už ho nikdy nechci vidět!

107 3 0
                                    

Uběhlo několik týdnů. (2 a půl)
Dneska je pro kluky vyjímečný den, mají totiž nahrát nový song a s nima má spívat nějaká další holka.

Mac a Tinus chtěli abych jela do nahrávacího studia s nimi.

Teď sedíme v autě a povídame si.

***
Už je skoro konec. Já potřebuji na toaletu tak vstanu a jdu na chodbu. Toaletu jsem našla skoro hned. Když jsem vilezla z toalety a vrátila se do nahrávací místnosti. Nikdo tam však nebyl. Vzala jsem si mobyl. Přišla mi správa.

M: jsme v 1 patře dveře 4CA tak zanama přiď.🤗😢

Vezmu si tašku a jdu zanimi. Najdu ty dveře a otevřu. Vidím Mace a... to snak není možný Kejt!(ta co s nima nahravala tu píseň.)
Oni... oni se spolu líbaji. A nejhorší natom je že on spolupracuje! Do očí se mi nahrnuli slzy. Otočila jsem se a začala utíkat. Samozřejmě jsem nezapoměla bouchnout dveřmi. Z očí mi vitékali slzy. Vyběhla jsem z budovi a do někoho narazila. Spadla jsem ale bylo mi to jedno.Přes všechny slzy jsem skoro nepoznavala kdo to je. Byl to Martinus.Vstala jsem a chtěla běžet dál. Martinus mě ale chytil za ruku, a objal. "Co se stalo?" Zeptal se když mě objímal. Odtáhla jsem se a sklopila pohled. Pak jsem si ale všimla ze z budovi vybíhá Marcus. Rychle jsem se Martinusovi vytrhla a běžela prič. Tak moc mi ublížil že už ho nechci vidět. Vím že zamnou oba běželi a volali ať zastavím. Jenže já nezastavila. Cestou jsem narazila na taxi tak jsem nastoupila a nadiktovala adresu. Vyjrli jsme...

Pohled Marcuse:
Eliška odešla na záchod. Nahrávání skončilo a Tinus se někam viparil. Šel jsem s kejtý do prvniho patra tam byla kuchynka a já potřeboval kafe.

Jenže jak jsem vešel Kejtý se na mě vrhla a začala mě líbat. Zacal jsem spolupracovat. A pozdě jsem si uvědomil co se stalo. Slyšel jsem jak bouchly dveře. za nimi někdo utikal. Schodil jsem ze sebe Kejtý a utíkal ven. Věděl jsem že v těch dveřích stála Eliska. Jak jsdm jí to mohl udělat.
Vyběhl jsem ven a viděl jak se akorát vivlikla tinusovi a běžela prič. Běžel jsem zaní a Martinus taky. "Eliško stůj prosím já ti to visvětlím prosím zastav" nastoupila do taxiku a odjela. Opřel jsem se o zeď baráku a sjel po ní dolů. Zacali mi stékat slzy po tvarích. Tinus se hned vyptaval co se stalo. Rekl jsem mu všechno.
"Ty jsi vůl jeď za ní a omluv se jí.! Hned!"

Pohled Elisky
Taxi mě visadil u domu já zaplatila a běžela jsem dovnitř. Rychle jsem si zula boty a s pláčem viběhla do pokoje. Zabouchla jsem dveře a spadla do postele. Začala jsem brecet takže jsem si ani nevšimla že někdo přišel. Nevím jak se sem dostal ale byl to Tinus. Hned mě obejmul ale já jsem se mu viskubla a běžela jsem dolu. Zrovna přišel Leo a za ním mamka. Když si všimli ze brecim hned mě objali. "Maminko" brečela jsem mamce do ramene zatim co Leo se snazil zjistit co se stalo. Otočil se a viděl Martinuse. Otočil se spět na mě a já zakyvala záporně hlavou. "Můžeš prosím odejít " řekl Leo a vzal mě do náruce. Nesl mě na pohovku kde mě polozila mamka mě kolebala. Když jsem se jakžtakž uklidnila zeptali se "tak co se stalo?" " Marcus on... on mě podvedl" začala jsem znovu brečeta nedokazala jsem přestat. "Já si to s ním virídím. Už se k tobě ani nepřibliží.!" Někdo zazvonil a Leo šel otevřít. "Ty se ještě opovazuješ sem přijít! Vipadni a nech Elišku napokoji." Slyšela jsem z předsíně. Pochopila jsem ze tam je Marcus.

Nevím kdy ale pláčem jsem mamce usnula v náručí.

Ahojky tak je tady ta slibená kapitola.
Doufám že se libí.
Tery

😍asi láska no😍   Kde žijí příběhy. Začni objevovat