(Dole důležité info tak si ho pls přečtěte.❤)
Pohled Elisky
"Večeře"ozval se z venčí Májin hlas. Vstala jsem a chytla Mace za ruku. Propletl si se mnou prsty a šli jsme do jídelny. Sedli jsme si ke stolu kde už seděli Sar ,Adam ,Leo i Tinus. K veceři byli buďto špagety od oběda nebo chleba se sýrem. Já si dala chleba.
Po večeři nás se Sar napadlo že když se rano kluci vrátí a mi máme vimíšlet večerní aktivitu tak nejdřív bude hra a pak nám Mac s Tinusem zahrají něco u ohně. Jelikož je druhý den tak musíme dát hru při které si to tady tak trochu i projdeme. Tak sme s Eliškou vymysleli hru která spočívá v tom že sme různě po táboře romístili několik otázek ( azi 40) na kterých byly napsaný takoví ty tradiční věci...
Vždy tam byla otázka pro staršího a pro mladšího."Héj všichni k ohništi"zařvala jsem na celej tábor. Do minuty tu byli všichni u ohně. Celkem to funguje. "Vymysleli jsme vám na večerní program hru která se hraje ve dvojicích ale pozor v každé dvojici mysí být jeden starší než 10 let a jeden mladši než 10 let. Je tu dochromady rozmístěno 40 otázek a vy v té dvojici musíte najít aspoň 25 otázek. Na papírku o takovéhle velikosti " ukázala jsem papírek který jsem držela v ruce "je vzdy napsána jedna otázka pro staršího a jedna pro mladšího. Všechny otázky jsou očíslovány. A vašim ukolem je najít co nejvíc otázek. Máte na to 15 minut. Tady jsou papíry na odpovědi a prvních 5 dvojic které budou mít nejvíc otázek dostanou něco sladkého za odměnu. Tak utvořte si dvojice a chďte si pro papíry.
Kdyz měli všichni papíry zacala jsem odpočítávat "3....2....1.... start. "Pustila jsem odpočet a všichni se rozeběhli a zacali hledat otázky. Kupodivu ani nikdo neprotestoval. Já se Sar jsme se vratili k našemu venkovnímu sezení kde na nás čekali Mac a Tinus. Já si sedla naklin Macovi a Sára Tinusovi. Musim říct že jim to spolu sluší. A to hodně. Po 15 minutách mi začal zvonit mobil. Odpočet skončil. "Sar jdeme. "Ukázala jsem směrem k ohnisti a Sar se vidala zamnou ikdyž se jí moc od Tinuse nechtělo. No nedivím se jí.
Stoupla jsem si na lavičku a zařvala. "Konec" a všichni se začali scházet spátky. Když nám všichni odevzdali papíry posedali si kolem ohně. "Sar do toho" povubudila jsem Sar která se tvařila hrozně rozespale ale přeci jenom promluvila.
"Jelikož jste byli všichni dneska hodní tak pro vás máme takové překvapení ale to dorazí jenom když budete potichu. Nejdřív si budete spívat s Eliškou a já vám pro to překvapení dojdu." Všichni stichli a já rozdala spěvniky. Jeden jsem si položila vedle sebe a začala hrát a k tomu spivat. Po chvíli se přidali i ostatní a já slyšela jenom to jak spívaji a jak praská dříví v ohni.Najednou začali všechny holky pištět a já viděla jak se k nám blíží Mac, Tinus a Sára. Když přišli až ke mě položila jsem kytaru a krátce se s Mace polibyla. "Tak tady máte slibované překvapení dneska si budete moct zaspívat i s Marcusem a Martinusem. "Řekla Sar a Kluci si sedli vedle mě a Sar hned vedle Tinuse jak jinak že?. Pak se k nám přidal i brácha s Adamem. Ti si sedli vele mě z druhé strany. "Strašně vám to spolu sluší ségra" pošeptal mi Leo do ucha. "Díky" šeptla jsem mu spátky.
" tak co si chcete zazpivat?" Oval se po chvíli ticha Mac." Like it like it" ozvalo se ldoví od kud.Tak dobře. Mac mi podal jejich spěvníky kde byli noty které mi přinesl protože jejich písničky jsem ve svém spěvníku neměla. Začala jsem hrát a kluci začali apívat pomalu se k nim přidávali i ostatní.
(Text like it)
You're the type of girl that got everything that I'm looking for
I like your new Yeezys, the love, your style
Girl you're beautiful
Yeah, the way you walk and the way you talk
You're incredibleI like it like it
I like it like itI can see you from by the way you're acting around your girls
And I lose my air every time I see you go whip your hair
Yeah, the way you're walking, the way you talk
It's like you run the world
ČTEŠ
😍asi láska no😍
Fanfictionpříběh je o dívce která se přistěhovala do Troffos z Osla. je velmi chytrá. ve škole v troffos chdí do 8 třídy kde se seznamí s dvohčaty marcusem a nartinusem. jenže ona je nezná a do jednoho z nich se zamiluje. pak když jí kamarátka koupí lístky na...