Amióta Lia megmutatta nekem Szűcs Robi videóit, rájöttem, hogy nincs még minden veszve ezen a helyen. Be kell lássam, találtam igazán csak izgalmas és érdekes tartalmakat YouTube-on. Meglepő módon nagyon hamar ismertté tud válni az ember, ha egy kicsit is kreatív, és új ötletekkel tud előállni. Két féle szintet tudnék megkülönböztetni a videósok közül. Vannak, akik képesek mindig új dolgokat kitalálni, ezzel változatossá tenni a csatornájukat, és vannak azok, akiket én csak piócáknak hívnék, magyarul, ők tapadnak az ilyen emberekre. Ők azok, akik csak azt helyezik előtérbe, mennyi nézettséget tudnának szerezni, ha ilyen meg ilyen videót gyártanak, erről meg erről a témáról, amit már boncolgatott valaki előtte is.
Na de, félretéve az elmélkedést, visszatérnék arra, hogy aznap este, miután Lia elment haza, rákerestem erre a srácra instagramon. Arra számítottam, hogy az oldala majd tele lesz szponzorációkkal és reklámokkal, de elég kellemeset csalódtam, mert alig volt, és azokat is teljesen viselhető módon megoldotta. Rengeteg kép van kint róla. Főleg csak magáról tett ki eddig, de egy-kettőt találtam, amin a barátaival van, esetleg családtagjaival. Sok kommentet is kap, amit meg aztán pláne nem csodálok, és elnézve azokat nagyon aranyos tőle, látszik hogy a legtöbbre válaszolgat is. Ezzel is azt mutatja, hogy nem csak a likeokra megy, hanem tényleg figyel a nézőire is."Robiii, te vagy a kedvenc videósom!!!😍😍😍"
"A példaképem vagy😍❤❤"
"Csináltam neked egy fanoldalt, ha esetleg ránézel valamikor, ha van időd, nagyon örülnék nekiiii❤❤"Ilyen, és ehhez hasonló hozzászólásokkal találkoztam a képei alatt, meg kell mondjam, elég aranyosnak találtam, mennyire odavannak érte. Átérezni mondjuk nem annyira tudom ezt, én nem az a fajta vagyok, aki képes hírességekre ráfüggni, és éjjel-nappal róla álmodozni.
Végül úgy döntöttem, hogy bekövetem őt, hiszen eléggé megtetszett a személyisége, bár ezekből olyan nagyon sok mindent azért mégsem tudtam meg róla, de amit kifele mutat másoknak magáról, az nekem is nagyon szimpatikus volt.Hirtelen megráztam a fejemet, és egy pillanat alatt a jelenben találtam magam, egyedül otthon, a dögmelegben. Ma is legalább negyven foknak tűnt a kinti hőmérséklet, így olyan nagyon sok mindent nem tudtam csinálni, de valahogy energiám sem volt arra, hogy belekedjek bármibe is. Így hát szabad utat kapott mára a kedvenc tevékenységem, a sorozat nézés. Eléggé ráfüggtem a Netflixre. Régebben nem nagyon voltam a sorozatok híve, sőt kifejezetten utáltam, ha valaki felhozta azt, épp milyen új sorozatba kezdett bele, vagy épp mit néz. Egyszerűen nem tudtam átérezni azt a nagy mennyiségű lelkesedést, ami ilyenkor belőlük áradt, ahogy magyaráztak. Jelenleg viszont már egészen más a helyzet velem, jópár rövidebb sorozatot kinéztem azóta, és most a Teen Wolfot nézem, egyszerűen imádom.♡ Úgyhogy a napom nagy része ennek a nézésével telt, és fetrengéssel természetesen. Igyekszem az angoltudásomat is valamilyen mértékben fejleszteni, ezért elkövettem azt a merényletet magam ellen, hogy angolul nézem a részeket, hozzá persze angol felirattal. Meglepődve tapasztaltam, hogy egészem jól megértem a dolgokat benne, de van, hogy azért meg kell állítanom a filmet, és rákeresni egyes szavak jelentésére, mindezt azért, hogy tuti teljesen biztos legyek abban, mi a pontos jelentése.
Angol tanárhoz is elkezdtem járni a nyáron, mert sajnos a suliban tanultakra nem nagyon tudok támaszkodni, elég kis mértékben tudott nekem a tanárunk tudást átadni a nyelvből. Ez vezetett rá, hogy plusz órákat vegyek, és esküszöm életem egyik legjobb döntése volt. Imádom a különtanáromat! Először, amikor mentem, még a szünet elején, azt hittem egészben fog engem megenni. A kisugárzása teljes mértékben erről árulkodott, aztán ahogy egyre többet jártam hozzá, kiderült, egészen sok mindenben hasonlít az ízlésünk. Az órák alatt, (angolul persze) sok vicces dolgot mesélt magáról, ami vele történt korábban, a családjáról is megtudtam pár információt, ő is elvált, ahogy az én szüleim is. Egy nagy fia is van, ezt pedig onnan tudom, hogy nagyon gyakran megtörtént már, hogy épp óra közben ért haza a gyereke, vagy ment el valamerre otthonról.Szóval nagyjából ennyit tudnék mesélni az én kis életemről, nem egy szappanopera, csak én vagyok benne, egy baromi unalmas élettel.
ESTÁS LEYENDO
Felvétel! - szerk. alatt áll
RomanceFarkasházy Liza... avagy egy lány, aki próbálja megtalálni a saját helyét, ebben az igazán csak zűrös világban. Kiskori álma az, hogy híres legyen. Mindig csak ábrándozás volt ez számára, órákig képes volt ilyeneken agyalni. Beköszönt egy újabb sul...