45

14K 459 97
                                    

Mi-a dat un pumn in umar si mi-a intins mana sa mergem inauntru.

Am luat-o de mana pe frumoasa mea prietena:

Eu: Samy.. Imi pare atat de rau ca.. S-au intamplat toate astea.. Si.. Desi s-au intamplat toate astea, tu ai continuat sa-mi stai alaturi, sa nu pleci. Mereu esti langa mine, mereu am parte de sustinerea ta si mereu, dar mereu, stiu ca ma pot baza pe tine. Stiu ca nu-s o prietena excelenta, dar te iubesc mult si sincer! Multumesc mult!

Samy m-a luat in brate si cu vocea tremurand mi-a raspuns:

Samy: Iti sunt alaturi pentru ca te iubesc si stiu ce ai trait. Stiu ca esti o persoana cu suflet bun, cu suflet mare care incearca sa ajute pe oricine. Nu esti o prietena excelenta, esti cea mai buna din toate punctele de vedere! Te iubesc enorm!

Samy chiar ma iubeste.. In ciuda faptului ca nu sunt o prietena atat de buna, uite-ma aici, la ea acasa, cu ea, sustinandu-ma in continuare.. Oh gosh.. Te iubesc, Samy!

Am intrat in camera, unde Justin statea pe pat cu o perna in brate:

Justin: Mi-e somn!
Eu: Pai.. Va las sa dormiti, ma duc acasa.
Samy: Nici vorba! Tu ramai aici si dormi intre noi!
Eu: Nu! Eu vreau la margine!
Justin: No, no!
Eu: Ba da!
Samy: Am zis!
Eu: Fuck off! Bene.

Ne-am asezat noi fain frumos in pat, punandu-ma cu spatele la Justin si imbratisand-o pe Samy, dar cand am realizat ca nu e o idee buna, era prea tarziu.

Eu: Samy?..
Samy: Ce?
Eu: Vreau sa ma intorc.
Justin: Nu te mai intoarce, stai bine asa, acum taci.
Samy: De ce?
Eu: Ia-ma tu in brate.
Samy: Savana, inceteaza si dormi..
Eu: Dar-
Samy&Justin: Shht!

Fuck off..

Justin m-a strans in brate, punandu-si mana dreapta pe abdomenul meu. Uhm.. Ii ador mirosul barbatesc. Justin e un baiat superb, langa care te simti bine.. Dar uneori.. Ma sperie si toata increderea pe care o am in el, dispare in acele momente..

Mi-a sarutat usor crestetul capului si mi-a inspirat adanc mirosul. Stiu ca ma iubeste, simt asta, dar sper ca e constient ca ce aveam noi era o iubire copilareasca..

Sper, ca in final, sa fie totul ok, sa fie fotul bine..

Ii iubesc, enorm.. Daca.. Daca o sa se intample ceva cu mine si cu Andy sper ca ei sa nu fie implicati.. Sunt foarte agitata..

Dupa cateva minute in care nu puteam sa dorm, Samy s-a ridicat usor din pat, crezand ca dormim.

A intrat in baie intr-o liniste deplina. Justin si-a dus mana deasupra sanului meu stang:

Justin: Ce-i cu pulsul asta? *M-a intrebat el in soapta.*
Eu: Sunt agitata, Justin.. *I-am raspuns eu soptind.*
Justin: O sa fie totul bine, n-ai de ce sa te agiti.

Am oftat si m-am intors cu fata spre el, punandu-mi capul pe pieptul lui, auziandu-i bataile alerte ale inimii:

Eu: Justin.. Trebuie sa vorbim..
Justin: Stiu deja.. Il iubesti, eu am fost doar o iubire din liceu..
Eu: Macar ai spus-o tu..
Justin: Doar ca tin la tine si nu vreau sa suferi!
Eu: Justin..
Justin: Stiu ca-l iubesti, dar serios, vreau sa ai grija..
Eu: Am.. Ui-
Justin: Te iubeste.. Renunta la orgoliu.. Stai singura in fata fericirii tale..

Propozitia asta m-a pus pe ganduri. M-am ghemuit mai bine la pieptul lui si am inspirat adanc mirosul sau barbatesc.

-
-
-

Cineva ma mangaia pe spate, dandu-mi un sentiment placut. Am deschis ochii si am vazut ca sunt inconjurata 2 brate mari.

Am decis sa mai dorm putin, dar o voce masculina m-a intrerupt:

Andy: Savana?..
Eu: Andy?! *Am spus ridicandu-ma brusc.*
Andy: Ce faci?..
Eu: Andy? Andy, unde esti?!

Ce? E totul alb.. Ce naiba? Justin, Samy?..

Mi-am frecat ochii, crezand ca nu vad bine, dar nimic. Atunci am auzit:

Andy: Esti decat o tarfa.. Te-am iubit, proasto! Cum ai putut sa faci asta?! Am inregistrari!

*inregistrare*
Savana: Ah.. Connor, ah!.. Asa, iubitule, ah! Te iubesc, Connor!
Connor: Tarfa mea!
Savana: Doar a ta, Connor!
*sfarsit*

Eu: Andy asta nu-s eu! E o-
Andy: Cum am putut sa ma indragostesc de o copila?! Cum am putut permite asta? Am pierdut atatea femei.. Atatea.. Am stat dupa un copil. Regret! Regret ca te-am cumparat! Trebuia sa te duc la produs dupa ce te-am futut!
Eu: Andy! Nu spune asta! Ma iubesti si te iubesc!
Andy: Eu nu iubesc o curva!

-
-
-

Eram transpirata, extrem de transpirata. M-am ridicat in sezut si m-am uitat la Samy si la Justin.

Am avut doar un cosmar. Mi-am luat hanoracul lui Justin pe mine si am iesit la tigara.

Mi-am aprins tigara si m-am uitat la telefon. 06:21. O sa ma duc inapoi la somn dupa asta. Nu sunt odihnita.. Am dormit degeaba..

Ma simt atat de obosita.. Psihic si fizic.. Simt ca am 60 de ani, nu 18, simt ca am facut munca fizica 3 zile fara oprire..

Nu stiu ce mi se intampla.. Ma simt rau.. Andy.. Am nevoie de tine, de iubirea ta.. Te rog, intoarce-te.. Fie ca ti-am gresit, te rog, iarta-ma! Te iubesc!

Oricat de proasta sunt eu, stiu un singur lucru si il stiu cel mai bine.

Stiu ca te iubesc atat de mult.. Atat de mult.. Te rog, am nevoie de tine!

Am terminat tigara, mi-am frecat usor tamplele si mi-am mai aprins o tigara. Priveam luna cum se oglindea in apa din piscina si ma gandeam.

De ce il iubesc atat de mult? De ce sunt dependenta de el? De ce nu pot sa accept ideea ca ma iubeste?..

Andy.. Sunt bolnava.. Bolnava de dor, de singuratate, de tristete.. Te rog, intoarce-te la mine, acum! E un ordin, asculta-l!

Imi lipsesti, mult.. Abia astept sa te vad.. N-ai habar.

Imi termin si a 2a tigara si ma intorc in camera. Justin s-a uitat la mine:

Justin: Jos textila, treci aici, hai.

M-am asezat langa el dupa ce mi-am dat hanoracul jos. M-a luat in brate si mi-a sarutat fruntea.

L-am strans in brate si i-am zambit slab:

Justin: Capu' sus, Savana. Esti superba cand zambesti.
Eu: Multumesc ca esti aici!

Yes, Daddy? [+18]√Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum