Szeptember 22

46 4 5
                                    

Szeptember 22
(Összegző)

És így történt, hogy ma délután megcsináltuk a videót. Annyira nagyon élveztem az elkészítését. Nekem az elején nagyon fura volt, hogy ott állt előttünk egy kamera, amibe beszélnünk kellett. Igen, tudom, hogy már csináltam egy saját videót, de azt telefonnal tettem, és azért az, más volt. Ráadásul Robinak kettő olyan erős fényű lámpája is volt (fogalmam sincs mi a rendes neve), ami kiégette a retinámat. Komolyan. Úgy fájt utána a szemem. Ezektől eltekintve, sokat poénkodtunk a videó közben, aminek következtében a videó fele röhögéssel telt. De nem baj, Robi úgyis megvágja majd.

Egyébként hamar végzett vele, este kilenc óra körül már kint is volt. Olvasgattam a kommenteket is, és kb. a fele arról szólt, hogy „Ő a barátnőd?". Meg olyan is volt, hogy „Ti együtt jártok?". Mosolyogtam rajtuk egy sort, egyrészt mert tetszett a gondolat, másrészt mert Robi elmondta az elején, hogy „Ő csak egy jó barátom Pestről.". Na, mindegy. Anyának is megmutattam, és minő meglepő még neki is tetszett. Azért ez anyától eléggé meglepetés volt, sőt még azt is mondta, hogy ilyesféle videókat csinálhatunk még. Na, ezen duplán meglepődtem, de hihetetlenül örültem neki.

Valószínűleg a suli diákjai is láthatták, mert, amikor órákra mentem, vagy csak szimplán a büfében vettem valamit, akkor eléggé megnéztek maguknak. Kicsit zavaró volt mit ne mondjak, de a nap végére egész jól hozzá szoktam.

Liáról,meg ne is beszéljünk. Azt már megszoktam, hogy mással van, de reggelente szoktunk azért egymásnak köszönni, meg néha még beszélgetni is. De ma, nemhogynem beszéltünk, még csak rám sem nézett. Próbáltam keresni a tekintetét, desemmi. Ezen pedig nagyon   elszomorodtam. Tényleg fogalmam sincs, hogy mitártottam neki.  

Felvétel! - szerk. alatt állWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu