fotbal

282 7 1
                                    

Pohled Elišky
Ráno jsem vstala v devět hodin. Umyla jsem se a vysprchovala. Pak jsem šla na snídani. Dala jsem si jogurt a džus.
Po jídle jsem se šla připravit na fotbal. Už se těším ažsi zahrajeme. Našla jsem Leoše "ahoj v kolik se de na hřiště?""kolem 10 hodin virazíme"
"Dobře" poslala jsem mu vzdušnou pusu a sla do pokoje je půl desáté to mám půl hodiny. Vybrala jsem si:

Misto nike bot samozřejmě kopacky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Misto nike bot samozřejmě kopacky.
Na hlavě jsem si udělala copy. Měla jsem jestě 10 min tak jsem projela soc. sítě.
Když jsme višli z baráku začali jsme si povídat"ty viš kde to třiště je Leoši? A kdo všechno tam bude?" " no budou tam kluci z týmu asi 6. No a jo vím včera jsme okolo jeli. Jeto od našeho domu asi ctyři ulice." "Aha a ty už znáš nějaký hráče?" Myslim si že ne ale i přesto se rači zeptám. " jo znám jednoho, ten mi včera večer volal. Jinak ne" myslím si že kluci z týmu by mohli být fajn.

Dorazili jsme k hřišti a ja viděla pár kluků jak si kopou. Když jsme přišli dřív přišel k nám jeden blonďák s hnědýma očima. " ahoj jsem Marcus" pozdravil. Leoš mu stihnul odpovědět dřív než já " ahoj jsem Leoš ale většinou se mi říká Leo" " ahoj já jsem Eliška" odpověděla jsem mu taky. " ona se přišla podívat jak budeme hrát jo, 0říště si na trénink holku neber" když to dořekl myslela jsem že mu vrazim facku ale jen jsem mu nastvaně odpověděla" tak zaprví dávej si pozor co říkáš , zadruhý já nejsem jeho holka ale jeho sestra, a zatřetí já se nepřišla koukat ale zahrát si. Nojo jenomže s takovíma debilama si asi nezahraju! " když jsem to dořekla koukal na mě s otevřenou pusou. Po chvíli se začal smát"nechápu co je tu k smíchu" řekla jsem nastvaně. Jelikož jsem nechápala co mu je.Přestal se smát a chtěl něco říct ale nestihl to . předběhl ho kluk kterej vipadal úplně stejně. Přišlo mi že vidim dvojmo. Tikala jsem z jednoho na druhého. Ten kluk co přišel má nad rtem znaménko už vim jak je rozeznám"ahoj jsem Martinus" pozdravil nás a pak dodal" nejdeme už hrát" jeho myslim si že dvojče pokývalo hlavou na souhlas.

Nejdřív Lea představili vsem hráčům a pak i mě. Všichni si něco šuškali a nakonec se začalo hrát. Já byla v týmu s Leem a ty dvojčata byli proti nám.

Míče se ujal Leo a proti němu virazil myslim že Marcus. Leo mi přihrál a já se vudala kupředu cestou sem narazila na druhého blonďáka a toho sem obehrála úplně jednoduše. Sice on se na mě koukal pohledem' jako vážně' ale mě to nezajímalo. Doběhla jsem k bráně a byl to gol. Uběhlo asi pět minut od začátku žapasu a mi úž měli dva góli. Jeden jsem dala já a jeden dal Leo. Musim říct že jsme sehraný.

Po zápase sme vihráli 4:2. Ty dvojčata vypadali docela překvapeně protože já i Leo jsme dali 2 goli. Když jsme si pozbírali všechny věci a byli na odchodu někdo na nás zavolal" hej ste  přijatý oba".
Leo se rozzářil štěstím a já byla taky ráda ale jelikož jsem nechci chodit do týmu tak jsem jen zakroutila hlavou.

Najednou k nám přiběh jeden z těch blonďáků a povídá"tréningi jsou v pondělí ve středu, čtvrtek a pátek."  "Díky" odpověděl brácha. Já jsem mu však řekla" já sem chodit nebudu"
otočili jme se,a vidali jsme se k odchodu ale někdo mě chytil za loket a tím mě zastavil. " kde si předtim hrála takhle dobrou hráčku jsem předtim neviděl" neodpověděla jsem mu a chtěla jsem odejít jenže stale svíral můj loket." Notak řekni mi to" řekl s prosíkem v hlase. Brácha to však řel za mě protože já mu to říct nehodlala.
"Hrála za jeden z týmů v oslu." Když to dopověděl vraždila jsem ho pohledem. Jemu to bylo celkem jedno. Znovu jsem se pokusila viškubnout a odejít. Jenze on mě evidentbě pustit  nehodla. " pusť mě" obořila jsem se. Jenže jeho odpověď nebyla taková jakou jsem čekala"nene dokud se nepřidáš do našeho týmu" když to dořekl nastvala jsem se a kopla jsem ho do nohy . Vypadal že ho to bolí. Pustil mi ruku a já mohla jí. Jen jsem mu jseště řekla" příště si rozvaš co řekneš, já jsem řekla že sem chodit nebudu tak prostě bebudu! " brácha se na mě díval s pohlede 'dobře segrá taky jsem to chtěl udělat až na to omitnutí hrát za tenhle tým"

Pohled martinuse

Při hře jsem ty dva pozoroval a nestačil jsem se divit oba dva byli hrozně dobří. Myslí si že můj bratr souhlasil.
Úplně nás rozdrtili. Prohráli jsme 4:2
Po tréningu jsme se dohodli že je chceme přijmout oba. Zavolal jsem na ně " jste prijmutí oba"
A pak jsem se vidal k nim protože jsem jim chtěl říct kdy jsou tréningi.
"tréningi jsou v pondělí ve středu, čtvrtek a pátek." Leoš mi odpověděl"díky" ale ona jen řekla "já sem chodit nebudu". Když to řekla zarazil jsem se. Musí k nám chodi je dobrá a je hezká. Když odcházela chytil jsem ji za loket. " kde si předtim hrála takhle dobrou hráčku jsem předtim neviděl"neodpověděla mi a chtěla se mi vivlíknout a odejít. Nedovolil jsem jito. Ba naopak stiskl jsem ji tu ruku ještě víc. Chtěl jsem znát odpověď. Sice mi odpověděl její bratr aledostal jsem odpověď. "Hrála za jeden z týmů v oslu." Když jsem to usyšel promítal jsem si v hlavě všechny hráče.
Zkusila se mi znovu viškubnout ale já ji nenechal. To už bylo vidět že je naštvaná. " pusť mě" "nene" je mi něčím povědomá a já chci vědět čím. Jelikož jsem ji nepustil kopla mě. Nechápu jak se jí to povelo ale trefila se mi do nohi na jedno z nezranitel nejších míst. Proto to bolela tak moc. Chytl jsem se za část nohy která mě bolela a tim sem pustil ji . Eště mi řekla " příště si rozvaš co řekneš, já jsem řekla že sem chodit nebudu tak prostě bebudu! " a pak odešla

Tak snad se libí😍 dneska vidám eště aspon jednu kapitolu 😘
A sorry jestli tam sou chybi☺
Tery

😍asi láska no😍   Kde žijí příběhy. Začni objevovat