Jungkook. 3%

5K 525 97
                                    

Sarung tangan yang dipakai,ditanggalkan lalu di buang ke dalam tong sampah.

Untuk pengetahuan korang,sarung tangan itu masih basah dengan darah segar,tahu? So,kalau sesiapa teringin nak tengok macam mana darah segar terkorban,boleh lah jenguk jenguk dalam tong sampah tepi jalan ni.

Mangsa aku untuk malam ini,masih lagi lelaki. Dia yang cari pasal dengan aku dulu. So,why not aku teruskan pencarian pasal dia tu ?

Ini lah padahnya.

Kau cari pasal dengan aku.

Tapi Kau mati.

Aku hidup.

Kayu besbol yang merupakan senjata untuk aku bunuh lelaki ini,aku ambil. "Fuh,kotor lagi kayu kesayangan aku ni." Aku usap perlahan kayu tersebut.

Mayat yang terbaring di hadapan,aku pandang dengan jijik dan hina. "Sepatutnya kau panjang kan akal dulu sebelum serang aku. Sekarang hidup kau selama ini berakhir dengan kesedihan."

Aku memmijak kepala nya sebelum menapak pergi daripada situ.

Tak sabar pula nak buka tv esok pagi,dengar berita hotz bawang tu nanti. Mesti famous sekejap mayat ni,kan?

Untung kau budak,walaupun dah mati,dapat juga masuk tv.

Aku ni,entah bila lah dapat muncul dalam kotak kecil bercahaya tu.

"Jeon Jun-Jung Kook."

Aku tersentak sejurus berpaling ke belakang.

Wah. Tak sangka rezeki aku malam ni berganda.

Seorang perempuan berpakaian Tarzan—maksud aku,sexy sedang berdiri di hadapan aku sekarang. Dan aku kenal dia.

Park Shin Hye.

Kawan lama aku?

Jap.

Perempuan ni boleh dilabel sebagai kawan ke kalau dia pernah tikam belakang aku dulu? Erm.

Kelihatan mukanya pucat sambil memandang aku dan mayat berulang kali. Okey,aku faham maksud pandangan dia.

Mesti dia pun nak sama nasib dengan mayat lelaki tu juga bukan?

"Ouh? Shin Hye? Lama tak jumpa." Perlahan lahan aku menapak ke arahnya.

"Ju-Jungkook—awak—"

"Ya? Kenapa dengan aku ye? Ouh kejap. Aku tahu apa tujuan kau tegur aku ni."

Senyuman sinis aku lemparkan buat dia. Apa salahnya kalau aku tunjuk sisi gelap aku pada dia sekejap kan? Sebelum dia pergi ke tempat yang jauh dari sini buat selama lamanya.

"Jangan dekat!"

Dia menjerit.

Aku memandang sekeliling dengan bosan.

Kau jerit pun,bukan ada manusia di tempat ni. Hanya dia dan aku.

Jeritannya aku hiraukan,aku melangkah semakin dekat dengannya.

"Je-jebal! Jangan dekat!"

Dia menapak ke belakang dua tiga langkah. Ouh? Takut ke?

"Aik? Kenapa kau nampak macam takut pula sekarang ni? Muka aku ni hodoh sangat ke sampai nak lari bagai tu?" Aku berkata sinis. Kayu besbol siap sedia dipegang dan disorokkan di belakang badan.

"Aw-awak pembunuh Jungkook! A-awak pembunuh!! Tolong!!! To—"

Pang!!!

Pang!!!!!

Dua kali libasan kayu di kepala,baru perempuan ni diam. Ish,kalau aku tahu macam ni,dari mula mula lagi aku buat.

Aku terpaksa. Mianhe,Shin Hye.

Darah merah pekat mula mengalir laju dari bahagian kepalanya. Dia terbaring lemah di atas jalan tar ini.

Wow. Cantik pula tempat dia mendarat. Strategik untuk membuatkan cara dia mati lebih menarik.

"Ju-jungkook...pe-pembunuh..."

"Duh? Dah nazak nak mati pun kau nak sebut nama aku lagi? Dulu kau boleh lah main tikam tikam belakang aku. Burukkan aku depan semua orang. Sekarang?."

Aku menarik rambutnya kasar. Wajahnya yang dipenuhi darah aku tenung dalam. Bahagia melihat orang yang dibenci terseksa.

"Giliran aku pula 'tikam' kau tapi cara aku berbeza sikit dari apa yang kau buat tu. Almaklumlah,aku bukan jenis yang suka copypaste orang punya ni."

Kepalanya aku hempas kuat di atas jalan lalu aku berjalan laju ke arah kereta Porche putih aku yang elok terparkir di bahu jalan.

Aku masuk ke dalam perut kereta dan menghidupkan enjin.

Mata aku hanya fokus pada Shin Hye yang terbaring lemah di tengah tengah jalan raya tersebut.

Indah pula pemandangan di malam hari ini.

Pedal minyak ditekan perlahan lahan dan kereta pun mula lah meluncur di atas jalan.

Heh,mesti korang tahu bukan apa yang aku tengah rancangkan sekarang ni?

"Say hello to the hell." *smirk*

Bukkk!!!

Shrikkkkkkk!!!!!!

Fuh. Indah bunyi nya.

Ibaratkan kau tersilap pijak anak kucing di atas jalan dan kebetulan pula kereta kau masa itu tengah laju membelah jalan. Nikmat bukan?

Aku tersenyum sinis.

Cermin pandang belakang aku kerling sekilas.

Bercorak jalan raya tersebut dibuatnya dek percikan darah dan daging manusia yang hancur di merata tempat.

Nampaknya aku telah menghiasi kawasan itu. Di bahu jalan ada mayat cukup sempurna tetapi tengkorak pecah manakala di atas jalan pula ada daging manusia fresh yang digilis berserta dengan hiasan darah lagi.

Fuh.

Bangga kejap tengok hasil seni yang aku ciptakan sebentar tadi itu.

Tanpa membuang masa,Aku terus memecut laju pergi daripada situ.

Nampak gayanya,aku terpaksa basuh kereta ini lagi sekali. Duh,baru je semalam aku mandikan kereta ni.

Haih.

+++++++++++++++++++++++++

[C] Little Star Where stories live. Discover now