Three

1.1K 40 0
                                    

-Kur Klarisa?-Pakalusė kažkoks uždusęs bachuras.
-Ta dažyta pabėgo save pamačiusi.-Tariau žvalgydamasi po šaldytuvą.
-Užmušiu ta kurva!!!-Suurzgė ir į kažką spyrė. Bet aš nekreipiau į tai dėmesio.
-Kas tu tokia?-Paklausė po keliu minučių ir priėjo arčiau.
-Nauja gyventoja.-Tariau uždarydama šaldytuvą ir atsisukda į tą vaikiną ir jis tikrai buvo kraštas kąsnelis.
-Na aš James, boso dešiniojo ranka.
-O kartais ne Markas ar Tod buvo dešiniojo bla bla bla?-Paklausiu jį nužiūrinėdama.
-Buvo,bet dingus kažkokiai merginai bosas nužudė Tod, nes jis nesugebėjo jos rasti.
Nieko daugiau neatsakiau tik šypsojosi, nes blet aš ir esu ta mergina.
-Gerai, gal galėčiau turėti kokį kambarį?-Paklausiau.
-Jo einam parodysiu, bet yra tik vienas jis visuomet užrakintas bet tau manu tiks.-Supratau, kad man duos sena mano kambarį,kurio aš nekenčiu visa esybę.
-O kito tikrai nėra?
-Na nebent nori lovą dalintis su kokiu vaikinu.-Tarė atsisukdamas pažiūrėti mano reakcijos. Bet aš tik nisišypsojau netikra šypsena ir viskas.
-jei reiktų su tavimi dalintis tai sutikčiau.
-Na manau tai nepatiktų mano merginai sukuria ir dalinuosi kambariu.-Tarė žiūrėdamas į mane.
-Ahhh tiesiog.... žinau kur tas kambarys pati nueisiu.-Tariau ir atėjusi jį nuėjau link to kambario.
-Kaip tu gali žinoti kur tas kambarys???-Paklausė eidamas iš pasakos, bet neketinau jam sakyti iškur žinau kur tas kambarys.

Priėjau kambario duris įkvėpiau ir išsitraukdama raktus atrakinau duris.
-Iš kur pas tave kambario raktas?-Paklausė jau piktai.
Pravėriau ir čia buvo niekas nepakeista:juodos ištrankytos sienos, dvigulė lovą, dvejos durys vedančios į spintą-ginklų sandėlį ir vonios kambarį, taip pat sofą ant kurios mane tėvas kartai išprievartaudavo ir visa tai mano gyvenimas prieš du metus.

ERNOLAWhere stories live. Discover now