Atsibudau gana anksti tai 5 ryto ir nusprendžiau iš bėgti pabėgioti. Tai apsirengiau sportines kelnęs, sportinį lemenuką ir užsisidėjusi batus išbėgau iš namų.
Tik pats velnias žino kur esu ir kiek dabar valandų todėl manau reikia bėgti atgal.
Grįžusi namo pastebėjau kad jau 11. Todėl greit nubėgau į vonios kambarį ir nusimetusi visus drabužius įlipau į dušo kabina.
Nusiprausus išjungiau vandenį ir spintelėje susiradusi nauja rankšluostį nusišluoščiau ir apsivyniojusi jį aplink savo kūną išėjau iš vonios kambario į savo.
Kambaryje susirauadau apatinį trikotažą jį apsirengiau. Tai pat apsirengiau juodus šortus iš dirbtinės odos, juodą crop top ir užsidėjau kerzus. Biški pasiryškinuau akis ir pasidažiau lūpas raudonų lūpdažių ir buvau pasiruošusi atleisti pusę tėvo gaujos narių.
Tai nuėjau į tėvo kabinetą ir pasiėmiau visus aplankalus su žmonių bylomis ir savaičių grafikais ir nusileidau į pirmą aukštą. Viską susidėjus svetainėje ant staliuko nuėjau į virtuvę, nes badų mirt nesiruošiu. Man valgant vaisių salotas į namus pradėjo veržtis tie benamiai.
Dar palaukus visi suėjo į virtuvę ir elgėsi kaip namuose.
-Kai baigsit šeimininkauti mano namuose ateikit į svetainę.-Surėkiau per visą sumaištį ir nuėjau į svetainę. Jų nereikėjo ilgai laukti.
-Gerai.Kai jau visi susirinkot galim pradėt.Pirmiausia, kaip namas?-Paklausiau stebėdama visus.
-Puikus.
-Nuostabus.-Ir dar įvairių gerų būdvardžių.
-Gerai. Antra, daugumą jūsų yra nereikalingi todėl aš peržiūrėjusi visų bylas ir ką darote gaujoje, nusprendžiau kas yra reikalingi ir kas ne. Kas nesutinka su mano logika?-Paklausiau vis stebėdama visus. Labiausiai pasikeitė žmonių veidai kuriuos noriu išmesti.
-Nebus priekaištų?-Paklausiau.
-Tu tikrai rimtai žiūri į tai ir visa tai yra gerai.-Tarė tas vaikinas kuris man visad maišosi.
-Puiku. Čia papkė su žmonių bylomis kurie man nedirbs.-Tariau ir mečiau į ta vaikiną.
-Tu nežudyti jų?
-Labai jau daug kraujo ir neverta, nes jie taip ar taip nieko per daug nežino.-Tariau ir atsisėdau ant fotelio ir klausiausi, kaip tas vaikinas vardina žmonęs, o jie pyksta, keikiasi, nusivylia, atsisveikina ir išeina.
Bet nevisi sugeba taip padaryti ir kažkoks pydaras sugalvojo bėgti į mane. Aš greit pašokau iš fotelio ir išsitraukusi pistoletą šoviau tiesiai į vaikino galvą ir jis sukniubo ant grindų.
-Kad daugiau tokių nesąmonių nebūtų. Nes aš žadėjau nieko nežudyti.-Tariau vėl atsisėsdama į fotelį lyg nieko nebūtų įvykę.
-Tu nesveikia!!!-Surėkė kažkas.
-Na ir?-Paklausiau.
-Gerai. Toliau Lukas Dominotas.-Tęsė tas vaikinas.
-Ara?
-Ką?-Paklausiau
-Kas bus su tais kurie lieka?
-Na tie kas liks gaus užduotys nuo kurių priklausys jų likimas.
Po kažkiek laiko kai visų nereikalingų žmonių buvo atsikratyta kaip ir lavono kuris svetainėje gulėjo tikrai ilgai ir dėl to man reiks kito kilimo.
-Kadangi su vienais jau baigėm. Eilė jums.-Tariau visus apžvelgdama.Kadangi jūsų yra labai daug net 400 tai suskirsčiau irgi keistais kiekiais... ir apie 40 žmonių aš vis kas kiek laiko duosiu atostogas,bet aš labai tikiuosi kad kažkurie 40 susimaus.
Žodžiu, narkotikai: pervežimus reikia 10 žmonių. Ir tai yra Elijoto H. Grupė.-Tariau ir padaviau aplankalą Elijotui.
-Čia tik penki žmonės!-Surėkė tas
-Jo nes kiti penki atitenka Džordžui K.-Tariau ir paduodu aplankalą su užduoties smulkmenomis Džordžui.
-Aš nieko nesuprantu!
-Esmė, kad vieni važiuos narkotiku pas viena, o tiki pas kitą. Dabar aišku? Toliau žmonės kurie eis tartis dėl kainos ir kitų šudų tai 4 žmonės. Karlas F. Ir Fabio D. Jūs du būsit pagrindiniai, bet turėsit vieną žmogų šalia.-Tariau ir jiems priėjus padaviau po vieną papkę.
Ir taip toliau aš vis vardinių ir vis žmonių kambarį mažėjo. Kol galiausiai ant staliuko liko bylos susijusios su policija ir valdžia.
-Žinau, kad mano tėvas niekuomet nebendradarbiavo su policija ir valdžia, bet kai jūs dirbat su viskuo kas nelegalu reikia turėti dievų užtarimą. O mūsų dievai yra žmonės,kurie sperndžia ką sujimti, ką nuteisti, kokį įstatymą išleisti. Ir mano manimi mums jų reikia, o kadangi čia spendžiu aš tai... tai mes su jais bendradarbiausime.
-Bosas niekuomet taip ne galvodavo.
-Aha. Tik problema ta, kad man pritrūko laiko sužinoti kokia čia valdžia bei policija, nes norint tai sužinoti reikia daug kartų ir viską bandyti. Bet manau policija ir valdžia būna kelių tipų kuriuos galima paprastai papirkti,kuriuos reikia pagąsdinti ir kuriems reikia tiesiog pasakyti kas mes ir ko norime. Todėl ir sudariau po tris gripęs tiek valdžiai tiek policijai.
-Jamie eisi į policija.-Tariau ir padaviau jam papkę su visa informacija.-Ir turėsi tik vieną žmogų šalia.
-Gerai.
-Toliau Erik į Valdžia ir irgi turėsi tik vienà žmogų šalia.
-Gerai
-Roki, tu į policija ir su savimi turėsi tris žmones.
Ir taip vis vardinau, kol vėl pradėjo tuštėjimo kambarys. Galiausiai, kai ant stalo nebebuvo nei vienos papkės aš atsisukau į likusius.
-Na, o va jum atostogos už kurias nieks nemokės.
-Kiek laiko?
-Dvi ar tris savaitęs. Ar gal net trumpiau jei kils sunkumų dėl valdžios ir policijos. O dabar varykit iš čia.-Tariau ir apsisukusi užlipau į tėvo kabinetą.
YOU ARE READING
ERNOLA
RandomArabelė Ernola -mergina, kuri buvo dingusi du metus ir pasirodžiusi ima vadovauti tėvo griūvančiai gaujai. Nebijanti rizikuoti viskuo ką turi. Nėra jautusi jokios meilės ar kokio kito jausmo iš tėvų kaip engimą ir nepykantą. Tėvas yra ne kartą ją i...