alergie je svině

134 5 6
                                    

Uběhly asi 2 týdny.
S Macem jsem travila spoustu času.
Nakonec mě TINUS přemluvil a já vstoupila k nim do fotbaloveho družstva. Jednou jsem do míče dokonce kopla tak silně že sem trefila Mace do nosu a kvuli tomu mu tekla krev. Pořat jsem se mu omlouvala a říkala jsem že byl spatný nápad brát mě do jejivh týmu ještě někomu něco udělám ale nedal si říct.

Dneska jsme se dohodli ze mi ukaže né moc známé ale přesto prý nádherné místo.
Po škole jsme šli k nám a já se doma převlikla. Vzala jsem si šedy croptop a leginy.  Vyšli jsme.

Šli jsme asi 3 minuty v tichosti a jen se drzeli za ruce. Pak na Mace zavolal nějaký kluk. "Hej Maci" "ahoj" odpověděl mu na to. "Koho to tu máš ? Ta je tvoje?" Zeptal se ten kluk. Myslím že tím narážel na mě. Podívala jsem se ne na Mace nechápavím pohledem a on rekl"málem bych vás nepředstavil, Eliško tohle je Luk chdí do druhé třídy (jakože do stejneho ročníku ale jiné třídy chapete ne?) Luku tohle je Eliska. " "Těší mě" řekl Luk a podal mi ruku."Taky mě těší." Pak se Mac otočil a já uviděla malého pejska. Mac na něj zavolal" Mio pojd sem" " t-to j-je tvuj p-pes" zeptala jsem se viděšeně. Vzpoměla jsem si že jsem si totiž prášky na alergii nechala na stole v pokoji. Jednou když je potřebuju tak je nemám."jo ale nemusíš se ho bat. Je to ještě štěně. "Vzal ho do rukou a podal mi ho. Začala jsem strašně kýchat. Oba se na mě nechápavě podívali. Já jsem se otočila a běžela spátky domů. Vyběhla jsem schody a stále kýchala. Leo si toho asi všmnul a tak přišel. "Neviděl jsi...(hepšik) moje prášky?(pšik) " nemohla jsem je najít a navíc jsem stále kychala." Tady jsou doběhnu ti pro vodu." Řekl a ukázal na nocní stolek vedle mé postele. Vzala jsem je a rychle běžela dolů. Skoro už jsem nemohla dýchat. Dole jsem se srazila s Macem který mě chytl aby nespadla. Mezitím přiběhl Leo. "Na a zapij ten prašek rychle dřív než se to zhorší" řekl a já už rozdělávala prášky. Jeden jsem zapila. Jelikož jsem chvilema nemohla dýchat a chvíle ma kýchalo tak to moc nešlo. Ale zvládla jsem to. Asi po 5 minutách jsem přestala kychat a mohla zas normálně dýchat. "Co se stalo Eliško?proč jsi tak kýchala a pak nemohla moc dýchat?" Zeptal se mě se strachem v hlase. "Já mám alergii na srst" dostala jsem ze sebe po nějaké chvíli. "Měla jsi mi to říct měl jsem o tebe starost kdybych to věděl tak..." "ne ty si to vědět nemohl a i tak by si tomu nezabránil." Řekla jsem a povzbudivě se na něj usmála.

Pak jsmese vidali k tomu místu které mi chtěl ukázat. Bylo to tam překrásný.
Marcus si mě k sobě otočil. Chytl mi bradu mezi prsty a políbil mě. Spolupracovala jsem a rukama mu zajela do vlasů. Jeho ruce mi obmotal okolo pasu a já mu nohy obmotala kolem jeho pasu. Přitom jsme se stále líbali. Byly to vášnivé polibky. Jazykem mi přejel přes spodní ret čímž si zajistil přístup do mích úst a začala válka jazykú. Nakonec jsme se odtahli a stáli jentak v obětí.

Dneska jsem spala u Mace protože byl doma sám. Rodiče jeli s jeho sestrou někam prič a Tinus spal.u kamaráda.
Dosli jsme k nim. K večeři jsme si objednali pizzu. Koukli jsme se na film v obýváku. Po filmu jsem šla do kuchyně a nalila si vodu. Nevšimla jsem si že zamnou stoji mac dokud mi neobmotal ruce kolem pasu. Vzal mi skleničku a položil jí stranou.vyhoupl mě na linku a začal mě líbat. Nohy jsem mu obmotala kolem jeho pasu a rukama mu vjela do vlasů. Jeho ruce mi nejdřív jezdili po bocích pak po stehnech až se přesunul na můj zadek.
Vzal mě do naruce a už mě vynášel po schodech do jeho pokoje. Tam mě opatrně položil na postel. Lehl zi nade  mě o rukama se opřel o matraci aby na mě nebyl celou vahou. Začal mi sundávat tricko a já znejistila. Přeci jenom on byl první.
Moji nejistotu asi vicítil a řekl "neboj se, jen se uvolni. Budu opatrnej. Vzdy když budeš chtít tak přestanu ano?"pousmál se a já jsem lehce pokývala hlavou. Začal mě líbat na krku. Sundal mi oblečení takže jsem prednim byla nahá. Docela jsem se styděla. Rukou jsem se začala zakrývat ale on mi chytil ruce ařekl"nestyď se za svoji krásu" pak mě zase začal libat. Pocvili se z meho drku řesunul níž. Pak se vráti spět na mé rty. "Můžu ?"Zeptal se .  Nejistě jsem přikývla. Začal mě líbat a pochvíli do mě vniknul. Vzdychla jsem. On se jen ušklíbl a pokračoval. Opravdu Byl opatrný.

***
Ráno jsem se probudila v jeho obětí. Byla jsem stale nahá a přez nás byla přehozena deka. Mac ještě spal (spiš to tak vypadalo) když jsem chtěla vstát chytl mě za bok a stáhl si mě spátky k sobě. "Byl jsem tak hroznej?" Zeptal se po chvilce koukání na mé nahé tělo. "Ne"pokývala jsem hlavou "ale měli bychom uz vstávat" "Nechce se mi vstávat." Řekl po chvili." Ale musiš dneska máte skoušku a za 4 dny odlitate na turné." Řekla jsem a on si povzdechl. Pak se mu ale rozzářili oci " a co kdyby si letěla s náma. Ve škole máme stejnak volno. " pousmál se "to nejde Macu já bych vam tam jenom překážela a navíc je to vaše turné." "Ale no tak udělej to prmě." Šeptl mi do ucha. "Jestli okamžitě vstaneš tak otom budu uvažovat. " vstal a šel se oblict. Nastěstí byl v boxerkach ale i tak jsem videsla jeho vypracovanou hruď.
Po jidle jsem se byla zeptat na to jestli s Macem a Tinusem můžu letět. Souhlasila. Byla jsem rada. A kluci taky.

Ahoj tak co už se nám to trochu ztěžuje ze. No pockejte si na příští kapitolu. Ta vijde asi zítra dopoledne.❤
Tery😂

😍asi láska no😍   Kde žijí příběhy. Začni objevovat