46

14.5K 484 183
                                    

Justin: Capu' sus, Savana. Esti superba cand zambesti.
Eu: Multumesc ca esti aici!

-

M-am trezit brusc, fiind trezita se niste voci care imi inundau auzul. Am strans cearsaful in mana, sperand sa nu mai aud nimic.

Vocile se certau. Era o voce feminina si una masculina. Am deschis ochii si n-am vazut pe nimeni.

M-am ridicat in sezut si mi-am frecat gatul. Am inghitit in sec si mi-am dres glasul.

M-am ridicat si mi-am luat o bluza de trening albastra de pe scaun, am iesit din camera si am pus piciorul pe prima treapta, deja se auzea mai clar:

Samy: TE CREZI TU MARE BUCATAR!
Justin: MACAR EU STIU SA FAC NISTE CARTOFI PRAJITI!
Samy: DAR TOT TU ARZI OUALE!
Justin: SA MI LE ARZI TU PE ALE MELE!
Samy: SA-MI SUGI PULA!
Justin: N-AI! Dar pot sa-ti dau limbi!
Samy: Asta e o idee buna, da.

Justin a zambit si s-a dus la Samy. Au inceput sa se sarute pasional, mai aveau putin si se intindeau pe masa, dar:

Eu: Ăhăm! *Mi-am dres glasul.*
Samy: Ah! Savana! *A sarit de pe masa speriata.*
Eu: Neata.
Justin: Ce.. Faci? De cat timp stai acolo?
Eu: Destul cat sa-mi dau seama ca mancarea nu e gata.
Samy: Pai-
Eu: Cafea aveti?
Justin: Uhm.. Da.
Eu: Vreau o ceasca mare de cafea fara zahar.

Justin a dat afirmativ din cap. M-am dus la etaj, luandu-mi pachetul de tigari si schimbandu-mi bluza albastra cu una neagra.

Am coborat, am luat ceasca de pe masa si am iesit pe terasa in racoarea dupa amiezei ploioase.

Mi-am aprins o tigara si am baut o gura din cafeaua amara la fel ca si viata mea. Am oftata zgomotos trecandu-mi mana prin par.

Andy.. Mi-e dor de tine..

Samy si Justin au venit la mine:

Samy: Te deranjam?
Eu: Taceti in pula mea si stati jos. *Am spus zambind.*
Justin: Pare sa fie ok. *A spus luand o tigara din pachet.*
Eu: Sunt. Chiar sunt.
Samy: Uhm.. Te-a ajutat seara asta, macar asa putin?
Eu: Enorm. Aveam nevoie de.. Relaxare..
Samy: Ma bucur sa aud asta.. Dar acum lasa glumele, trecem la subiect.
Justin: Ce ai de gand sa faci?
Eu: Habar n-am.. Probabil.. Probabil o sa ma duc in fata lui Andy si.. Si o sa bufnesc in plans, reprosandu-mi eu mie ca sunt josnica si ca n-am pic de demnitate?.. Sau.. O sa fiu si mai penibila si o sa-i spun cat de mult il iubesc?..

Samy a oftat zgomotos. Mi-a pus mana pe umar si mi-a zambit cald:

Samy: Noi te iubim. Enorm! Asa cum esti tu, cu toate defectele si calitatile tale.
Justin: Facem un three some?
Eu&Samy: Da, dar fara tine.

Am inceput sa radem, luand-o in brate pe roscata si sarutandu-i fruntea. Am stins tigara si m-am uitat la ei cu un zambet slab:

Eu: Trebuie sa ajung acasa la Andy..
Justin: Te ducem noi.
Eu: Dam si pe la magazin sa-mi iau si tigari.
Samy: Ma duc sa ma imbrac!
Justin: NU MERGEM LA MALL! O DUCEM SI NE INTOARCEM! AZI NU E ZI DE MALL! E ZI DE STAT!
Eu: Adica vrea multa pizda azi. *Am spus intrand in casa indreptandu-ma catre masa.*
Samy: Cand sunt pe ciclu nu-i fac muie, sa suferim amandoi, nu decat eu.
Eu: Morrrr, te-am invatat bine.

-
-
-

Eu: Telefonu, bricheta.. Ma imprumuti tu de niste bani sa-mi iau un pachet, altceva?
Samy: Nimic altceva.
Justin: Haide.

Am urcat in Jaguarul lui Samy, ei in fata iar eu in spate. Dand muzica la maxim m-am intins pe bancheta.

Cu pantalonasii mei scurti negri de pijama, maieul negru, papuci negri de casa si o bluza de a lui Samy neagra, am ajuns la magazin.

Am coborat din masina si am intrat in magazin. Am cerut tigarile, am platit si am plecat.

Eu: Hai. *Am spus urcand in masina.*
Justin: Iesim diseara?
Eu: Ce sa facem?
Samy: Sa mai iesim, sa te destinzi. Mergem la un club sau vedem noi.

Am oftat scurt:

Eu: Nu stiu ce sa zic..
Samy: Ma suni daca e.
Eu: Normal.

Ajunsi in fata casei a oprit, am pupat-o pe Samy apoi pe Justin si am coborat:

Eu: Mersi, aveti grija de voi.
Samy: Te pup!

Am inchis usa si am intrat in curte. Gorile prezente, analizandu-ma cu atentie.

Avand telefonul inchis si pachetul de tigari in mana am intrat in casa.

Telefonul si pachetul de tigari au facut contact cu podeaua.

Brunetul inalt se plimba stanga dreapta, asteptandu-ma. Cand l-am vazut am bufnit in plans.

S-a uitat la mine iar ochii lui s-au inundat. A venit la mine, strangandu-ma in brate.

Am simtit dor, mult dor. Am simtit cum sufletul lui ii urla de dor, cum lacrimile lui au ajuns in parul meu.

Ma tineam de el ca de ultima mea speranta, era tot! Tot ce aveam si tot ce ma putea ucide!

Eu: Andy-
Andy: TE IUBESC! TE IUBESC ATAT DE MULT! N-AI HABAR! NU AI HABAR CAT DE MULT TE IUBESC! ESTI TOT!

Auzind astea l-am strans mai tare in brate, dar m-a indepartat brusc, scotand un pistol de la spate:

Andy: TE IUBESC, PROASTO! CREDE-MA CA STIU.. STIU CA MERIT SA PLATESC ASPRU PENTRU CEEA CE AM FACUT! TE-AM RANIT! IMI PARE RAU!

Atunci si-a pus pistolul la tampla, eu am cazut in genunchi incepand sa plang si mai rau:

Eu: ANDY IMI PARE RAU! ORICAT DE MULT RAU MI-AI FACUT, NU POT SA FAC ASTA! JUR CA TE IUBESC PREA MUTLT CA SA POT SA FAC ASTA! N-AM ONOARE, DEMNITATE, STIMA DE SINE! SUNT UN ZERO BARAT, E DOAR VINA MEA, SUNT O PROFITOARE, PANARAMA, CURVA, ORICE! DOAR IA-TI PISTOLUL DE LA TAMPLA, TE ROG! TE IMPLOR!

A aruncat pistolul, venind la mine si prinzandu-mi maxilarul cu mana dreapta:

Yes, Daddy? [+18]√Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum