53

13.5K 353 80
                                    

M-a intins pe spate rupandu-mi tricoul si incepand sa-mi sarute si suga sanii. Si-a dat sacoul jos apoi si-a rupt camasa si a aruncat-o pe undeva prin garaj. Mi-a bagat mana in colanti si a inceput sa ma sarute in timp ce se juca in chilotii mei. 

Eu: Ce ma bucur ca ai venit acasa, ma simteam.. Singura.. 
Andy: N-ai idee cat de dor mi-a fost de tine.. 

Mi-a tras intant colantii de pe mine cu tot cu chiloti si si-a inlaturat pantalonii imediat pentru ca se vede ca-l incomodau. Din 2 miscari bruste a intrat in mine brusc, facandu-ma sa gem de durere si sa-mi strang picioarele. 

Am vrut sa ma ridic dar m-a impins agresiv pe capota si s-a pus peste mine. A inceput sa grabeasca ritum, sarutandu-ma si acoperindu-mi gemetele. 

Cu mainile deasupra capului si cu el peste mine simteam ca mor de placere simtindu-l cum se mișcă în mine. Damn god, yesss! 

Eu: Yes, Daddy! Fuck yeah! 

Mi-am dat capul pe spate si mi-am arcuit coloana, acesta bagandu-mi mana sub spatele si incepand sa-mi suga si sarute sanii. Continuand in ritmul asta un timp bun, un timp in care eu ma bucuram de omul meu, de barbatul meu. De sotul meu. 

Mereu mi-am spus ca n-o sa ma marit devreme.. Sau vreodata.. Dar el ma face sa ma schimb radical. Il iubesc! 

Andy: Savana! 
Eu: Da! 
Andy: Te iubesc! Si vreau sa mor cu tine! Imi iubesc sotia cel mai mult! 

Mi-am muscat buza inferioara si am inceput sa gem si mai tare, umpland garajul si satisfacandu-l pe brunetul meu. 

A iesit din mine si m-a pus in genuchi, s-a uitat in ochii mei si si-a muscat buza dandu-si drumu. 

Mi-am dat ochii peste cap respirand sacadat si muscandu-mi buza. M-a ajutat sa ma ridic si m-a sarutat pasional. Mi-a muscat usor buza si m-a luat de mana:

Andy: Te iubesc. 
Eu: Mai spune-o!
Andy: TE IUBESC! TE IUBESC! TE IUBESC, TE IUBESC, TE IUBESC TE-

L-am sarutat pasional, vrand sa-l mananc si simtind cum e al meu, tot! Bucatica cu bucatica! Al meu si doar al meu! 

Ne-am desprins din sarut si am inceput sa ne adunam hainele de pe jos dupa ce mi-a desfacut mainile. 

M-am îmbrăcat și mi-am luat sacoul lui peste tricoul rupt. Am intrat in casă și am alergat in cameră mea pentru a mă schimbă.

Mi-am luat un maieu negru, mulat și o pereche de adidași negri. Am coborât din camera și am sunat-o pe Samy:

*Convorbire telefonică.*

Eu: Samy, haide, veniți?
Samy: Da, da! In 10 minute suntem la voi.
Eu: Bine.

*Convorbire telefonică încheiată.*

Am intrat în bucătărie și am cerut să se facă niște limonadă și să fie aduse niste gustări pe terasă.

Am ieșit pe terasă și mi-am aprins o țigară. Am inspirat adânc și m-am uitat în jur.

Andy: Ce faci, iubito?
Eu: Mă gândeam..
Andy: La?
Eu: Vreau o vacanță.
Andy: Unde?
Eu: Undeva la munte.. Decât noi 2.. Într-o cabană mică, sa stăm o săptămână, sa nu mai știm de nimeni și de nimic.
Andy: Sună frumos, dar nu știu dacă pot.. Adică vin sărbătorile, trebuie să mă ocup de firme și-
Eu: Știu și înțeleg. O să te ajut cu tot ce pot, și o să ne luăm vacanțe când poți tu. *Am spus zâmbind.*
Andy: Îmi pare rău..
Eu: N-are de ce să-ți pară rău. Mie nu-mi pare. *Am spus și l-am sărutat.*

Sărutandu-ne am auzit cum telefonul meu a început să sune. Am răspuns instant, văzând că e Samy:

*Convorbire telefonică.*

Eu: Da, iubire.
Samy: Vezi că venim. Și avem vin roșu și vrem sa facem baie in piscina și vrem sa discutăm ceva.
Eu: Bine, vă așteptăm.

*Convorbire telefonică încheiată.*

Eu: Du-te și pregătește-te de baie, Samy și Justin vor să înotați.
Andy: Pai hai sa te pregătești si tu.
Eu: Hai Andy, nu mă pune sa fac asta..
Andy: Ba da, te pun.

Mi-am stins țigara și m-am ridicat. M-am dus in camera mea și am scos din sertar un costum de baie negru din doua piese.

M-am îmbrăcat și mi-am luat un șal negru până la călcâie peste. Am ieșit din cameră și m-am uitat la brunetul meu care damn god arata demențial.

L-am luat de cot și i-am zâmbit. Am ieșit în curtea din față unde era piscina. Am deschis 2 umbrele și am rugat un majordom sa vina cu prosoape. 

Eu: Ma simt dezbracata.. 
Andy: Stai calma, te vadem decat noi deci e ok. 
Eu: Adica daca as vrea sa mergem la plaja nu m-ai lasa?!
Andy: Nu! Adica.. Te-as lasa, desi as fierbe de nervi, te-as lasa. Am incredere in tine.

Atunci am inghitit in sec. Cum sa mai aiba incredere in mine dupa ce i-am facut?.. De cand am facut ce am facut nu l-am prea mai vazut pe Connor pe aici, ma simt naspa cand ma uit la el.. Am fost infidela si desi si el a fost, parca e altceva.. 

Vreau sa spun ca.. Eu nu m-am iertat pe mine, dar l-am iertat pe el inainte si poate chestia asta imi afecteaza mintea acum.. Nu stiu ce sa zic, nu stiu daca gandesc limpede.. Imi pare rau pentru ce am facut in trecut si inca sunt afectata de asta.. 

Cand ma uit la el zambesc instant, ma simt bine si il iubesc sincer. Dar sincer, am impresia ca el nu m-a iertat, dar se straduieste sa o faca.. Nu stiu ce sa spun.. Inca sunt dezamgaita de mine si imi pare sincer rau ca am facut ce am facut.. 

Andy ma trezeste din gandurile mele:

Andy: Savana! 
Eu: Da!
Andy: La ce te gandeai atat de intens? Samy si Justin au ajuns. 

Am clipit de cateva ori si m-am uitat la ei: 

Eu: Ah.. Scuze, nu stiu la ce ma gandeam, bine ati venit. 
Samy: Esti bine? 
Eu: Da, mi-e cam foame.. Facem un gratar?
Samy: Mai bine comandam ceva mancare chinezeasca. 
Justin: Eu vreau fructe de mare. 
Andy: Eu mananc ce mananca si Savana. 
Eu: Eu cred ca am pofta de pizza si gogosi. 

Toti au inceput sa rada si m-au luat in brate. Ce se intampla? De ce am senzatia asta de gol in stomac? Savana, revino-ti! Destinde-te si tu! 

Mi-am dat salul jos si m-am uitat la Samy: 

Eu: Inotam? 
Samy: Sigur. 

Samy a sarit in apa, impreuna cu Justin si Andy, dar eu am ramas pe margine uitandu-ma la ei zambind. N-am de gand sa ma arunc in apa, mai ales ca nu stiu inota.

M-am intors, vrand sa-mi iau salul pe mine iar privirea mea a  cazut pe geam. M-am oprit si m-am uitat in ochii satenului inghititnd in sec. Se uita la mine insistent, probabil fara sa-si dea seama ca se holbeaza.

M-am aplecat si mi-am luat salul pe mine apoi m-am intors cu spatele la geam si m-am asezat pe sezlong. Ma uitam la ceilalti cum inoata dar ma gandeam la el.. Dintr-o data ii aud vocea in spatele meu: 

Connor: Buna ziua, domnisoara. 
Eu: Buna, Connor. 
Connor: Domnule Andy, aveti un telefon urgent. 
Andy: Raspunde Savana. 

Connor s-a uitat timp de 2 secunde la Andy abia apoi mi-a inmanat telefonul. M-am uitat la el si am luat telefonul in mana. 

*Convorbire telefonica.*

Eu: Buna ziua, Savana Black la telefon, cu ce va pot ajuta? 
Domn: Am cerut cu Andy. 
Eu: Andy nu este disponibil chiar acum, daca aveti nevoie de ceva puteti discuta cu mine acum. 
Domn: Domnisoara Savana, intelegeti ca sunt niste chestii pe care nu pot sa le discut cu dumneavoastra. 
Eu: De ce? Ce nu se poate discuta cu mine? 
Domn: Niste chestii foarte importante. 
Eu: Bun, domnule, daca nu va deranjeaza as vrea sa va stiu numele, sa-i pot spune lui Andy cine l-a cautat. 
Domn: Alex Doherty. 
Eu: Bun, am sa-i spun ca l-ati cautat. O zi buna va doresc. La revedere! 

*Convorbire telefonica incheiata.*   

Yes, Daddy? [+18]√Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum