George: O alerge foarte bună, având în vedere că oricum nu pari genul care se îmbracă în culori.
-
A trecut mai bine de o oră de când suntem în mașină, mergând spre naiba știe unde. Curioasă mi-am privit brunetul și i-am atins ușor mâna dreaptă ce era așezată pe schimbătorul de viteze.
Eu: Tot nu ai de gând să-mi spui unde mergem?
Andy: Nup. *Spune sărutându-mi mâna.*
Eu: Dar de ce durează atât?
Andy: Păi.. O să ai o alegere de luat.Eu strâmb din nas și îi strâng ușor degetele între ale mele:
Eu: Ce decizie?
Andy: O să vezi în 10 minute. Acum bagă capu' în scaun și taci din gură, i-auzi ce melodie frumoasă e la radio.Inevitabil am căpătat o expresie șocată pe față, ce naiba se întâmplă, Andy?!
Dacă acum ceva timp puteam să jur că e în stare să mă tranșeze, apoi să mă bage într-un sac și să mă arunce la rechini flămânzi, acum am impresia ca o să-mi arate vreo amantă de a lui sau una cu care vrea să încercăm un three-some sau ceva, ceea ce nu mă încântă absolut deloc, pentru că brunetul înalt și chipeș e doar al meu, și deși pare o chestie prostească, sunt dispusă să mă lupt pentru el.
Am oftat zgomotos și m-am așezat mai bine în scaunul din piele. Jucându-mă cu degetele pe genunchi fierbând de-a binelea de nervi, care habar nu am de ce au aparut, mă lipesc agresiv de portieră și un sunet gutural se aude când Andy frânează făcând jumătate de drift.
Nervoasă mă întorc spre el și îl privesc confuză:
Eu: Încerci să ne omori?!
Andy: Uitasem că asta e străduța corectă, așa că am băgat prea mare viteza. Am ajuns.Cu astea spuse a coborât grăbit, a venit și mi-a deschis portiera. Am coborât călcându-l intenționat apoi mimând un chip inocent.
A închis portiera zgomotos apoi a încuiat mașina. Și-a împleticit degetele lungi cu ale mele și am intrat într-un magazin sumbru.
Hainele negre și zdrențuite mă atrăgeau, mirosul puternic de tutun și muzica rock de pe fundal mă făceau să zâmbesc involuntar. Toate obiectele interesante de prin părți îmi atrăgeau atenția până când brunetul mă trage la el.
În spatele tejghelei era un bărbat înalt, cu un ten alb și păr negru. Tatuat din cap până în picioare, ochii săi negri dând un aspect și mai sumbru, împreună cu metalele din fața lui m-au făcut foarte curioasă.
Brunetul meu a zâmbit larg:
Andy: Max!
Max: Andy!Ieșind de după tejghea s-au luat bărbătește în brațe apoi tatuatul își îndreaptă atenția asupra mea zâmbitor:
Max: Și cine e tipa asta mișto? *Întreabă pupându-mi mâna zâmbind larg.*
Andy: Logodnica mea.
Eu: Savana, încântată! *Am spus zâmbind larg.*Max m-a studiat din cap până în picioare de cateva ori, mai că mă punea să fac și câteva piruete. A scos limba jucându-se cu metalul din ea vizibil gânditor. S-a întors către Andy și l-a luat de gat:
Max: Unde ai găsit asemenea frumusețe nu-mi pot explica. Mă bucur, frate, e șmecheră tipa.
Eu: Îmi place tipu. *Spun râzând către Andy.*Tipul cu puțin mai scund dec7at brunetul meu mă apuca de braț și ne strânge pe amândoi într-o îmbrățișare, eu și Andy gemând scurt la unison:
Andy: Am venit*spune depărtandu-se* să îți cer ajutorul.
Max: Orice.
Andy: La subsol.. Luna e acolo?CINE-I LUNA?!
Max: Da. Hai să mergem. YO ROXANA! ȚINE-MI LOCUL AICI!
O tipă cu niște dread-uri colorate și prinse într-o coadă iese de după o draperie neagră dintr-o încăpere obscura. Hainele ei sunt complet negre iar in picioare poarta niște bocanci cu talpă de 10cm, asta e clar.
Tatuajele ei se zăresc prin bluza de plasă pe care o poartă iar unele sunt ascunse de cupele sutienului. Metalele de pe față și din urechi mă fac să zâmbesc în colțul gurii.
Trăgând lent din țigară se uită la mine apoi îl zărește pe Andy:
Roxana: Yo, Andy! Fratele meu! *Spune îmbrățișându-se.*
Andy: Se vede că am lipsit ceva timp. Ți-au mai apărut tatuaje, tot frumoasa rămâi.Privind confuză Andy îi dă drumul din îmbrățișare apoi mă prinde de talie si zâmbește:
Andy: Roxana, ea e logodnica mea, Savana. Savana, ea e verișoara mea, Roxana.
Eu: Salut!Roxana m-a prins într-o îmbrățișare strânsă:
Roxana: Ce mișto, bă! Când e nunta?!
Eu: Nu am decis data încă.
Roxana: Bă, îmi place tipa, serios. Pare șmecheră.
Max: Asta am zis și eu.Am zâmbit slab, când brunetul meu m-a tras de mână și a zis cât să se audă clar și răspicat:
Andy: Avem treabă la subsol.
Niște trepte au apărut în fața mea, de parcă coboram în iad, o lumina roșie fiind singura sursă de lumină de acolo.
Am ajuns pe un hol, Andy a deschis prima ușa de pe stânga.
Acolo dând de o fată cu niște dread-uri albastre, tunsă pe părți cu niște flash-uri în urechi si multe metale negre acaprându-i fața. Fata trăgea dintr-o țigară, având în fața ei un tip fără tricou, întins pe o masă pe burta.
Pe mâna dreapta, cea cu care fuma, nu avea mănușa, dar pe cea stânga o mănușă neagră domina. În momentul în care a stins țigara și l-a zarit pe Andy am văzut-o cum se îndreaptă alergând, la propiu, spre brunetul meu.
L-a strâns în brațe tare, văzându-se că amândoi tânjeau după asta, am zâmbit, văzându-l pe Andy zâmbind larg:
Andy: Luna.. Doamne, ce ai crescut, nu pot să cred!
Luna: Andrew Black! Nu ai mai trecut pe aici de mai bine de doi ani! Și de fiecare dată când te-am căutat nu ai fost disponibil..
Andy: Știu și îmi pare rău.. A fost o perioada mai complicată din viața mea, până să dau de Savana..Abia atunci fata își întoarce curioasă fața spre mine. Mi-a zâmbit scurt, măsurându-mă din priviri, m-a tras de mână într-o îmbrățișare strânsă:
Luna: Deci tu ești cea care i-a băgat mințile în cap verișorului meu! Nu știu cum aș putea să-ți mulțumesc!
CITEȘTI
Yes, Daddy? [+18]√
RomanceO fată de 17 ani cu o situație financiară nu prea bună, cu niște parinți sub orice critică. Un bărbat de 24 de ani cu o situație financiară mult peste linia de plutire care poate să aibă tot ce-și dorește. El o rănește, o distruge, apoi o iubește...