Všichni si okamžitě posedali kole ohně a Leoš se na mě podival pohledem jak se ti to povedlo ale i tak dobře ségra.
Usmála jsem se na něj a on mi úsměv oplatil. Pak jsem mu podala hromadu spěvníků které s Adamem rozdali asi tak do trojic možná čtveřic. Mezitím si Sar doběhla ještě pro mobyl aby mi pak mohla svitit na noty. " čím chcete začít?" Zeptala jsem se někde se ozvalo Bedna od visky. Tak Sar nalistovala stránku a já začala hrát. Po chvili jsem začala i spivat a ostatni se přidavali. Kdyz jsem dohrála ozvalo se "teď zahraj severni vítr" sar zase nalistovala stranu a já začala hrát. Začala jsem spivat a pak se přidali i ostatní. Takhle to šlo dal az dokud nebylo 22:00 . Přišla Mája a Vašek a zavolali " večerka" ja jsem je neviděla tak jsem se jich lekla a rekla bych že Sára na tom byla podobně. Všichni se začali zvedat a nosit nás spěvniky ktere mi pak Adam donesl do chatky a Leo mi tam vzal kytaru. " Pomůžete nám holky zahnat je do postele" zeptala se Mája. " jo jasně odpověděla Sar a já jen přikývla. Je to jako bychom si cetli myšlenky a proto jsme se tak rychle spratelili. Zacali jsme obcházet chatky a ukládali jsme ty nejmenší do postele. Vzdycky jsme chodili každá do jiný chatky. Až jsem přišla k chatce kde spali starší kluci. Zhasla jsem jima hned se ovalo "héj rosviť" " ale ale ono se nám to vsteká rekla jsem se smichem" ale rosvitilajsem. Když si všimli kdo stojí ve dveřích tak se hned omluvili a šli si lehnout. Přišlo mi to k smichu. Ale smát sem se nezačala.Kdyz už všichni spali vratili jsme se s Sar k nám do chatky kde už na nás evidentně čekali kluci. Drželi v ruce slovník a Adam mi podal kytaru. Sar si vzala spěvník a začali jsme spívat.
Po cvíli k nám přišla i mája Vasek tatka a dalši vedouci. Všichni si vzali slovníky a začali a námi spivat asi po hadině mi zazvonil mobil a já dala kytaru Leovi který na ni taky trochu umí. Vysla jsem ven a přijala hovor.E-Eliska M-Mac
E: prosím?
M: ahoj
E: kde si vzal.moje číslo?! Rekla jsem nastvaně.
M: zjistil jsem si ho. Chci se ti omluvit ale ty mě vždycky nějak odbyješ.
E: ano protože s tebou mluvit nechci. Chtěla jsem mu to položit ale řekl.
M: Eliško já tě miluju prosím nepokládej to prosím.
E: co.. cože... co si to...to právě řekl? Zeptala jsem se co nejsrozumitelněji mi odpověděl.
M: od první chvile co jsem tě spatřil tě miluju a chci jenom to aby si mi dala šanci.
E: prosim j-jak jako ... co... cože...
M: Eliško prosím.
E: tak dobře. Vysoukala jsem ze sebe a v jeho hlase jsem slišela ze je šťastný.
M: můžu za tebou prijet?
E: to je daleko a navíc to stejnak asi nepůjde.
M: proč by ne jen mi řekni kde jsi a já za tebou přiletím.
E: jsem ....
Nestihla jsem to dopovědět protože mi Sar vzala telefon a típla to. Bala jsem na ni v tu cvíli naštvaná ale zároveň i ráda že jsem mu to nemusela říkat."Pojd hrát, Leo hraje hrozně. " Začali jsme se obě smát. Vrátili jsme se do chatky a já si vzala spátky kytaru a začala hrat další pisnicky uz bylo 23:50 a tak jsme se rozhodli že půjdeme spát.
" dobrou " "dobrou "ovalo se mi naspět.Pak jsem už usnula.
***
Ráno jsem se vzbudila a bylo 6:30. Věděla jsem že už neusnu tak jsem se převlékal :
ČTEŠ
😍asi láska no😍
Fanfictionpříběh je o dívce která se přistěhovala do Troffos z Osla. je velmi chytrá. ve škole v troffos chdí do 8 třídy kde se seznamí s dvohčaty marcusem a nartinusem. jenže ona je nezná a do jednoho z nich se zamiluje. pak když jí kamarátka koupí lístky na...