60

10.8K 337 99
                                    

Eu: Presupun ca nu trebuia sa fiu aici, nu?

Andy zambeste si vine spre mine:

Andy: Ba da. Tocmai ii informam si pe restul ca tu trebuie sa-mi iei locul azi.. Am ceva urgent de rezolvat in alt oras si trebuie ramai aici.
Eu: Ce?! Pana la cat?! Ce ai de rezolvat?! Nu pot sa vin cu tine?!
Andy: Nu, nu poti, chiar am nevoie de tine sa ramai sa semnezi niste contracte si apoi trebuie sa alegi modelele pentru magazine.
Eu: Modele?
Andy: Da. O sa le alegi sa faca niste sedinte foto pentru a le pune in magazine.

Am oftat scurt si am dat aprobator din cap. Mi-a sarutat fruntea si s-a intors catre ceilalti:

Andy: Deci, doamnelor si domnilor, logodnica mea o sa fie la conducere de azi. Inteles?

Toata lumea au dat din cap afirmativ. Mi-a facut semn sa ma asez dar am dat dezaprobator din cap si m-am sprijinit de biroul lui.

-
-
-

Peste 20 de minute totul a fost clar. Toata lumea a plecat iar noi am ramas singuri.

Andy a incuiat usa si a venit la mine:

Andy: Esti bine? *M-a intrebat luandu-mi mana in a lui.*
Eu: Da, sunt bine.
Andy: Ne vedem maine.. O sa ajung la noapte si probabil o sa dormi..
Eu: Andy ce treaba ai?!
Andy: Trebuie sa cumpar cate ceva.. E mult de munca, trebuie sa ma intalnesc cu cineva sa semnez niste contracte si as vrea sa mai adaug o companie in oras..

Mi-am dat ochii peste cap si l-am tras mai aproape de mine. M-am pus cu fundul pe birou, apoi ne-am lipit fruntile, Andy mi-a pus mana stanga pe coapsa si mana dreapta pe obraz.

Andy: O sa te descurci.
Eu: Da, o sa ma descurc.
Andy: O sa-mi fie dor se tine, te iubesc.
Eu: Si eu te iubesc!

Cu astea spuse mi-a prins buzele intr-un sarut umed. Facandu-ma sa-mi incolacesc picioarele in jurul bazinului lui. Mi-a bagat mana in par si m-a tras la pieptul sau:

Andy: Imi pare rau pentru ce ti-am facut..
Eu: Nu-ti mai cere scuze..
Andy: Ba o fac, pentru ca chiar imi pare rau.

L-am lovit cu un pumn in umar, Andy mi-a luat mana si a sarutat-o zambind:

Andy: Connor vine cu mine.
Eu: Adica chiar o sa diu singura..
Andy: Stiu ca poti s-o faci.
Eu: Da, pot. Nu o sa fie chiar atat de greu.

-
-
-

E deja ora 19 si eu stau de ore bune sa semnez contracte, in cateva minute trebuie sa ma duc sa aleg modele pentru sedinta foto.

Am oftat scurt si m-am ridicat de pe scaun. Mi-am luat telefonul si pachetul de tigari si am iesit din birou.

Am coborat 2 etaje cu liftul, eram plictisita si foarte obosita.

Am iesit din lift si am intrat pe usa imensa. Camera era plina de femei si de bărbați. Toti m-au salutat zambind. Am zambit la randul meu si am inaintat catre masa din capatul opus al incaperii.

M-am asezat pe scaun langa un domn foarte dragut si am salutat:

Eu: Buna seara.
Domn: Buna seara.
Eu: Presupun ca dumneavoastra sunteti domnul care o sa ma ajute.
Domn: Oh nu, nu face asta! Spune-mi Liam, nu ma face batran, te rog.
Eu: Bine.. Incantata, Liam, hai sa alegem modele cat mai sexoase si mișto.

Mi-a zambit apoi s-a uitat catre persoanele din fata noastră. Am inspirat adanc si vocea mi-a acaparat incaperea:

Eu: Concurentul cu numarul 1 sa vina in fata, va rugam.

In fata noastra a venit un barbat inalt, cu o barba deasa si ingrijita. Ochii caprui iar o piele maslinie lasa buzele roazlii sa sara in evidenta.

Liam: Numele, satenule.
Satenul: Alex. Alex Dreve.

-
-
-

Orele au trecut si mai sunt doar 2 tipe. O chem pe urmatoarea. O roscata inalta cu ochi caprui, destul de slaba, mers de felina si niste buze subtiri si roși.

Eu: Buna seara, cum va numiti?
Tipa: Alexandra Ross. Dar in viitor o sa ma cheme Black si o sa fiu la cotul celui mai bogat afacerist din tara. Pentru ca sunt sigură ca are nevoie se o femeie, nu de o fetita.

Liam voia sa zica ceva, dar m-a privit instant. Am ridicat spranceana in semn de mirare:

Eu: Cu zâmbetul pe buze te anunt ca ii sunt logodnică si ca ne iubim si n-o sa ma lase pentru.. Una ca tine.
Alexandra: Printeso, abia ai facut 18 ani si vrei sa-l iei de barbat, e clar ca-i vrei doar banii.

Am zambit larg si m-am ridicat in picioare:

Eu: Sa zicem ca e ca tine, eu deja ma scald in bani, pe cand tu doar inghiti in sec uitandu-te la ceea ce am.

Le-am facut semn oamenilor de la paza sa o dea afara:

Alexandra: O sa regreți amarnic, târâtură.

A spus ferindu-se de mana unuia dintre oamenii mei si plecand cu un mers de felina.

Mi-am muscat buza pe interior si l-am privit pe Liam:

Eu: Imi pare rau, mi-am uitat diplomatia acasa..
Liam: Eh, haide. Mai avem doar o fata. Dupa te scot la cina, cu aprobarea lui Andy, bine inteles.

Am zambit slab si am dat din cap aprobator. I-am facut semn ultimei fete sa vina.

-
-
-

Eu: A fost o seara obositoare, sunt lihnita. *Am spus razand iesind din firma cu Liam pe urmlele mele.*
Liam: Mai ales spre final.. A fost ciudat.
Eu: Niciodată nu m-am gandit ca o sa ajung sa-l iubesc, dar am facut-o..

Liam m-a privit zambind. A urcat in masina lui iar eu m-am urcat pe motocicleta.

I-am facut semn sa ma urmeze. Am mers la un restaurant ca sa mancam ceva, dupa ce l-am sunat pe Andy care m-a anuntat ca mai dureaza mult la el.

Ajunsi la restaurant am intrat si ne-am asezat la o masă. Am luat cate un meniu si am inceput sa ne uitam gandindu-ne ce sa comandam.

Yes, Daddy? [+18]√Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum