(Sára👆)
" Eli co se stalo" "potřebuju s tebou mluvit ale osamotě." Zatahala jsem za jeho ruku a on se omluvil Adamovi že potřebujeme něco virešit.
"Tak co se stalo?" "On...on..."koktala jsem a zaháněla slzy vytáhla jsem telefon a ukazala jsem mu ty správi od Marcuse a pak jsem dodala" ty holky co jsme se vepredu seznámili tak ... tak...o nich furt mluví. Já to tu nechci takhle trávit. Ja se nechci pořát jen skrývat a trapit se minulostí" " Já tě chápu Eli ale ja s tím nic neudělám, nevim co bych s tim měl udělat, promiň budeš to tu muset nějak přežít. Hlavně na ně nemysli ano a možná by ses nima mohla zase udobřit třeba ti to pak nebude připadat tak zlé." "dobře" objala jsem ho a šla zase spatky za Sárou. Dělala jsem jakoze nic. Asi si nikdo ničeho nevšiml a za to jsem byla rada.
Po asi 20 minutách celkově jsme dosli zpatky do tábora.
Všechny jsme schromáždili na jedno místo a pak prišel tata a ostatni vedoucí. Stoupli jsme si stranou abychom neprekazeli a poslouchli co tatka řika"chci vás tu všechny uvítat a jsem rad že jsme se tu sesli v takovém počtu. Nejdriv si řekneme nějaká pravidla a pak si můžete jít vybali vaše věci které jsme vám poskladali tamhle. " ukázal ke stožaru uprostřed tabora kam se vsichni otocili.
" pravidla jsou: večerka v 22:00
Budíček v 7:00
Rozcvička 7:15
Snidaně v 7:30
Oběd v 12:00
Poledni klid od 1:00-2:00
Večeře v 6:30
Vzdy budete chodi včas na nastup a také budete rozřazeni do osmi tymů. Kazdý tým má svého vedouciho ale to az po vibalovaní.
Budete poslouchat vsechny vedoucí a také tyto ctyři. "Ukazal na nás" ti jsou take součásti vedení. Ale to uz ste si jistě mohli vsimnout. Moje cera Eliška a jeji kamaradka Sára pak můj sin Leoš a jeho kamarád Adam. Dále budou sluzby které budou plnit týmy podle rozdělení.
Chatky jsou jedna pro čtyri takže všude budete ve ctveřicich. Kdybyjste cokoliv potřebovali řekněte nam vedoucim a teď s povlikáním a vybalovanim vám budou pomáhat Sára Eliska Emili a Anicka. (Emili a Anička jsou vedoucí.)Teď jsi bězte vibrat chatku a vibalit si za 30 minut na vás zavoláme a sejdeme se zase tady.
Vsichni se začali rozcházet a hledat svoje kufry do 10 minut byli vsichni rozmistěni po chatkách a já se Sarou jsme si povídali a seděli jsme před naši chatkou kam jsme si donesli dvě rozkládaci židle. Po chvili za nama přiběhli asi tri tak 7-8 letý holčicky "pomůžete nám prosim s povlíkanim nám to nwjde" zeptali se najednou . "Jasně tak nám ukažte chatku a my vám to povlíknem"rela jsem i za Sáru. Vydali jsme se k chtce cislo 14 a pomohli těm holčičkam povlíct postele. Ldyž jsme vilezli z chatky hned nás tahli do dalši asi po půl hodině bylo vsechno povleceno a uz se volalo na nastup. My jsme byli jestě v posledni chatce a tak jsme holkam řekli že jim to dodělame at uťíkaj na nastup.
Kdyz jsme prisli tak tata akorat řekl" teď vás zařadime do tymů. Zacneme Anickou a Adamem kteří povedou jeden tym." Adam se na mě nechapavě podívala ale pak se nakonec vidal k Aničce. Tata k nim priradil 5 malích a pět velkych. Pak řekl" další tym povede Vašek a Sara " Sara bez otazek presla k Vaskovi a k nim bylo zařazeno taky 10 dětí.
" Dalši tým povede Maja a Leoš" bracha bez problemů šel. K nim bylo přiřazeno dalšich 10 detí. Pak tata řekl " dalši tym povedou Saša a Klara." K těm taky přiradil 10 detí takhle se to opakovalo jestě dvakrat až nakonec zbylo posledních 10 dětí. " poslední tym povedou Tadeaš a Eliska" byla jsem rada že jsem s Tadeášem . Přišla jsem k němu a prohlidlasi koho všechno mame v týmu. Byly tu ty dvě holky Domča a Ejmi pak jestě jedna tak 10 letá holcicka ktera se predstavila jako Sofie . Pak tu byli dva starši kluci kteri se představili jako Honza a Vojta. No a nakonec dvě malé holcicky a tři mali kluci. Všem bylo tak 7-8 let takze žádna katastrofa. Jmenovali se Matěj, Tomáš, Daniel/Dan, Verča a Jana.Kdyz jsme se tak nějak seznamili. Bylo asi 5 h odpoledne a tak dostali rozchod aby si mohli dovybalit. Kdo to nestihl. Se Šarkou jsme se zeptali jestli máme připravit buřty na večeri a nakrájet chleba. Táta řekl ze klidně můžeme. Nakrojili jsme asi tri baliky špekacků a nakrajeli chleba. Bylo toho optavdu hodně.
Mezitim jsme si se Sar povidali.
"Je to tu podle mě hezčí než loni" "jó to jo" " akorát mě mrzí že nejsme spolu v jednom tymu" řekla trochu sklesle" itak si to tu užijeme a mě to ani nevadí budeme spolu trávit stejnak spoustu času takže..." " jo to máš pravdu" rekla Sar a usmála se.Kdyz jame měli všechno holové tak taťka zavolal " nástup na večeři!" Zavolal to tak hlasitě že ho museli slišet na druhý straně toho lesa ve kterym jsme byli ráno.
Všichni se seběhli a nastoupili do 8 řad od nejmenšího po největšího.
Přišlo mi to hrozně divné protože jsme se sárou stali vedle seba v šichni na nas koukali.Pak táta řekl"dnes tak jako minulí rok si najde každý tým místo kdy si bude moc rozdělat oheň a opéct si burty. Dejte se do toho" řekl po chvili. Kluci řekli že víběr nechaji na Domče s Ejmi a ostatnimi. Ty vybrali pěkné místo na plácku kousek od jídelny. Honza s Vojtou vzali dvě lavičky a donesli je tam. Domča s Ejmi a semnou a těmi pěti menšímy dětmi jsme se vidali najit nějaké klaciky. My starší jsme přinesli několik většich klacků na přikladaní a ti malí jako Verča Dan Tomáš... přinesli malé klacky na podpáleni Vašek přinesl mezitím noviny a Honza s Vojtou zase spekacky a chleba. Vašek pak zapálil oheň a všichni si zacali opékat spekáčky. Mezitím jsme si povídali " kdo máte rád sporty a kdyžtak jaké nejrači a které provozujete?" Zeptala jsem se abych se o nich něco dověděla.
Ozval se Honza že je Hasič, a Vojta že rad dělá hokej. Tomáš z danem řekli že radi hrajou fotbal, a Matěj řekl že rád běhá a taky skáče parkur. Verča s janou že hrají micové sporty. A Domča s Ejmi ze zavodně tancují. Vašek jim rekl že hraje fotbal a taky že hraje florbal. " a co děláš za sporty ty "ozval se po chvíli Vojta. " Já dělám hodně sportů. Tak třeba závodně skáču na trampolínách, jezdim na koních nebo běhám. A spoustu dalších." Odpověděla jsem mu.
Pak se zeptal Dan " a jaké zvíře máš nejradši?" "Já kromě koní nesmím mít žádné jiné zvíře takže asi tak" odpověděla jsem mu a Domča ze sebe vychrlila" a proč?" " já jsem alergická na srst . A vy co máte rádi? " Takhle jsme si povídali eště dlouho až jsme měli hotevé jídlo. Všichni jsme se najedli a šli se umít. Pak dostali rozchod a já s Vaškem jsme uhalili oheň a uklidili jsme lavičky s čímž nám pomohl ještě Vojta z Honzou.Pak jsem odnesla zbytek chleba a špekáčků do chatky pro vedpucí a dala jsem to všechno do kuchyně.
Už je 8 :30 Vedoucí už zapálili oheň a já se Sárou jsme byli v chatce. Po chvili za námi prišli i kluci. A když proneli prvnívětu která zněla" ty děti nás jednou zabijou" obě jsme propukli v nezastavitelný smích. Asi po 10 minutách někdo zaklepal a pak vešel. Byla to Mája. Jedna z vedoucích. "Eliško taťka tě prosí jestli bysle si nevzali na starost večerní program?" "Jo jasně a co by to mělo bit?" Zeptala jsem se. "Dojdi za taťkou něco vimislíte. " Dorekla a zavrela dveře. Tak jsme se se Sar podivali na kluky a ty řekli "vždyť už deme." "Tak jo a pokuste se je všechny dostat k ohni. Děkuju " řekla jsem a vydala se se Sar za taťkou . " tati co máme udělat za večerni program nás nic nenapadá." "Nevim tak třeba umíš na kytaru kterou sem ti samozřejmě vzal a taky jsem ti vzal několik spěvníků" ukázal na stůl. " děkuju " objala jsem ho a vzala si kytaru a část spěvníků. Sar vzala ten zbytek a šli jsme k ohni. Tam už seděla většina dětí a povidali si. Když nás Leoš s Adamem uviděli řekli "slava už si je sem můžeš nahnat mě nějak nechtěj poslouchat , teda hlavně ti puberťáci támhle" ukázal na hlouček tak 14 letých holek a kluků. " óóó bratricek je nastvaný , tak sleduj." Poškádlila jsem ho stoupla si na část lavičky ( bez bot) a zařvala" všichno okamzitě k ohni kdo tad nebude da půl minuty tak bude dělat 100 dřepů. Všichni si okamžitě posedali k ohni a povídali si.
Ahoj všichni snad se vám tenhle přiběh libí.
Tery
ČTEŠ
😍asi láska no😍
Fiksi Penggemarpříběh je o dívce která se přistěhovala do Troffos z Osla. je velmi chytrá. ve škole v troffos chdí do 8 třídy kde se seznamí s dvohčaty marcusem a nartinusem. jenže ona je nezná a do jednoho z nich se zamiluje. pak když jí kamarátka koupí lístky na...