před konzertem

172 5 0
                                    

Zuzka ke mě přiběhla a začala šílet. "Sehnala jsem nám listky na konzert" "na jaký konzert? "  "Na konzert který tady budou mít různé kapeli" " a co já s tim? "  " já myslela že tam pujdeš se mnou". " aha jo jasně moc ráda úz se těsim"uz sem pochopila o čem to tu mele. Já jsem moc ráda za to že moje nova bff ze zrovna Zuzka.  Z mého přemíšlení mě vitrhla Zuzka s tim že musime jít nakupovat aby jsme něli co na sebe.

Došli jsme do velikanckého nákupáku a prošli několik obchodů (H&M , yorker , ccc ....) Zuzka si vybrala nádherné šaty. Měli vinovou barvu a byli těsně nad kolena. K tomu krádné boty. Já jsem si koupila modré šaty a stejně boty.

 Já jsem si koupila modré šaty a stejně boty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Po nakupovaní jsem virazila domů.

Doma jsem si šaty a boty ulidila a šla se připravit protože kazdou chvíli měl přijit Mas a Tinus a měli jsme jit do kyna. Na sebe jsem si vzala:

Oblikla jsem se namalovala řasenka korektor stiny

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Oblikla jsem se namalovala řasenka korektor stiny . Zavonil zvonek. Dosla jsem otevrít a tam stali oba dva. Obula jsem se vzala so pinize mobil. A šli jsme.
Cestou sme si povídali a já se pak zeptala" povíte mi o sobě taky něco nebo ne?" "Jasně tak, ména už znás. Tak třeba ja jsem o 15 min. Starší než Tinus. ...(neřekli jí že jsou spěváci)
Dosli jsme ke kinu " na co vlastně jdeme?" " Deme na vzajeti démonů" "cože já nechci jít na horor! Kvůli vám pak neusnu!" Neboj vzdyť tam máš nás" rekl pobaveně Marcus a Tinus"to je super" byla jsem naštvaná a zaroveň jsem se i bala.

Po filmu jse šla domů kluci mě doprovodili. Celou noc sem prakticky nespala. Ale libylo se mi být s nimy. Teda hlavně s Mecem. Co to tu melu. Jo je hezkej ale naco to kruci myslim.

Na ty dva jsem myslela celou noc. Hlavně na Mece a na to jak mě v kyně držel za ruku. Na jeho krásně oči te nusměv a ....

Tak snad se libí je sice kratšú ale příští bude o to lepší😘
Tery

😍asi láska no😍   Kde žijí příběhy. Začni objevovat