Deci bwa.. Va recomand o carte!
E scrisa de Ella_Nela02 si se numeste "Suflete de piatra". Am citit-o si mi se pare ca are o gramada de potential!
E in ideea cartii asteia, doar ca o sa aiba o alta poveste. Jajaja, fuga si la ea.= ̄ω ̄=
Eu: Atunci concentreaza-te la mine! *Am spus tragandu-l de sacou la mine.*
A inghitit in sec si mi-a indepartat mainile de pe sacoul sau:
Connor: Muta-te in spate sau condu tu.
Am inghitit in sec si in timp ca deschideam usa am spus:
Eu: Conduc eu.
Connor s-a dat jos si a intrat in spate. M-am urcat la volan si am pornit de pe loc.
Mi-am aprins o tigara si l-am privit pe Connor in oglinda:
Eu: Te-ai emotionat, pisi?
Connor: Savana.. Te rog, nu vreau sa vorbim despre asta..Am dat afirmativ din cap, dand muzica la maxim si tragand in piept fumul tigarii.
-
Dupa un drum tacut am ajuns acasa. Am coborat din masina, dandu-i cheile satenului si intrand in casa fara a mai adauga ceva.
Connor a intrat imediat dupa mine, urcand scarile i-am zis cat sa ma auda toata casa:
Eu: Connor, la 10 mergem la firma.
Connor: Bine.Ajunsa in camera mea am incuiat usa si m-am lipit cu spatele de ea:
Eu: Proasto! De ce ai dat inapoi?! Trebuia sa continui! Ce dracu faci?!
Am dat cu piciorul in podea aruncand ce cuvinte imi veneau la gura. M-am ridicat de jos si m-am dus la dulap.
L-am deschis si mi-am ales un tricou si o pereche de chiloti.
Am intrat in baie si am dat drumul la apa, intrand in cabina de dus. La contactul cu apa rece am tresarit gemand infundat.
Fuck! De ce nu am putut sa duc asta pana la capat?!
Bine, Savana.. La firma o s-o faci! O sa il faci sa te futa si o sa-i placa! O sa-l faci sa creada ca il vrei si ca o sa-l faci al tau.
Si asta cu sau fara acordul sau.
Dupa un dus rece si rapid am iesit din cabina, mi-am sters corpul cu un prosop si m-am imbracat.
Am iesit din baie si am tras draperiile, facand bezna in camera mea. M-am aruncat in pat si m-am bucurat de asternuturile moi.
-
-
-???: Savana?..
Eu: Hm?..
???: E ora 10:20.
Eu: Si?
???: Te asteapta Connor sa mergeti la firma.Stai, ce? Aaaa, no shit Sherlock! Bun venit in realitate. M-am ridicat si m-am dus la usa:
Eu: Ah, Clarry.. Tu erai..
Clarry: Bine, ii spun lui Connor ca plecati la 11.
Eu: Da, buna idee.Am inchis usa si m-am dus catre dulap. Mi-am ales tinuta mea obisnuita si cliseica, tricou negru, blugi negri cu talie inalta, adidasi si o bluza de trening peste, mi-am pieptanat parul si eram gata sa plec.
Am coborat, zarindu-l pe Connor care statea pe canapea band o cafea:
Eu: Neata.
Connor: Ora 10:41, la 11 plecam, pofta buna.
Eu: Mersi.Am intrat in bucatarie si dupa ce am mancat m-am dus la Connor:
Eu: Gata masa.
Connor: Bun, sa aveti tot la dumneavoastra.Auzindu-l ca-mi vorbeste asa am inceput sa rad:
Eu: Nu mai fa asta.
Connor: Hai, hai, fugi si ia-ti telefonul si ce ai mai uitat.Am dat din cap arobator si m-am dus sa-mi iau telefonul, tigarile si niste bani.
M-am intors la Connor care ma astepta zambind. La constum gri inchis, cu camasa alba si cu cravata, impreuna cu prezenta sa eleganta, imi placea stilul lui.
Mi-a intins bratul, l-am prins de brat si am pornit spre usa, apoi spre masina care ne astepta cu motorul pornit in fata casei.
Ajunsi in masina l-am privit zambind apoi mi-am aprins o tigara:
Connor: Nu vreau sa ma bag, sau ceva, dar nu crezi ca fumezi cam mult?
Eu: Am mai auzit asta.. Nu, nu mi se pare.
Connor: Cate pachete pe zi?
Eu: Cate pot.. Dar nu tin cont, de cele mai multe ori mi se schimba pachetele mai goale cu altele neincepute.. Imi plac majordonii. *Am spus razand.*
Connor: Poate ar trebui sa nu-si mai faca treaba atat de bine.
Eu: Taci tu ca mie-mi convine.Ajunsi la firma am coborat din masina. Connor mi-a deschis usa iar eu am intrat.
Toata lumea ma saluta respectuos si toti ma priveau. Am mers serioasa pana la lift, Connor urmandu-ma.
Am intrat in lift iar atunci mi-am luat inima in dinti.
L-am impins pe satenul inalt in spate, punandu-i o mana dupa gat si tragandu-l la mine.
Am inghitit in sec si l-am sarutat.
Connor mi-a raspuns la sarut. Imi tremurau picioarele si gatul mi se uscase. Aveam un sentiment se greata de sine.
Nu pot sa cred ca fac asta.
Connor intrerupe sarutul si ma priveste:
Connor: Mirosul tau dulce, feminin combinat cu tutun ma înnebuneşte!
Mi-am muscat buza inferioara si am schitat un zambet fals. Mi-a sarutat buzele scurt si mi-a facut semn ca ajungem imediat.
Ne-am departat unul de altul si am privit usile deschizandu-se. Am iesit din lift si am intrat in biroul lui Andy, care acum era pe mana mea.
Am intrat prima, el fiind in ura mea. Ajunsa acolo mi-am pus pachetul de tigari si telefonul pe birou.
M-am asezat pe scaunul imens si am oftat.
Mi-e sila de mine si al dracului de dor de brunetul meu.
Iar atunci, minunea s-a intamplat, telefonul m-a anuntat ca brunetul se gandea la mine:
Eu: Andy! *Am spus raspunzand.*
Andy: Ce faci, printeso?
Eu: Sunt la firma cu Connor.. Tu?
Andy: Bine, am ajuns si noi la hotel. Abia astept sa mananc ceva. Ma gandeam la tine.
Eu: Hm..
Andy: Tu ai mancat?Cateva secunde a fost liniste, nu eram in stare sa fiu concentrata, drept urmare mi-a scapat:
Eu: Te ador. Mi-e dor de tine.
S-a auzit un suras. Si-a dres glasul si a spus foarte serios:
Andy: Ai grja de tine, de firma si mai usor cu tigarile. Capiș, pustoaico?
Eu: Capiș, Daddy.
Andy: Good girl. Te sun mai tarziu, bine?
Eu: Bine, ai grija de tine.
Andy: Am.
Eu: Te iubesc.
Andy: Si eu.* ( ̄﹏ ̄)
Gataa!
Next? :3
CITEȘTI
Yes, Daddy? [+18]√
RomanceO fată de 17 ani cu o situație financiară nu prea bună, cu niște parinți sub orice critică. Un bărbat de 24 de ani cu o situație financiară mult peste linia de plutire care poate să aibă tot ce-și dorește. El o rănește, o distruge, apoi o iubește...