Eu: Te iubesc.
Andy: Si eu.Am inchis telefonul si l-am asezat pe birou, muscandu-mi buza inferioara. Iar atunci glasul lui Connor a umplut incaperea:
Connor: Pare ca-l iubesti. De ce faci asta?
Mi-am departat buzele si am inghitit in sec. Mi-am dat bluza de trening jos si am raspuns:
Eu: Lasa-ma sa coordonez situatia, apoi o sa primesti raspunsul prin fapte.
Connor a dat afirmativ din cap si a luat niste acte in mana:
Connor: Uite, aici avem niste contracte.
-
-
-Dupa 3 ore am terminat treaba si am fost pusa la curent de catre Connor cu tot ce trebuia sa stiu.
Andy e miliar-fking-dar. E atat de bogat ca poate cumpara un oras intreg.. Adica.. Teoretic deja are un oras.
90% din magazinele, marketurile si tot ce tine de massmarket sunt ale lui.
Cel mai mare mall din oras, e al lui. Cel mai mare market, e al lui. Magazinele de masini si motoare, inclusiv magazinele cu piesele originale, sunt ale lui. 3 dintre cele 4 spitale ale orasului sunt ale lui. Afaceri imobiliare si chiar ilegale.
Dar, desi are atatia bani, nu inteleg.. Putea sa aiba un palat, la propiu.. Putea sa aiba masini de aur si slugi in toata casa..
Atunci curiozitatea a omorat pisica:
Eu: Connor?..
Connor: Hm?
Eu: Andy e atat de bogat.. De ce nu.. Nu arata, atat cat are?! Arata mult mai putin decat are.. Adica si-ar putea cumpara masini de aur si, si, si, si-
Connor: Stiu. Andy e extrem de bogat.. Dar nu ii place sa arate chiar tot. Andy e un om misterios si al dracului de precaut.
Eu: Precaut zici, hm?
Connor: Foarte.
Eu: Si ce s-ar intampla daca ar afla ce facem noi?
Connor: Probabil ne-ar ucide, dar sunt in stare sa ma risc.
Eu: De ce?
Connor: Tu te-ai vazut?!Am inceput sa rad si m-am ridicat. M-am dus la satenul care acum statea pe canapeaua din piele neagra.
Eu: Vrei sa ma vezi in toata splendoarea mea?
Connor: Arata-mi! *A spus inghitind in sec.*
Eu: Vino aici.Cu astea spuse satenul s-a ridicat si m-a prins intr-un sarut. I-am raspuns la sarut si am simtit cum mi se face rau.
Mi-a prins fesele in palme si m-a ridicat, eu inconjurandu-mi picioarele in jurul lui.
M-a lipit de perete foarte agresiv, am gemut puternic la contactul cu acesta. Connor m-a muscat de buza inferioara, gemand scurt.
Mi-a bagat mainile pe sub tricou si eu deja nu mai puteam, am inceput sa tremur si nu mai puteam reactiona la saruturi.
Mi-a sunat telefonul, atunci Connor s-a oprit. M-a lasat jos si m-am dus repede la telefon cu picioarele tremurand.
Era Olivia, am raspuns cu vocea tremurand:
Eu: Da, Olivia?
Olivia: Domnisoara, sedinta in sala 16.
Eu: Acum?
Olivia: In 10 minute, sunteti bine?
Eu: Da! Bun, mersi.Am inchis si am oftat. M-am intors spre Connor:
Eu: Am o sedinta in 10 minute.
Connor: Oh..
Eu: Toata lumea o sa fie la costum si toate cele, nu?
Connor: Da.
Eu: Nici eu. Bun.. Ma duc pana la baie si dupa ies la o tigara.
Connor: Andy fumeaza aici.
Eu: Ah, okey.M-am dus la baie si m-am spalat pe fata. Am dat cu pumnul intr-o usa:
Eu: BAGA-MI-AS PULA!
Ah.. Mi-am rupt pumnu, bravo mie!
Am iesit nervoasa din baie si am intrat in birou. M-am uitat la Connor si am spus serioasa:
Eu: Am nevoie de un bandaj.
Connor: Ce ai facut?! *A spus luandu-mi mana in a sa.*
Eu: Nimic, vreau bandaj.Connor a adus o trusa de prim ajutor si mi-a curatat apoi bandajat pumnul.
Connor: Deci ce ai facut, pana la urma?
Eu: Nimic, am zis.Mi-a bandajat pumnul si m-am ridicat de pe canapea. M-am pus la birou si mi-am aprins o tigara.
Am oftat si am aruncat pachetul de tigari de jos. Connor a reactionat imediat:
Connor: Calmeaza-te! Spune-mi ce ai patit!
Eu: Lasa-ma singura un minut, te rog!Connor a iesit din camera. Mi-am pus mainile la tample si am crezut ca disper.
Mi-e sila de mine si de persoana mea! Nu pot sa cred ca fac asta! In ce hal am ajuns.. Savana.. Trebuie sa o faci.. Poti s-o faci..
Nu, nu poti.
Connor: Savana, sedinta trebuie sa inceapa. *A spus intrand.*
Eu: Mhm.M-am ridicat de pe scaun, am tras ultimul fum din tigara si am pornit spre usa, luandu-mi telefonul de pe birou si pachetul de tigari de pe jos.
Am trecut pe langa Connor fara sa-l privesc si am iesit din birou cu el in urma mea.
Eu: Dupa tine.
M-a condus pana la sala 16:
Connor: Ti-am spus, doar citeste foile si graficul se descurca singur.
Eu: Mhm.. E ok, o sa fie ok.Mi-a dat o imbratisare si un zambet increzator:
Connor: Stiu ca poti!
Am dat din cap afirmativ si am intrat in sala. Toti erau imbracati elegant, la costum cu cravata, iar eu eram imbracata sport, pregatita de o plimbare:
Eu: Buna ziua, domnilor.
Toti: Buna ziua.
Eu: Ma bucur sa va vad. Ma numesc Savana, dar cred ca deja stiti. Bun, hai sa incepem.
Domn: Stiti domnisoara, poate sunteti iubita lui Andy, dar puteati sa va imbracati mai formal.
Eu: Stiti ceva, domnule?-
Alt domn: Mie mi se pare ca atitudinea ei e suficienta. In plus, nu trebuie sa fie imbracata formal, daca ea asa se simte bine. *A spus ridicandu-se si aratandu-ne ca are blugi.*
Eu: Exact! Imi place de dumneavoastra! *Am spus batand palma cu el.*
Domnu ala dragut: Pari o tanara foarte desteapta!Daca ati afla voi ca nici liceu nu l-am terminat..
Eu: Multumesc frumos, hai sa incepem!
-
-
-Era mijlocul sedintei, suntem aici de o ora, fuck off:
Eu: Si in concluzie.. O sa-mi aprind o tigara.. Ma rog, concluzia este ca am iesi in avantaj daca am merge pe piata massmarket pentru ca tot ce tine de mall-uri si magazine or sa fie invadate de oameni.. Mai mult femei, si eu am boala asta, recunosc.. La inceput, mijloc si sfarsit de sezon, incluziv cand nu e sezon. In rest, lasand partea cu turistii la o parte, oamenii or sa cumpere brandurile! De la Gucci pana la Versace. De la Guess pana la Armani si tot asa! Oamenii cumpara cele mai cunoscute si scumpe branduri!
(^(エ)^)(^(エ)^)(^(エ)^)(^(エ)^)(^(エ)^)
Gataa!
Next? :3
CITEȘTI
Yes, Daddy? [+18]√
RomanceO fată de 17 ani cu o situație financiară nu prea bună, cu niște parinți sub orice critică. Un bărbat de 24 de ani cu o situație financiară mult peste linia de plutire care poate să aibă tot ce-și dorește. El o rănește, o distruge, apoi o iubește...