Pohled Lea:
"Ahoj Eliško" " ahoj Leo kam jdeš?"
Zeptala se po chvili ticha. "Na fotbal půjdeš se mnou? Jen pokývala hlavou a šla si vzít věci.V kapse mi zazvonil telefon.
(M,T-Mac a Tinus L - Leo)M,T: ahoj Leo máme na tebe prosbu. Přemluvil by si Elišku k tomu aby šla na trénink s tebou?
Skrátilo se nám turné tak by jsme ji chtěli překvapit.🙂🙂L: tak dobře žádný problém☺
M,T: tak za 10 minut tam?
L: ok
***
Přišli jsme ke hřišti a sedli jsme si na lavičku. Eliška se posadila tak že neviděla na hřiště. Proto se k ní Mac přiblížil a zakryl jí oči. "Ať jsi kdo jsi nech mě!" Řekla a Tinus jí chtl za pas a otočil jí k sobě. Hned jak ho uviděla mu padla kolem krku.Pohled Elišky:
Někdo mi zakryl oči. "Ať jsi kdo jsi nech mě!" Řekla jsem s důrazem.
Můj pas obmotali další ruce a otočili mě. Takže jsem seděla zády k Leovi.
Pok mi osoba předemnou sundala ruce z očí a mě se naskytl pohled na ty dva blonďáky. "Maci, Tinusi" vykřikla jsem a skočila jsem Macovi kolem krku. Nevím proč ale z očí mi začali stékat slzy. "Neplakej princezno" řekl Mac když se na cvíli odtáhl a setřel mi bříšky palců slzy z líček.
"Já jsem tu taky " ozval se vedle nás Tinus. Hned jsem mu kolem krku skočila taky. Málem to neustál to mi přišlo vtipné a tak jsem se začala trošku smát. "Čemu se směješ princezno?" Zeptal se Tinus když si všiml že se směju. "Tobě měl jsi to čekat." Odtáhla jsem se a utřela si poslední slzy které jsem měla na tváři.Po konci tréningu kluci ještě něco řešili s jejich trenérem.
"Co jste řešili?" Zeptala jsem se jich když přišli zamnou na tribunu.
"Za dva dny za námi sem přijedou 3 družstva a bude se tu hrát o pohár" řekl nadšeně Tinus.
"Tak to se na vás přijdu podívat😀" pousmála jsem se. "No to musíš když s náma odmítáš hrát!" Řekl Tinus a já jsem nepatrně sklopila hlavu. "Tinusi nezačínej. Prosím😔" zase jsem si totiž vspoměla na svůj bývalí tým. Jak jsme společně vihráli to...no to je jedno. "Prostě s váma hrát nebude už to pochop!" Zakřičela jsem na něj a on zvedl ruce ve vzdávajícím se gestu.
"Dobře dobře už jsem sticha ale stejnak nechápu proč s náma hrát nebudeš. " propálila jsem ho pohledem a on asi pochopil že má být sticha.
Pak jsme šli domů kde jsem si dala vanu a šla spát. Zítra je zase škola i když je zítra pátek tak se mi tam nechce.Ahoj všichni😄 taky se vám zdá že ty poslední kapitoli jsou nějak krátký? Mě jo tahle má jenom 648 slov.😂😂😂 ale ta příští už by měla být delší🤗
😍Tery😍
ČTEŠ
😍asi láska no😍
Fanfictionpříběh je o dívce která se přistěhovala do Troffos z Osla. je velmi chytrá. ve škole v troffos chdí do 8 třídy kde se seznamí s dvohčaty marcusem a nartinusem. jenže ona je nezná a do jednoho z nich se zamiluje. pak když jí kamarátka koupí lístky na...