Heey sorry dat het zolang geduurd heeft, maar mijn inspiratie was een beetje op :(
Bedankt voor het lezen! Het betekent echt superveel voor mij!
Hou van jullie!!
vote&Comment pls..
Love Emxxxx
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jake en ik hadden besloten om samen naar de film te gaan. Tijdens de rit naar de bioscoop waren we terug gekomen op het onderwerp Edward jaloers maken.
'Waarom wil je het nou niet doen?
'Het is verkeerd Bella!'
'Alsof jij nooit eens iets verkeerd doet!' wierp ik tegen.
Hij lachte. ' Dat is waar maar nu is het echt verkeerd!'
' Je had het toch nooit goed gekunt!'Jij kan echt niet acteren!'
'Ooh nee? Dat zullen we wel nog eens zien! Ik doe mee!'
'Ooooh dankje, dankje, dankje!!!! Jij bent de best vriend oooooooit! Ik gilde het uit en vloog hem om de hals. Ik wist wel dat hij zou toehappen als ik hem zou uitdagen.
'Voorzichtig Bella ik zit achter het stuur!'
'Sorry, maar hoe gaan we dit dan aanpakken?' vroeg ik toen hij de auto parkeerde voor de bioscoop.
' Ik denk dat we vooral veel moeten oefenen zodat het echt lijkt.' opperde hij.
' Wat bedoel je?'
'Je weet wel, lief zijn tegen elkaar, handen vasthouden, verliefd kijken en natuurlijk ook oefenen op... op ...'
' Op wat?' vroeg ik achterdochtig.
' Op, ja, wacht ik zal het voor doen.' Jake boog zich naar me toe en drukte zijn lippen op de mijne. Mijn eerste reactie was hem wegduwen.
' Zie je nu wel dat we moeten oefenen!' Hij grinnikte.
'Profiteur!' lachte ik. ' Gaan we nog uitstappen of niet?'
'Uw wens is mijn bevel!' Hij probeerde een buiging te maken, voor zo ver dat ging in de auto. Hij botste met zijn hand op de claxon en de auto toeterde luidruchtig. We barstten in lachen uit.
'Oeps.... ' glimlachte Jake. Zijn ogen schitterde toen hij naar me keek. Ik verloor mezelf in zijn prachtige kastanjebruine ogen. Het moment werd verbroken doordat ik mijn ogen neersloeg en uit te de auto stapte. Hij lachte een beetje zelfingenomen en stapte toen ook uit. Jake kwam naast me lopen en nam mijn hand vast.
'Om het al wat gewoon te worden hé' Knipoogde hij. Het voelde eigelijk best wel nog goed om zijn hand in de mijn te voelen. Het was anders dan toen ik met Edward hand in hand liep. Edward bezorgde me een gevoel van vuur dat zich over mijn hele lichaam verspreidde. Jake daarin tegen bezorgt me een tintelend gevoel. Zalig gewoon.
Ik schrok op door een schim die opeens in een smal en donker steegje verscheen. Zou het Edward zijn? Volgt hij me? Waarom zou hij dat doen als hij toch niet meer van me houdt? Misschien heeft hij wel nooit echt van mij gehouden. Was ik zomaar één van zijn pleziertjes. Was ik één van de zovele meisjes die in zijn val getrapt zijn, hun hebben laten betoveren door zijn ogen, stem en aanrakingen.
'Hé, waar zit je met je gedachten? Ik vroeg welke film je wou zien.' Jake haalde me uit mijn zelfmedelijden.
'Maakt niet uit, zolang er maar niet te veel romantiek in zit, daar heb ik nu echt geen zin in!'
Jake gaf me een kneepje in mijn hand en keek me intens aan. 'Dat snap ik, we kunnen naar 22 Jump street gaan kijken. Actie, maar ook om te lachen?'
'Oke voor mij! Ik kan wel wat actie in mijn leven gebruiken.' glimlachte ik.
'En wat humor?'
'Hmm met jou in mijn leven is er altijd humor aanwezig! Jij kan soms echt zooo grappig zijn!' Ik gaf hem een por.
'Bedankt voor het compliment darling!' Hij liet mijn hand los om voor de kaartjes te betalen. Dit begon steeds meer op een date te lijken. Ik probeer om uit te maken of ik dat erg vind.
'Zie zo, we kunnen naar de zaal gaan of moet je nog wat popcorn of snoepjes hebben?'
'Nee dankje, maar ik zou wel een cola'tje willen.'
'Komt in orde, maar ik ga me wel popcorn kopen. Ik zal een grote zak kopen, voor moest je je bedenken.' Hij knipoogde naar me en gaf een kusje op mijn kruin. Jake hield de deur van de zaal open en nam dan weer mijn hand vast. We zochten ergens vanachter in de zaal een plaatsje. Ik raakte nog maar net de stoel of de film begon al.