one

1.9K 54 5
                                    

Paleisk mane, nevisproti!!! "Rėkiau ir blaškiausi , kai mane už plaukų tėvo pakalikas tempė per betonimes sandėlio grindis"

"Galiausiai numetė prie tėvo kojų"

Aš tavim nusivyliau"Pradėjo savo nesamones skiesti tėvas"

Atspėk kam nerūpi "Tariau atsistodama prieš jį"

Jausk pagarbos nors kiek!!! " Pradėjo klykt motina sovinti už tėvo"

Pagarba reikia nusipelnyti. "Tariau ir jau sukausi eiti iš viso šio cirko, bet tėvas mane sugavo už rankosnir atsuko į save"

Tu niekur neisi.

Neliesk manęs!!! " Surėkiau išplėsdama savo ranką iš jo"

Tu manei, kad aš tavęs nerasiu? "Paklausė" "O aš tik pavarčiau akis ir žiūrėjau jam tiesiai į akis, ko šiaip nedaro niekas, nes visi jo bijo, ir laukiau ką senas pydaras toliau pasakys"

Davai greičiau tas savo mintis dėliok , nes jau užpist baigia. "Tariau apsižvalgydama po sandėlį"

Esmė kad nuo šiol esi tu Ernolos gaujos vadė ir

Kodėl ne Edvardas ( brolis)?"Nutraukiau jo nesamones"

Nes jis jau turi šeima ir šiaip šiam darbui yra netinkamas.

O kas jai aš atsisakysiu būti ta vade? "Paklausiau, nes tikrai to nenoriu"

Tuomet mano vyrams ranka nesudrebės kaip praitą kartą." Jam tai pasakius net nusišypsojau prisiminus įvykį prieš beveik du metus, kai tėvo įsakymu jo pakalikai turėjo man įkrėsti proto kad aš negaliu šokti, bet ar gi aš supratau? Nu tai aišku, kad ne."

Būtų malonu."Tariau ir šmaikščiai nusišypsojau ir jau norėjau vėl eit bet tėvas paklausė":

Tau neįdomu kodėl dabar tave paskyriau vadę?

Ne! "Bet aišku jam nerūpėjo mano atsakymas"

Aš išeinu į penciją ir su tavo motina nusprendėm važiuoti į karibus, bet trukdė gauja, o dabar mes laisvi. " Pasakė ir pasibučiavo su motina nuo ko aš vos neapsivėmiau"

Tikiuosi nusiskandinsit " Tariau su šypsena pagalvojusi apie jų lavonus"

"Priėjus prie vieno iš pakalikų tariau:" Duok raktelius...Santinai. " Tariau labiau įsižiūrėjusi į veidą, bet jis net nereagavo.

Ok pati pasiimsiu. " Tariau ir trenkiau į saulės rezginį nuo ko jis susilenkė susilenkė ir aš laisvai pasiėmiau iš kišenės raktelius nuo audi ir išėjau iš to debiliško sandėlio"

ERNOLAWhere stories live. Discover now