49

15.3K 455 185
                                    

In camera au intrat 3 bărbați, 2 dintre ei erau înalți și foarte masivi, cel dintre ei era înalt și slab.

Tip: Ea cine e?

Andy s-a întors puțin spre mine privindu-ma:

Andy: E a mea, Peter.
Peter: Și ce caută aici?
Andy: Consider că poate să audă ceea ce o sa discutăm.
Peter: Înseamnă că e importanta daca ai adus-o.
Andy: Sau puteam să-i las acasă și nici să nu te gândești că există, normal că asta se intampla daca chiar era importanta.

Am înghițit în sec, știu că o face intenționat pentru că se vede că tipul ăsta e periculor, dar îmi vine să-mi fut o palmă, jur!

Peter: Da, cred că așa e.

Peter s-a așezat, pe când tipii masivi au rămas în picioare analizandu-l atent pe brunetul meu și pe cei 2 oameni ai lui care stăteau tot în picioare în spatele lui.

Peter: Cât e o partidă cu ea?
Andy: N-o impart. Nu-mi place sa ating ceva deja atins.
Peter: Ia-ți alta.

Andy a inspirat adânc și s-a uitat la mine. Și-a muscat buza apoi s-a uitat la Peter:

Andy: 50.000 partida.
Peter: Scump. Dar înțeleg de ce e atât, e calitate. Adică la cum arată..

Mi-am aprins o țigară, nedeslipindu-mi ochii de pe Peter, omorandu-l din priviri.

Peter: Adică uita-te la ea.. Cât de senzuală e doar fumând și cât de sexista e când își încleștează maxilarul.

Andy s-a ridicat zâmbind și venind spre mine:

Andy: Mă bucur să știu că-mi adori logodnica.

Am zâmbit in coltul gurii, fumul iesindu-mi pe nas.

Peter: Logodnică?
Andy: Da, ai auzit bine. *A spus punandu-ma mâinile pe umerii mei.*
Peter: Unde e inelul?
Eu: N-ai tu treabă.
Peter: Hoaa, micuța a prins glas!
Eu: Ești aici să vorbesti despre afaceri. Vorbește.
Peter: Așa e mereu?
Andy: Asta nu-i nimic.
Peter: Pai, ți-ai ales-o bine, Andy.
Andy: Știu. Hai sa vorbim despre afacerea aia sau ieși afară.
Peter: Hai sa începem!

-
-
-

Eu: Am înțeles. Târfe, bani, și droguri.
Andy: Da. Așa merg treburile.
Eu: Mhm..
Andy: Mergem să mâncăm ceva?
Eu: Sigur.

Mi-am luat lucrurile și am pornit spre ușă. Am ieșit și am intrat in lift. Acum 2 minute a plecat Peter. Afacerea e una avantajoasa, având în vedere că or sa câștige undeva la 7 milioane de euro, dar se împarte la 2 deci o sa fie 3,5 milioane de fiecare.

Nu m-am gândit vreodată că o să ajung sa fiu înconjurată de.. Atâția bani.. Efectiv sunt bogată și eu încă mănânc budinca la pahar cu 2 lei. Paula e buna.

Ajunși în mașină am pornit spre restaurant. Andy mi-a pus mana pe picior și s-a uitat la mine:

Andy: Alegem inelul împreună?
Eu: Nu vreau un inel.. Un inel sau niste acte nu înseamnă nimic.. Eu te vreau pe tine și atât.
Andy: Dar daca o să-ți cumpăr un inel o să-l accepți?
Eu: Nu-mi plac cadourile.. Dar am să-l accept pentru că e de la tine.
Andy: Te iubesc.
Eu: Știu, și-mi place că mă iubești. Ador asta.

Andy a zâmbit și mi-a sărutat mana. A oprit motorul mașinii și am coborât.

M-a luat de mână și am intrat în restaurant:

Kristen: Buna ziua, domnule și doamna!
Andy: Buna.
Eu: Salut.
Kristen: Masa pentru 2 la vip, nu?
Andy: Da.

Ne-a condus la masă, ne-am așezat și imediat am deschis un meniu:

Eu: Vreau decât clatite.
Andy: Ai cam slăbit.. N-ai prea mâncat, așa-i?
Eu: Adevărul e că nu-mi aduc aminte daca am mâncat ceva consistent.. Pot sa te asigur că am băut alcool și că am fumat.
Andy: Ești tâmpită. Nu mă fă să-ți fac program strict de mâncat!
Eu: Ew, n-ai face asta! N-ai deveni atât de canceros!
Andy: Te iubesc și aș face-o!
Eu: Nu ți-aș mai face muie!
Andy: Asta e.
Eu: Nici pizda nu ți-aș mai da!
Andy: Asta e. Tu nu înțelegi că nu ai cum să mă faci să nu am grija de tine?!
Eu: N-am zis sa n-ai grija de mine, dar nu mă poți obliga să mănânc!
Andy: Ba da.
Eu: Nu-mi tine loc de tată, nu-mi tine loc de mama!
Andy: O fac, știu, dar nu regret. Savana înțelege că te iubesc și că vreau sa te știu bine! Nu permit sa plătești ceva, să-ți facă cineva ceva sau sa te îmbolnăvești!
Eu: Dar nu sunt un copil!
Andy: Savana.. Accepta-ma in viața ta!
Eu: Te-am acceptat in mine!
Andy: Nu fizic.
Eu: Te accept.. Dar nu-s obișnuită că cineva să-mi poarte de grija..

Andy a oftat zgomotos și si-a pus mâinile la tâmple. Mi-a luat mana in a lui și mi-a zâmbit cald:

Andy: Hai sa uitam de tot ce s-au întâmplat.. Hai sa uităm că tu nu mai ai părinți, hai sa uitam de Justin și Samy, hai sa uitam de Connor, Clary, Rich și oricine altcineva, hai sa uitam de toti și toate! Acum eu exist, tu exiști. Obisnuieste-te cu ideea că acum eu am grija de tine pentru că te iubesc si-mi pasa.
Eu: O s-o fac. Iartă-ma că nu-s tocmai "normala".. Chiar încerc și dacă nu mi-a ieșit până acum, o să-mi iasă, promit!

Andy mi-a zâmbit cald, mangaindu-mi obrazul:

Andy: Ești perfectă așa cum ești! Jur că te ador cu toate defectele și calitățile tale, te ador!
Eu: Mă simt iubită.. Vai cât de frumos e..
Andy: Când.. Când mă gândesc la tot ce ți-am făcut mi-e sila de mine.. Nu merit să mă atingi, să-mi vorbești.. Nici macar să mă privești..
Eu: Tot ce mi-ai făcut s-a meritat, pentru ca am ajuns aici și damn god, Andy ești tot ce iubesc și ești omul langa care vreau sa mor.

Andy a zâmbit larg, sarutandu-ma pasional și muscand-mi buza. Mi-a sărutat mâna și s-a uitat la ea:

Andy: O sa arati superb cu un inel pe deget.
Eu: Mai ales că e de la tine.
Andy: Te iubesc!
Eu: Și eu te iubesc!

Yes, Daddy? [+18]√Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum