Dnes večer je konzert a já se nemůžu dočkat. Takže když mi ráno zazvonil budík ajá zjistila že je pátek vyletěla jsem z postele a rychle si na sebe oblikla:
Namalovala jsem se. Tak jako vždy ( korektor řasenka stiny) Nasnídala jsem se. Dala jsem si džus a rohlik se salámem.
A vyrazila do školy.Před školou jsem se obejmula se Zuzkou a šli jsme do třídy. Tam už ve své lavici seďel Mac a Tinus jak nás uviděli hned se k nám rozešli.Když je Zuzka uviděla tak řekla"no já vás rači nechám, hned jsem spátky".
Když ke mě přišli pozdravili jsme se a začali si povídat. " Nevíte o nějaký brigadě tady?" Napadlo mě zeptat se jich když už to tu znají lip než já.
" No a co by sis podtím představovala?" Zeptal se Mac a podrbal se na zátilku."Nevím cokoliv co bude mozný". Moje maka je totiž na spoustu věcí sama ikdyž jí z bráchou pomahame co nejvic to de, tak sme docela špatně s penězma. " no tak ja se skusim poptak u kámoše u kterýho jsme sehnali práci my " řekl Tinus a Mac do něj dloubl loktem. Nechápala jsem proč ale nezajímalo mě to. " no a co máte za práci vi?" Když jsem to dořekla Mac se podíval na Tinuse a jen zakroutil záporně hlavou. Sice jsem nechápala o co mu šlo ale bylo mi to tak nějak jedno. "No... my... my máme docela obyčejnou práci ale poptáme se" rékl Mac a já poznala že mi něco tají. Chtěla jsem se zeptat co ale najednou zazvonilo. To musí zvonit zrovna teď. Pomyslela jsem si.První hodinu jsme měli Fyziku. Měli jme skoušení a jak jinak. Kdo byl skoušenej, samozřejmě já. Jak jinak taky. Samozřejmě sem dostala za jedna a šla si sednout. Pak byl skoušenej Tinus a ten dostal 2-3. Zřejmě mu to ale nevadilo.
Po škole jsme se ze zuskou dohodli že pujdeme k nám tam si vezmu věci na spaní a na večer a pujdeme k nim.
Mamka souhlasila s tim že dneska budu spat u Zuzky.Bylo ctvr na pět a konzert začínal v šest. Měli jsme dost času a tak jsme se začali připravovat. Na sebe jsme si dali ty šaty co jsme si spolu byli kupavat:
Nakonec ličení. Já jsem se nalíčila sama ale Zuzka mě požádala o to jestli bych jí nenalíčila. Že jí to moc nejde. No souhla sila jsem.
Já:
Zuzka:
Když jsem to dodělala bylo půl šesté. Nejvisí čas virazit.
Ahoj tak snad se libí.
Napiste mi váš názor nebo nápady jak by měl příběh pokračolat
Věnováno: elfie7803Tery
ČTEŠ
😍asi láska no😍
Fanfictionpříběh je o dívce která se přistěhovala do Troffos z Osla. je velmi chytrá. ve škole v troffos chdí do 8 třídy kde se seznamí s dvohčaty marcusem a nartinusem. jenže ona je nezná a do jednoho z nich se zamiluje. pak když jí kamarátka koupí lístky na...