55

11.6K 345 111
                                    

Andy: Te-ai imbatat. *A spus dandu-si o palma.*

Eu am început să rad si m-am ridicat in șezut. Andy a vrut să mi ia sticla din mana dar eu am dat restul baturii peste cap:

Andy: Savana..
Eu: Andy..
Andy: Savana uită-te la tine.. Esti beată prastie si stai pe podea.
Eu: Asa, si?!
Andy: Sava-
Eu: Nu! Nu vreau sa mai aud vreun cuvant, vreau sa ma lasi dracului in pace sa mi pot face oridine in ganduri.

Andy a oftat si m-a ridicat, luandu-ma stil mireasa, in tot acest timp il priveam si nu spuneam nimic:

Andy: Savana, uite.. Stiu ca esti obosita.. O sa te las in pace, cat timp ai nevoie, doar spune-mi.

Atunci lacrimile au aparut in ochii mei, nu Andy, nu spune asta..

Eu: Lasa-ma daca vrei..
Andy: Nu vreau..
Eu: Atunci nu ma lăsa..

Andy s a pus in pat langa mine si m a luat in brate. Desi nu puteam sa dorm deoarece simteam cum tot pamantul se invarte in jurul meu stateam si ma uitam pe pereti in bratele lui Andy.

Eu: Andy? *Spun eu rupand tacerea.*
Andy: Da?
Eu: Te iubesc si imi vine sa vars.

Andy a sarit ca ars dintre paturile pufoase si m-a luat de mana. M-a dus repede la baie apoi m am asezat in genunchi in fata toaletei.

Mi-a legat parul si s-a uitat la mine:

Andy: Imi pare rau.

M-a prins agresiv de ceafa si mi-a bagat degetele pe gat facandu-ma sa vars apoi m-a tinut de frunte cat timp am varsat toata bautura.

Dupa vreo 3 minute in care mi am varsat si ficatii din mine m am uitat la el si am zis nervoasa:

Eu: Nu pot sa cred ca ai facut asta!
Andy: Am spus ca-mi pare rau.
Eu: Multumesc. *Am spus zambind si tragand apa.*

M am ridicat si mi am dat costumul de baie jos fiind privita de brunetul meu. Si a muscat buza inferioara, am zambit si am intrat in cabina.

Am dat drumu la apa rece si mi am revenit istant la realitate. Am oftat, mi am clatit gura cu apa, Andy a intrat in cabina si a inchis apa:

Andy: Uita-te la mine.

M-am uitat la el si am clipit lent:

Andy: Hai, fa-ti duș repede.

A iesit din baie iar eu mi-am continuat dusul. Cand am terminat m am infofolit intr un prosop si am ieșit afara din baie.

Afara deja se intuneca si eu nu stiam sigur daca sunt obosita sau doar plictisită.

Am lasat prosopul sa atingă podeaua in timp ce mergeam spre dulap. Andy a intrat in încăpere cu o tava cu un pahar de limonada si ceva cornulete cu unt:

Andy: Eu vreau sa te fac sa mananci si tu ma faci sa vreau sa te fut.

Am zambit larg privindu-l. A lasat tava pe biroul masiv si a inchis usa. Mi-am muscat buza inferioara si l-am privit implorandu-l.

M-am pus in genunchi si am clipit des:

Eu: Fă-mă sa mor de placere.. Iubește-mă asa cum doar tu o faci!

Andy a zambit muscandu-si buza. M-a prins agresiv de maxilar si m-a sarutat:

Andy: O sa ma implori sa ma opresc.. Ceea ce vreau sa ti fac acum e inuman.. Vreau sa te torturez, iubito.. Înțelegi ce spun?!

Am inghitit in sec privindu-l in ochi. Sunt conștientă ca fiecare are problemele lui si fixurile lui..

Tortura la el inseamna tortura. Ma iubeste, stiu asta, dar e dependent, desi mi-a facut-o doar o singura data.

Iubește asta.

Andy: N-o sa-ti fac asta.. *A spus dandu-mi drumu si vrand sa plece.*
Eu: Stiu ca vrei. *Am spus ridicandu-ma.* Si eu vreau!

S-a oprit cu mana pe clanță.

Eu: Provoaca-mi durere! Fa-ma sa-ti gem numele cu lacrimi pe obraji!

Andy a inghitit in sec.

Eu: Am ales sa continui cu tine stiind cine esti si ce vrei. Andrew Black, nu vreau sa te schimb, te vreau asa.

Andy s-a intors brusc:

Eu: Te iubesc. Simt asta in tot corpul.. Nu stiu cum sa-ti mai zic, nu stiu ce sa mai fac sa-ti demonstrez.. Am ajuns la concluzia ca daruindu-ma tie e prea putin.. Vreau sa fiu a ta, intreaga, si tu al meu, intreg! Te iubesc cu toata fiinta mea, te iubesc pana-n măduva oaselor.. Esti tot! Tot ceea ce vreau, tot ceea ce am nevoie, tot ceea ce am.. Sufar ca nu pot sa iti arat si sa-ti demonstrez mai mult.. Du-ma-n culmile fericirii si apoi lasa-ma sa ma prăbușesc, dar iti jur pe sufletul meu ca eu tot o sa te iubesc. Nu stiu de ce, nu stiu cum si nici când, dar crede-ma ca sentimentele mele pentru tine au ajuns sa fie mai puternice decat orice altceva in universul ăsta. Esti singurul lucru la care nu as renunta niciodata pentru absolut nimic.

Andy m-a luat in brate, m-a strans la pieptul lui sarutandu-mi fruntea:

Andy: Te iubesc-
Eu: Atunci fa-o. Stiu ca vrei.

Andy m-a strans mai tare in brate:

Andy: Savana, nu vreau sa te ranesc.. Te rog..
Eu: Andy.. Daca eu ti-as lua asta, e ca si cand tu mi-ai lua motocicleta.. Andy, adori asta.. Uita-te in ochii mei si spune-mi ca nu vrei, atunci o sa te cred.

Andy s-a uitat in ochii mei:

Andy: Te iubesc si nu vreau sa te ranesc.
Eu: Uita-te in ochii mei! Vreau s-o faci!

In acel moment Andy si-a dat tricoul jos si mi l-a inmanat.

L-am luat pe mine si m-a luat stil mireasa ducandu-mă in locul pe care il iubeste cel mai mult.

La el in brate si privita de toti am inchis ochii. Ma iubeste. Stiu asta.

Majordomul a deschis usa iar Andy a intrat, m-a lasat jos si a incuiat usa.

A aprins luminile si m-a pus sa-mi fac parul coc. S-a uitat stanga dreapta si si-a muscat buza:

Andy: Savana, iubita mea.. O sa ma urăști.. *A spus uitandu-se la mine.*
Eu: Niciodata!
Andy: Esti sigura ca vrei asta?!
Eu: -

Yes, Daddy? [+18]√Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum