HATE

14.6K 345 133
                                    

Sooooo.. In ultima vreme tot primesc mesaje gen "Tu de ce accepti hate-ul la cartea ta?!"..

Stati, stati, ce?!

Mereu, dar mereu, am fost de acord si chiar am sustinut idee ca o persoana sa aiba propia parere despre ceva anume.

Si daca as sterge comentariile negative cu ce m-ar ajuta asta?

Cu nimic. Pur si simplu le-as ascunde de ochii lumii, dar eu n-as uita ca ele au fost.

Chiar cred ca stergand comentariile negative m-ar tine pe mine in loc, ca "scriitoare" si ca persoana.

Accept comentariile de genu, cu usurinta chiar, le citesc pe toate si sunt constienta cand unele chiar au dreptate.

Exista critica constructiva si critica aia jegoasa, ei bine.. Eu m-am invatat pe mine ca ambele sa fie constructive pentru mine, pentru ca asa e mai bine.

Prefer sa am de invatat din orice, decat din nimic, si asa am reusit sa gasesc mereu un punct de sprijin intr-o situatie.

Mai e inca ceva..

Multe persoane, complet diferite, se trezesc sa ma intrebe:
"Dar nu-ti pasa de parerea lor? Daca te judeca daca nu faci cum vor ei?"

Ba, ba, ba!

Ascult parerile tuturor si eu aleg daca sa fac asa sau sa ignor, daca sa am ceva de invatat sau sa-l scuip in ochi, pentru ca da, fac si asta, pentru ca si eu sunt om si am nervii mei.

Daca vine o persoana, si acelei persoane nu-i place cartea mea, ca de.. Omului nu-i place, ca n-are gusturile mele sau ale tale sau ale lu X si a le lu Y, si na, persoana aia imi zice sa sterg cartea, si mai vine cu inca 500 de persoane, eu, ca o fata "desteapta" ce sunt, sterg cartea sa nu fiu judecata si sa primesc mai mult hate, nu?

NU!

Nu in mortii mei, pentru ca e munca mea! Si asa cringe si prost scrisa cum e ea, eu sunt mandra de asta!

Si de chestia ca o sa fiu judecata.. Oricum sunt.

Multi m-au mai intrebat de ce stau in anonimat..

Pentru ca asa vreau. Credeti ca daca stiti cum arat, cati ani am, cum ma cheama si de unde sunt, o sa schimbe asta cu ceva?

Clar nu.

Pentru ca oamenii au pareri diferite, le spun in diferite feluri, sunt sinceri sau pur si simplu rai.

Eu m-am obisnuit si chiar nu mai dau importanta.

Da ascult tot ce se spune, si da aud si vad, dar eu sunt multumita de mine asa cum sunt.

Pot sa am si 23 de ani, sa fiu la facultate si sa scriu cand am timp liber.

Pot sa am 30 de ani si sa am 2 plozi fugind prin casa si eu sa scriu asta cand mai prind cateva ore de liniste.

Pot sa am si 15 ani si sa fiu virgina si sa plang la uitandu-ma seriale dupa baietii frumosi.

Pot sa am si 20 de ani si sa ma fut in draci si sa fiu cea mai mare jigodie.

Mi-am auzit o gramada de variante din astea si chiar nu-mi mai pasa.

Daca eu sunt mandra de mine asa cum sunt, pot sa fiu cea mai cringe si hate-uita persoana.

Nu vreau sa fac un discurs motivational, dar asta e pentru toate persoanele care ma intreaba "cum de faci aia, aia si aia?!"

Simplu.

Nu ma bazez pe nimeni si o fac, nepasandu-mi de parerea altora.

Vrei sa incepi sa scrii o carte dar ti-e rusine?
Cu rusinea nu treci strada.

Vrei sa te faci model si te simti in stare dar lumea te descurajeaza?
Da-i dracu ca oricum n-o sa fie succesu lor.

Vrei sa ai o viata perfecta?!
Fa-ti viata pe care o vrei!

Era un citat d-ala de pe Facebook:
"Viata e simpla, dar noi o facem complicata" sau cum era.. Citatu asta are dreptate.

Eu nu ma las descurajata de hate, pentru ca mi se pare un lucru normal.

Am incetat acum foarte mult timp sa ma las descurajata de cineva sau ceva, si am ajuns bine unde sunt si ma bucur.

Deci.. Nu mai ascultati parerile celor din jur si fiti voi, bwa! Faceti ce vreti si incercati sa gasiti ceva de invatat din orice.

Pup jos, aveti grija de voi, jajajajaja❤

Yes, Daddy? [+18]√Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum