konzert

156 5 0
                                    

Vyšli jsme před barák a namiřili si to k autu. Na konzert nás vezla Zuzčina mamka a spátky taky. Cesta k hale nám zabrala asi 15 min.
Před halou Zuzka vitáhla lístky a podala je paní u dveří. Ta si je prohlídla a řekla VIP vstup je tudy. Nechápavě jsme se na sebe podívali a pak si všimli že na lístkách je napis VIP. No tak proč ne. Vešli jme do dveří kam nás pustila paní. Hned u vchodu nás nějaký muž dovedl do VIP zony kde byl opravdu krásný víhled na podium.

Měli jme ještě pět minut a tak jme si povídali o různých věcech. Pak začala hrat první kapela a my si to uživali. První kapela dohrála asiv půl osmé a přišla druhá. Mezitím než si všechno dopřipravili já se porozhrýdla po ostatních. Každou holku kterou jsem viděla měla na tvářích napsano ❤M&M❤ přišlo mi to divný ale nechala jsem to bít. Kdyz dohrála třetí skupina bylo asi 10:00. Na jeviště přišel pořadatel a pronesl" tak a teď závěrecný konzert Marcuse A Martinuse. Kdyz to dořekl jako by se mi zastavilo srce. Ale moc dlouho to nevidrželo protože okolo mě začali všechny holiky pištět.

Začala hrát hudba a na pódium se od někud oběvil Marcus a Martinus. Když jsem je zahlédla jako by se kolem mě všechno zastavilo a já nevnímala jenom ty dva. Takle to bylo několik písniček . Až byl konec

Se Zuzkou jsme se vidali k vichodu. Já si připadala jak opařená ale Zuska mi přišla úplně v pohodě. Kdyz mě pak uviděla zeptala jse "co se stalo?" "Ty jsi věděla že Mac s Tinusem jsou spěváci" "Jo ty ně" zeptala se překvapeně. "Oni ti to neřekli?" Jen jsem zakývala záporně hlavou. A dál jsme to neřešili. Konzert jsem si až na ten konec užila a to bylo hlavní.

Když jsme dorazili k Zuzce domů jen jsme se převlíkli a šli jsme spát.

Ahoj snad se i tahle líbí.🤗
Napište mi kdyztak názor 😘
Tery

😍asi láska no😍   Kde žijí příběhy. Začni objevovat