3

41.2K 906 502
                                    

Cand Clary a iesit din baie am simtit cum pamantul imi fuge de sub picioare.

Eu: Ce?! ANDY E IDIOT DACA CREDE CA MA IMBRAC IN ASA CEVA!
Clary: Dar trebuie..
Eu: Nu Clary, nu, nu o sa ma imbrac in asa ceva!
Clary: Dar-
Eu: Hai sa mancam, ce zici?

Clary nu a mai zis nimic. Am luat-o de mana si am tras-o dupa mine pe scari.

Eu: Unde e bucataria?
Clary: Aici!

Am intrat in bucatarie si am ramas masca. Erau o gramada de oameni imbracati diferit.

Eu: Ahmm.. Ce e asta?
Clary: Ei sunt echipa de servitori ai casei.
Eu: Sevitori? Stai, tipu asta e..
Clary: Ea este noua.... Ahmm..
Eu: Noua ce?
Majordon: Noua tarfa?

Eu am.tacut, mi-am muscat buza inferioara si am zis:

Eu: De ce m-a cumparat?
Clary: Te-a cumparat?
Eu: Da, parintii mei m-au vandut.. Doar bani si bani si bani, atat stiu.. *Spun eu cu capul in pamant.*
Majordon: Pai, domnul Andrew te-a cumparat sa-l satisfaci.
Eu: Asta sa o creada el, nu l-am lasat pe altul sa ma atinga, nu il las nici pe el, fratilor am doar 17 ani, nu vreau sa devin o păpușă sexuala.

Am spus si am plecat in camera mea, am incuiat usa si am inceput sa plang. Tot ce voiam sa fac in viitor, tot ce voiam sa fac alaturi de Samy si Justin, tot ce voiam sa fac cu mine, cu viata mea.. S-a dus pe apa sambetei..

Peste cateva ore in care am deschis usa si m-am pus in pat, in speranta ca ma ia somnul, dar am facut decat sa plang, aud batai in usa.

Eu: Intra...
Clary: Savana, Andy e pe drum, schimba-te!
Eu: IESI AFARA! SA SE SCHIMBE MA-SA IN ASTA, IESI! LASA-MA IN PACE!

Clary a iesit, eu mi-am luat un tricou larg, nergu din dulap si o pereche de pantaloni scurti, negri. Mi-am facut un dus apoi m-am pus in pat.

Am lasat somnul sa ma domine. Cand eram in lumea viselor aud o usa cum se tranteste si eu tresar, ma  ridic ca arsa in sezut si ma uit catre usa.

Acolo zaresc un Andy care se uita ciudat la mine:

Andy: De ce nu esti imbracata in costum?
Eu: Ala nu e costum, aia e lenjerie intima sexy, nu port asa ceva!
Andy: Ba porti daca zic eu!
Eu: Andy ce vrei?
Andy: Ce vreau?
Eu: Da! Ce vrei? Nu sunt o curva, de data asta nu ai dat de o curva!

Andy a ridicat spranceana drepata in sens de mirare, a facut pasi mari spre mine. Mi-a bagat o mana in par si mi-a zis:

Andy: Esti a mea! Cu costum sau fara, eu tot te fut, inteles?!
Eu: Ce sa faci?!

Andy m-a aruncat in pat si el peste mine, a inceput sa ma sarute, eu nu ii raspundeam la saruturi.

Eu: Andy, sunt virgina!

Andy s-a oprit brusc si s-a uitat la mine:

Andy: Tatal tau a zis ca nu mai esti!
Eu: Stiu, adica eram sigura, asta crede el.. Mereu ma face curva si panarama si in toate felurile..

Andy s-a ridicat de pe mine si si-a dat sacoul jos.

Andy: Virgina sau nu, esti pedepsita!
Eu: De ce?! *Ma rastesc eu la el.*
Andy: Pentru ca nu m-ai ascultat!

Ma prinde violent de brat si ma trage dupa el.

Eu: Andy, ma doare!
Andy: Asta meriti daca nu ma asculti!

Toti servitorii se uitau la noi fara sa zica nimic. Am vazut-o pe Clary cum se uita ingrijoarata. Andy s-a oprit in capatul holului, a deschis  camera cu cheia inmanata de un majordon:

Majordonul: Sunteti sigur domnule?

Andy s-a uitat la mine, apoi iar la majordon si a zis:

Andy: In seara asta doar ii arat, sunt bland, dar de maine, daca nu ma asculta, o sa rgrete.

Am inghitit in sec si Andy m-a lasat sa intru prima, am ramas impietrita cand am vazut ce era in camera asta.

Pe pereti erau asezate biciuri si franghii.. Curele si surcele din cauciuc... si multe alte chestii care nu stiu ce sunt.

Am inghitit in sec si am lasat capul in jos zicand:

Eu: Imi urasc viata..
Andy: Nu trebuie sa o urasti, fa-mi pe plac si o sa iti fie bine, normal, pana ma plictisesc si te duc la produs, ca pe celalalte.
Eu: Imi provoci scarba!

Nu am apucat sa reactionez ca am simtit cum palma lui mare si rece face contact cu obrazul meu.

Eu: Auzi, daca dai in mine crezi ca o sa iti fiu "supusa"?
Andy: Trebuie!
Eu: Ah, da, ce zici daca iti spun ca tot ce vrei tu sa-mi faci am patit deja?

Am spus si mi-am dat tricoul jos, ramanand doar in sutien, m-am intors cu spatele la el. Linistea a acaparat incaperea.

Andy: Dylan ti-a facut asta? *Intreaba uitandu-se la semnele mele de pe spate.*
Eu: Da..
Andy: De ce?
Eu: Pai.. Atunci cand venea acasa beat sau/si nervos.. Isi varsa nervii pe mine..
Andy: Imbraca-te si hai sa dormi, e tarziu.

Am inghitit in sec si m-am imbracat. Am iesit din camera aia nenorocita. Toti ma priveau ingrijoarati.

Andy: Doresti ceva de manacre, de baut?
Eu: Un cutit ar fi bun..
Andy: Savana!
Eu: Nu vreau nimic..

Andy m-a luat de mana si am urcat impreuna scarile. Ajunsi in camera Andy m-a prins de talie si a inceput sa se miste lent, de parca dansa pe o melodie lenta. I-am intrat in joc si am inceput sa ma.misc o data cu el.

Andy: Savana, vrei sa ma insotesti la o petrecere maine seara?

M-a surprins placut gestul lui. Nu voiam sa merg, asta e adevaru doar ca nu am vrut sa inceapa sa faca acum o criza, asa ca am spus:

Eu: Cred ca ar fi dragut.. *Spun punandu-mi capul pe umarul lui.*
Andy: Deah..

In acea secunda am simtit mainile lui Andy pe fundul meu......

-----------------------------------------------------------

Gata si capitolu asta! 💋💋💋💋

Yes, Daddy? [+18]√Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum