bungee jumping

116 3 2
                                    

Celé turné bylo úžasné. Trávili jsme s klukama spoustu času a taky jsem je konečně slyšela spívat naživo. (Sice už je jakoby slišela... ale nechme to být)

Teď sedíme v letadle nacestě domů. Hlavu mám opřenou o Marcusovu hruď a poslouchám písničky.
Mac i Tinus spokojeně oddychují.(spí)

Dorazili jsme domů a já si šla vybylit. Odpoledne mě chtějí kluci někam vzít. Sice nevim kam ale i tak se těšim.

Mám vybaleno. Mam ještě 2 hodiny. Je hezky tak si půjdu zaplavat.
Všimla jsem si že v kuchyni sedí Leo a kouká do telefonu. "Půjdeš semnou do bazénu?" Zeptala jsem se a dodala. "Aspoň ho konečně viskoušíme. "Jo jasně. " vyběhla jsem nahoru a oblíkla si plavky. :

Sešla jsem i s ručníkem dolu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Sešla jsem i s ručníkem dolu. Tam už stál Leo.Chytl mě do náruče  což jsem nečekala, a odnesl k bazénu. "Ne Leo nemysli na ..." nedořekla jsem to a letěla do vody. Když jsem se vynořila viděla jsem vismátého lea který se rozeběhl a skočil zamnou.

Po sodině jsem se začala připravovat. Do vaku jsem si dala cisté oblečení.(co kdybych u nich měla přespat) peněženku mobyl sluchátka...

Oblíkla jsem si :

Měla jsem ještě 10 minut a tak jsem  šla do kuchyně se napit

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Měla jsem ještě 10 minut a tak jsem  šla do kuchyně se napit.
Dopila jsem sklenicku a vyšla před barak. Tam už stali oba dva. Chytli mě za ruce a někam mě vedli. Povídali jsme si o všem možném. Asi po 20 minutách mě zastavili a Mac mi zavázal oči šátkem. Byla jsem docela nejistá ale držli mě takže jsem nemohla utyct ani si to sundat.
Šli jsme jenom cvíli a pak mi šátek sundali. Naskytl se mi pohled na to místo. Bylo to tu krásné dokud... dokud jsem si nevšimla té cedule. BUNGEE JUMPINK. Začala jsem couvat ale narazila jsem do něčí hrudi. Otočila jsem se a uviděla je jak tam oba stojí a usmívají se. "Tak pojď" pousmál se Tinus a Mac mé táhnul dopředu kde s táli nějací lidé. Asi provozovatelé.  Vzepřela jsem se. Mac si toho všiml a zastavil. "Copak?" Otázal se " ja... já ..." nedokázala jsem zesebe nic dostat. Jediné co mi vadilo vadí a vždy bude jsou víšky. Mac mi stiskl ruku a pousmál se. "Neboj se můžem skákat spolu. Ano?"
"Já... já se b-bojím víšek" vykoktala jsem a znovu jsem začala couvat. Mac však hned zareagoval. "Neboj není to zastak vysoko. Pojď se podívat."znovu se usmal. Tomu úsměvu nejde odolat. Kývla jsem, chytil mě kolem pasu a sli jsme ke kraji mostu. Když jsem se vsak podívala dolů bylo to tak 50 metrů. Rychle jsem zabořila hlavu do Macovi hrudi. Objal mě, a kolébal dostran.
Někdo mě hladil po zádech ale Mac to nebyl. Podívala jsem se na toho člověka a viděla Tinuse jak se usmívá povzbudivím úsměvem. Byl podobný Macovu usměvu ale stejný nebyl. Odvrátila jsem pohled spět ke kraji mostu. Jen při pomyšlení na tu víšku se mi dělalo špatně. Mac se odtáhl a polibyl mě. "Budeme skákat spolu. Souhlasíš?" Zeptal se. Nejistě a se strachem jsem pokývala hlavou. Mac mě dovedl až k těm lidem kteří mi dali postroj a přivázali mě za nohy k pružině.

Ten skok byl sice pěkný ale hrozně jsem sebála. Po cestě spátky jsem se stále třásla stracem. Mac mě držel kolem ramen a Tinus za ruku. Byla jsem s nimi šťastná a cítila se v bezpečí. Jsem ráda že jsem je poznala.

"Nechcete jít nachvíli k nám?" Zeptala jsem se když jsme dorazili před můj/náš dům. "Jo klidně" odpověděli oba nastejno. Šli jsme nazahradu. Viděla jsem Lea jak se válí na lehátku a dělá něco na mobilu. "Co jste jí udělali? Že je tak hrozně bílá" ozval se když si nás všimnul.
"Nic. Jenom sme jí vzali na bungee jumping" vzal si slovo Tinus. "Jí? " začal se Leo nezastavitelně smát. "Ona se víšek přeci bojí. " smál se naplné kolo.

Po nějaké době se uklidnil a začali jsme si normálně povídat. Celou dobu jsem byla schoulená a Marcuse v náručí takže nevim kdy ale prostě jsem usnula.

Pohled Marcuse:
Na tom bungee jampingu se strašně bála. Přišlo mi to rostomilé. Ona celá byla rostomilá. V takovihlech chvilích mi to přišlo ještě rostomilejší.

U nich nazahradě jsme si povídali. Eliška byla schoulená umě v objetí.
Po nějaké době usla tak jsem jí vzal do náruče a odnesl jí do postele. Přikryl jsem jí dal jí pusu na čelo a odešel.

Ahoj snad se vám tenhle príběh stále libí a už se pomalu dostáváme k zádrheli. Myslym si že příští kapitola bude ze všech nejzajímavjejsí.

😍asi láska no😍   Kde žijí příběhy. Začni objevovat