Andy: Savana, iubita mea.. O sa ma urăști.. *A spus uitandu-se la mine.*
Eu: Niciodata!
Andy: Esti sigura ca vrei asta?!
Eu: In momentul de față sunt speriată dar.. Ma uit la tine si stiu ca, de fapt o sa iubesc asta..Andy a zâmbit muscandu-si buza inferioară. A pus mana pe o curea neagra si lucioasă. Privindu-i fiecare miscare palmele imi transpirau si pulsul imi crestea.
A asezat cureaua pe o măsuță din lemn negru lacuita. Pulsul meu crescuse iar eu incepusem sa transpir.
A deschis un dulap mare din care a scos niste cătușe. Le-a asezat langa curea pe masuta.
A luat un bici, dar l-a pus la loc dand din cap negativ apoi a ales alt bici dar mai gros. Asezandul si pe el pe masuta.
Si a trosnit degetele apoi s-a uitat la mine muscandu-si buza. A mutat masuta micuta cu ajutorul rotilor sale, a dus-o intr-un colt al camerei unde era un pilon inalt si o masa de sticlă.
A venit la mine, intinzandu-mi mana, fara ezitare l-am prins de mana si am mers impreuna la masa din sticla.
Mi-a dat tricoul jos si mi-a sarutat buzele apasat:
Andy: Savana.. E ok sa nu vrei, e ok sa vrei sa ne oprim aici si sa mergem sa ne uitam la un film sau sa facem orice altceva.
Am inchis ochii si am inspirat adanc:
Eu: Vreau sa facem asta.
Andy: Sigur? Ultima șansă, Savana.
Eu: Sigur.Andy a dat afirmativ din cap si m-a pus sa intind mainile, apoi le-a legat cu catusele.
Mi-a legat mainile de pilonul din fata mea si a inceput sa mi sarute spatele. De la gat pana la fese.
Am inceput sa respir sacadat si sa trag de maini vrand sa scap de cătușe.
Andy: Te-ai incalzit?
Eu: Mhm..
Andy: Bun. E timpul.M-a dezlegat de pilon si m-a intins pe masa prinzandu-mi catusele de ceva. Mi-a sarutat fesele pe rand apoi mi-a zis:
Andy: Te iubesc.
Atunci am simtit cum fesele mele au fost lovide dur de cureaua lucioasa. Am gemut zgomotos simtit durerea.
Andy respira sacadat. Si-a trecut mana prin par nervos si totusi entuziasmat:
Andy: Sclavo!
Eu: Da, Stăpâne!
Andy: Who's your Daddy?!
Eu: Tu!
Andy: Sa te aud!Si in acel moment m-a lovit, mai rapit si mai tare ca data trecuta:
Eu: Yes, Daddy!
Am spus eu gemand de durere. Si iar, si iar, lacrimile curgandu-mi si ajungand pe sticla mesei.
S-a oprit, ne auzeam repirand sacadat. Lacrimile mele curgeau in continuare, fesele mele erau rosii si simteam furnicaturi si multa durere.
Andy a aruncat cureaua pe undeva prin camera. S-a asezat in genunchi in spatele meu si a inceput sa-mi sarute fesele.
Am tresarit simtindu-i buzele reci si umede in locul in care pielea mea era rosie si ardea. Incerca sa aline durerea, dar din pacate nu reusea.
S-a ridicat si s-a intins prinzandu-a de par, facandu-ma sa-mi arcuiesc coloana.
Mi-a mangaiat spatele si mi-a dezlegat mainile, mi-a sters lacrimile cu zâmbetul pe buze si m-a legat iarasi de pilon.
A luat biciul si a dat cu el in pilon, facandu-ma sa tresar.
Andy: Nu o sa-ti mai dea sangele, dar o sa-ti arda pielea.
L-am privit confuza cu ochii roșii si atunci am vazut cum si-a luat elan. Durerea care a urmat m-a îngenuncheat.
Am gemut zgomotos:
Eu: Andy..
Andy a oftat satisfăcut. Nici eu nu inteleg cum pot sa iubesc o asemenew persoană.
Andy mi-a bagat mana in par si m-a ridicat:
Andy: Hai sclavo, sus ca mai am.
Am inghitit in sec si am inceput sa respir zgomotos. Am privit in sus fiind gata de inca o lovitură.
Cand am simtit durerea mi-am muscat buza si am simtit cum spatele meu era despartit in 2.
Am gemut zgomotos tragand cu putere de stransoarea catuselor, simtind ca nu mai pot.
Andy: Spune-o, Savana!
Eu: Yes.. Daddy..Andy a suras. Si-a luat avant iarăși, dandu-mi inca o lovitura. Inca un geamat mi-a iesit printre buze:
Eu: Yes Daddy. *Am spus gemand.*
Andy: Good girl.Inca o lovitura, si inca una, dar urmatoarea m-a îngenuncheat. Am cazut in genunchi si cu lacrimi pe obrajii mei roșii am spus:
Eu: Iarta-ma, Daddy..
Andy a aruncat biciul pe undeva prin încăpere, m-a dezlegat si m-a intins pe masă.
Mi-a sarutat spatele de cateva ori apoi fesele. Respirând sacadat si-a dat pantalonii jos si m-a patruns brusc.
Eu: Ah.. Au..
Nu stiam daca plang si gem de durere sau de placere.. Eram confuza si indurerata. Ma futea bine, foarte bine, dar partile lovite ale corpului meu zvacneau de durere si imi ardea pielea.
A inceput sa dea in mine foarte tare, eu gemand si lacrimand strangeam marginea mesei in palma si cu cealalta mana loveam masa inconstient.
A inceput sa dea foarte tare si sa mi stranga șoldurile in maini provocandu mi o durere foarte greu de suportat.
M-am ridicat in maini si am inceput sa dau cu pumnul in masa.
Andy mi-a luat piciorul drept si l-a pus pe masa, prinzandu-mi mâinile la spate si dand rapid in mine.
Gemetele mele erau sunete de durere incontrolabile.
Andy s-a terminat si m-a impins agresiv pe masa iesind din mine.
Respira sacadat si si-a sters fruntea de sudoare.
Eu m-am ridicat pe picioarele mele si cu lacrimi in ochi l-am privit.
Andy s-a uitat la mine cu parere de rău. A venit si m-a luat in brate.
Era transpirat, la fel si eu, pielea mea ardea si era rosie.
Soldurile mi-erau vinete si aveam negrituri pe tot spatele.
Era o durere inumana.
Tremura. Din cap pana-n picioare. Parea ireal de satisfacut dar si emotionat..
Andy: Savana-
Eu: Nu.
CITEȘTI
Yes, Daddy? [+18]√
RomanceO fată de 17 ani cu o situație financiară nu prea bună, cu niște parinți sub orice critică. Un bărbat de 24 de ani cu o situație financiară mult peste linia de plutire care poate să aibă tot ce-și dorește. El o rănește, o distruge, apoi o iubește...