele mele, imi asum riscul.
Eu: O sa-l fac sa sufere, la fel cum am facut eu. O sa-i spulber zambetul ala superb de pe fata si o sa-l fac sa regrete ca m-a cunoscut. O sa-i iau tot, incepand de la avere pana la familie.
Samy: Savana.. Asta nu-i un drum usor..
Eu: Stiu, stiu ca nu-i un drum usor, lin sau linistit. Dar o sa ma bag in tot ceea ce invarte si o sa le iau pe toate, usor, usor. Lucreaza cu barbati, in mare parte, barbatii sunt naivi si usor de pacalit.
Samy: Iar tu esti o singura femeie, periculoasa dar fara spate. Te joci cu focul si s-ar putea sa te arzi.M-am uitat la Samy ridicand spranceana dreapta:
Samy: O zic pentru binele tau! Te bagi in ceva ce te depaseste!
===========================
Next? :3
CITEȘTI
Yes, Daddy? [+18]√
RomanceO fată de 17 ani cu o situație financiară nu prea bună, cu niște parinți sub orice critică. Un bărbat de 24 de ani cu o situație financiară mult peste linia de plutire care poate să aibă tot ce-și dorește. El o rănește, o distruge, apoi o iubește...