Dnes ve škole nebylo nic zajímavého. Meli jsme dvě hodiny matiku , hodinu češtinu , zeměpis,biologii, a angličtinu.
Se Zuzkou sme se dohodli že mi to tu trochu ukaže a že aby jame se vic poznali tak si poškole zajdem na kafe.
Sedíme v jedné kavárně o které Zuzka tvrdila že je skvělá, a povidáme si. Po chvili přišla číšnice "co si dáte" zuzka"kapučíno" a já "karamelové latté" které mám hrozně ráda. Zuzka zavedla téma škola. Jak jinak. Chtěla jsem vědět něco o tech dvojčatech a tak jsem se zeptala. " jak dobře znáš Marcuse a Martinuse?" "No moc dobře ne, všichni rikaj jak jsou dokonalí atd. " a poznala si je někdy blíž? " " ani moc ne ale Adél říkala že se Macovi libíš" "Macovi? A to je? Ehm..." "jé promiň Mac to je skratka pro Marcuse a Tinus to je skratka pro Martinuse." "Aha, ale on se mi nelibí je hrozně vlezlej na můj vkus"
Takhle jsme si povidali i o dalsích věcech az byl čas jít. Ukázala mi park taky jedno nadherné místo bylo kousek za školou. Bylo to jezero a vedle něj byla vyhlídka byla to nadhera.Pohled Marcuse
Šli jsme z Tinusem jen tak parkem když jsem si všimnul Zuzany a Elisky. Zuzanu moc rád nemam nevim ani proč ale Eliška ta je tak tak ... hezká není ani namislená kdybych jí včera nenastval tak by byla i milá.
Pak jsem viděl jak se rozloučili a každá šla na jinou stranu. Řekl jsem to i Tinusovi a toho zřejmě napadlo to samé protože se vidal k ní. Chtěli by sme se jí omluvit za včerejšek...
Když jsme k ní došli a pozdravili jí jako by o nás nevěděla a sla dál. Znovu jsem promluvil ale stale nas nevnímala bylo mi to divné tak jsem si jí prohlidl a nevipadalo to že by měla sluchátka. Poklepal jsem jí na rameno a ona se hrozně lekla až nadskočila. Omluvně jsem se na ní podíval a zacal jsem se omlouvat. Jen tak se na mě podívala a pak si vindala bezdratová sluchátka. Tak proto nas nevnimala . "Co mi chcete" opačila se. "No ..." zacal Tinus "my se tichceme omluvit za ten včerejšek neměli jsme bejt tak vlezlí" koukala se na nás roskošným pohledem a ty oči. Měla je modré a tak rostomylé. Měl jsem pocit že asi omdlím podjejím pohledem. "To nic to ja bych se měla omluvit za to jaka jsem na vás byla hnusná. No... ja moc vás neznám a proto..." nedořekla to a sklopila pohlek k zemi . Tinus jíchytl za ruku a já ji pohladil" to není tvoje vina" řekl jsem." "Už musim jít" řekla po chvili. Otočila se a vyšla. Dohnali jsme ji a nabídli se že pukdeme s ní. Souhlasila a za to jsem byl hrozně rád.Došli jme k jejímu domu. Rozloučila se s nami a pomalu odchazela a já se jestě stihl zeptat" nechtěla by si jít zítra s nama do kina?" "Ano moc ráda" řekla a zavrela za sebou dveře. Ten její úsměv ty óči ta tvář. Je prostě dokonalá.
Já ji miluju už od první chvile.
ČTEŠ
😍asi láska no😍
Fanficpříběh je o dívce která se přistěhovala do Troffos z Osla. je velmi chytrá. ve škole v troffos chdí do 8 třídy kde se seznamí s dvohčaty marcusem a nartinusem. jenže ona je nezná a do jednoho z nich se zamiluje. pak když jí kamarátka koupí lístky na...