Five

1K 36 0
                                    

Trumpai tariant nežinau, kur randuosi.  Mano galva lyg suspardyta, o kūno vapšė nejaučiu.
-Ara, jau rytas metas keltis.-Kažkas judino mane.
Aš lėtai pakėliau galvą apsižvalgiau ir suvokiau, kad esu bare ant grindų. Kaip ir kodėl čia gulėjau nežinau bet abejoju ar noriu.
-Tuoj.-Tariau sunkiai atsistodama.
-Prisimeni ką nors iš vakar?-Paklausė Gary.
-O man reikia prisiminti?-Paklausiau atsisėsdama ant kėdės prieš barą.
-Ne?-Paklausė
-Žinai, man metas tvarkyti tėvo problemas todėl įpilk man stiklinę brendžio ar dar kokio šudo, kad... nu žinai geriau darbas vyktų..
-Imk. -Tarė su šypsena paduodamas stiklinę. Nesigilindama kas jos viduje išgėriau irpasijaučiau geriau net nežinau ar tai išvis įmanoma.
-Nu dvai iki kito karto.-Tariau pastatydama stiklinę ir išėjau iš pastato.
Gatvėje stovėjo mano motociklas tai nieko nelaukusi užlipau ant jo ir patraukiau link tėvo rūmų.
Nulipau nuo moco ir įėjau į niekuomet nerakinamą namą. Vaizdas vėl toks koks buvo vakar ;puse girtų su savo kekšėm ir daug šiukšlių.
Gal man šį namą padegt ir nereikės po vieną žudyt tėvo gaujos narių.
Taip be stovėdama ir svarstydama nepastebėjau įėjusios grupelės žmonių.
-Labaaaa!!!-Surėkė kažkoks su dredais keistuolis man prieš nosį.
-Tave dabar ar vėliau nušaut?-Paklausiau pastumdama jį į šoną.
-Susirinkimas po 5 min svetainėje!!!!!-Surėkiai taip pažadindama tuos girtuoklius.
Po 5 min...
Visi nieko nesuprasdami sėdi svetainėje,kol aš piktą į juos žiūrų.
-Tu panaši į bosą.-Pasako kažkoks garbanotas čiuvakas.
-Aš daug blogiau už jūsų bosą.-Taraiu žiūrėdama tik į tą gabanių.-Žodžiu, kaip daugelis žino tas jūsų bosas išėjo į "pensija" ir savo vietą perleido man. Taip, taip man  ir aš mielai šia savo "vietą" kam nors perleisčiau, bet nusprendžiau pagyventi dar kelis metus nenukentėjus nuo jūsų boso. Tai dabar viskam vadovauju aš. Klausimai?-Tariau baigus kažkokia nesamonę.
-Kas tu tokia?
-Ara Ernola. -Tariau. Ir laukiau daugiau daunišku klausimų.
-Kodėl tu? Išvis kad per nesąmonė ?
-Aš, nes taip nusprendė buvęs bosas. Nesąmonė ta, kad jūs nesugebate normaliai funkcionuoti be mano pagalbos, nes vos dingau dviem metams ir prasidėjo visos nesamonės pradedant mafios įstatymų nežinojimo baigiant nesugebėjimu nužudyti žmogaus ir taip toliau.
-Kaip suprast "nesugebam  funkcionuoti be tavęs"?
-Jūs ką manot, kad dėl jūsų gauja buvo viena iš aršiausių ir geriausiu?  Gaila bet ne tai dėl manęs nes aš visuomet taisydavau jūsų nepabaigtos darbus ar net perplanuodavau ir juos įgyvendindavau.
-Pala,  tu nori paskyti,kad mes esame tokie nevykę, kad tu viską taisydavai.
-Jo. Taisydavau, pabaigdavau, surasdavau jus naudingus ryšius  ir taip toliau. Aišku jūs manėt,kad tai daro mano tėvas, bet visa tai darydavau aš.
-Pala Vitas Ernola yra tavo tėvas?
-Nu tėvo nepasirinksi. Tad taip. Dar turit klausimų?
-Kur tu buvai visą savo gyvenimą?-Paklausė tas Jamie.

ERNOLAWhere stories live. Discover now