31

20.6K 575 123
                                    

Inainte de toate vreau sa va spun cate ceva.
In ultimele zile am fost asaltata de comentarii si mesaje cu texte gen "Prea multe scene sexuale!".
Pai fratilor.. Cred ca nu-s eu idioata si chiar scrie in titlul cartii ca e 18+, nu?!
Nu vreau sa fiu rea sau sa par frustrata, dar sunt asaltata de mesaje de genu si consider ca pot si ca trebuie sa-mi spun parerea.
Daca nu-ti convine ca are atatea scene sexuale esti liber sa nu mai citesti, saaaau sa sari peste partile de genu. Daca veniti cu comentarii si mesaje aiurea n-o sa se schimbe nimic. Voi ati ales sa intrati si sa cititi, desi ati citit titlul! Nimeni nu v-a obligat sa-mi cititi cartea.
Da, va ascult parerile, citesc toate comentariile, chiar daca nu raspund. Puteti oricand sa-mi dati mesaj si sa vorbim, dar am o singura rugaminte:
Nu ma mai spamati cu chestii care va displac si le vedeti des aici, pentru ca daca le vedeti des inseamna ca mie-mi plac si n-o sa dispara ca asa vor altii.
Consider ca sunt libera sa scriu ce si cum vreau, avand in vedere ca e cartea mea. O scriu cum imi place mie si daca va place bine si daca nu tot bine.
Imi pare rau daca cineva s-a simtit jignit sau mai stiu eu cum, dar chiar mi se pare de prost gust sa am parte de spam pe o chestie care oricum stiti ca n-o sa se schimbe.
Cu astea spuse va urez lectura placuta.

[(--)]zzz

Eu: Ah, Daddy! AYY!
Andy: Te ador!
Eu: Vine.. AH DADDY!

Andy a zambit diabolic. A inceput sa sarute pasional locul fierbinte.

Simteam ca mor de placere, eram valmasita, nu stiam ce se intampla cu mine, simteam ca o sa explodez:

Eu: Daddy.. AH!

xxx

Ora 17:38.

Sunt singura in masina, merg spre casa lui Justin, unde o sa ma intalnesc cu el si Samy.

Ajunsa in fata casei parchez masina si cobor. Bat la usa iar un baiat inalt si la bustul gol imi deschide usa:

Eu: Mhm, sexy. *Am spus si l-am ocolit.*
Justin: Samy face baie, acum 2 minute a intrat.. O sa dureze ceva.
Eu: Perfect, ma lasa s-o astept..
Justin: Ia un loc. Cafea, suc?
Eu: Suc.
Justin: Wiskey?
Eu: Suna bine. Ai si gheata, nu?
Justin: Normal. O felie de lamaie sau spui pas?
Eu: Sa fie doar cu gheata.

Cat Justin pregatea bauturile mi-am dat geaca de piele jos, ramanand doar in maieul meu negru bagat in blugii negri cu talie inalta.

Mi-am dat bocancii negri militaresti jos si m-am intins pe canapea:

Eu: Misto canapea.
Justin: Stiu. Sa vezi ce misto e cand te futi.. Moama..
Eu: Okey..

Mi-a inmanat paharul, am ciocnit si am luat o gura zdravana. Mi-am intins picioarele pe masuta de cafea, facandu-i loc lui Justin pe canapea.

A dat drumu la tv, si-a intins picioarele pe masuta si m-a privit lung:

Eu: Ce-i?
Justin: Pari fericita cu el.

Am inghitit in sec:

Eu: Doar ma satisface fizic.
Justin: Stai pe banii lui.. Te fute bine.. De ce vrei sa-l distrugi?
Eu: Pentru ca el m-a facut ceea ce sunt acum. Eu n-am vrut sa fiu asa.. Sa fie asa.. *Am spus uitandu-ma in pahar de parca scria ceva pe cuburile de gheata.*
Justin: Dar cum voiai sa fie? *M-a intrebat band inca o gura din Wiskey.*
Eu: Nu mai conteaza.. Deja e prea tarziu.

Am baut ce mai era in pahar strambandu-ma si punandu-l pe masuta de cafea doar cu cuburile de gheata in el. 

Justin a facut acelasi lucru apoi s-a aproiat de mine. Mi-a pus mana dupa gat si mi-a sarutat umarul.

Eu: Nu face asta..
Justin: Ce? N-am voie sa-ti arat ca te iubesc?

Am oftat si m-am indepartat putin de el. A dat cu piciorul in masuta de cafea, dand-o mai in spate.

M-a prins de maxilar si a inceput sa ma sarute. S-a urcat pe mine, imobilizandu-mi mainile:

Eu: Inceteaza!
Justin: M-ai lasat.. Pur si simplu si ai plecat cu.. Ala!
Eu: N-a fost alegerea mea!
Justin: Puteai sa-mi spui ca aveai nevoie de bani! Ti-as da si viata din mine, dar tu nu te-ai gandit la asta!

Am inghitit in sec si am oftat usor. Justin s-a apropiat de mine si m-a sarutat:

Justin: Te rog.. Raspunde-mi la saruturi.. N-ai habar cat tanjesc dupa buzele astea.. N-ai habar!

L-am privit mirata, a dat iar sa ma sarute dar de data asta l-am impins:

Eu: N-o face.. Nu-ti face asta tie.. Asculta-ma, asa e cel mai bine..
Justin: Dar vreau sa mi-o fac! As face orice sa ma saruti.. Sa ma atingi.. Sa ma faci.. Fericit.. Dar tu l-ai ales pe el!
Eu: Justin nu-i asa cum pare. Doar, las-o asa..

Am inceput sa ma incalt, Justin s-a ridicat si a inceput sa umble dintr-o parte in alta:

Justin: "Nu-i asa cum pare".. MINTI!
Eu: JUSTIN LAS-O BALTA!
Justin: DE CE S-O LAS BALTA?! EL ARE CEVA CE VREAU SI CEVA CE A FOST AL MEU! MI TE-A LUAT!
Eu: Poate m-a luat de la tine pentru ca n-ai stiut cum sa.. Cum sa faci tot posibilul sa nu ma pierzi..

Am spus si am dat sa ies pe usa dar a trantit usa si m-a impins:

Justin: Asa e. Ai dreptate, dar lasa-ma sa-ti demonstrez ca acum e diferit!

Mi-am muscat buza inferioara gandindu-ma la tot ceea ce se intampla acum:

Eu: Justi-

M-a trantit de perete si a inceput sa ma sarute salbatic.

Am incercat sa-l impind dar degeaba. Mi-a bagat mana dreapta in par si m-a tras brusc spre el:

Justin: Esti o mare curva! Si vreau sa ramai doar a mea! DOAR a mea!

|°з°||°з°||°з°||°з°||°з°||°з°||°з°|

Gataaa!
Next? :3

Yes, Daddy? [+18]√Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum