"Jaebal...ak-aku mohon. Jangan bunuh aku!! Percaya lah. Aku tak bersa—ARGH!!!!"
Pisau yang sedia berada di pahanya,aku tekan sedikit. Nampak dia merana membuatkan aku bahagia.
"Tak bersalah? Kau nak cakap yang kau tak bersalah tapi orang lain pula yang bersalah,camtu?"
Dia menggeleng laju lalu melutut di hadapan aku.
"An-aniyo! Ak-aku janji yang aku akan tutup mulut tentang apa yang kau dah buat pada malam tu! Aku janji!"
"Hurm...janji memang lah senang. Hanya sebut ikut mulut. Tapi hati tu? Boleh percaya ke huh?" Pandangan sinis aku lemparkan.
"Be-betul!! Aku janji aku tak akan bagitahu sesiapa tentang kes tu!"
Aku tergelak sinis seraya duduk bercangkung dihadapannya. Wajah nya tampak menyedihkan.
Tch...kesian.
"Kau saksi kepada kes pembunuhan aku pada malam Sabtu haritu. Kau rasa apa yang selalu aku buat erk pada saksi yang telah tengok perkara tak sepatutnya tu hurm?"
Pisau dilempar jauh lalu aku menyeluk poket seluar bahagian belakang.
"...ka-kau tak lepaskan?"
"Perfectoooo. Tepat sekali tekaan anda. Aku tak akan sesekali lepaskan dia mahupun biarkan dia hidup."
"Ap-apa maksud kau?" Matanya mula berkaca dan badannya menggigil hebat. Wahhh....dia macam dah tahu je niat sebenar aku apa.
"...selamat malam untuk kali terakhir. 'Tidur' dengan lena ya? Kirim salam aku pada mangsa yang lain. Bye,bi***."
Terus aku keluarkan 'barang' fav aku....
Pistol.
Lalu.....
Bang!
Bang!
Bang!
Maaf.
Aku tersengaja tembak.*smirk*
++++++++++++++++++
Aku mendongak memandang bintang di langit malam. Suasana di lereng bukit ini langsung tidak berubah.
Cantik.
Akibat terlalu sibuk laksanakan 'tugas' ,dah agak lama aku tak nikmati keindahan alam macam ni.
Jam ditangan dikerling sekilas.
3 pagi? Masih awal."Cheong Seong Im..."
Secara automatik nama tersebut meluncur keluar dari mulutku.
Nama tu....macam aku pernah dengar.
Agaknya apa hubungan dia dengan Song Ji Hyo erk?
Pandangan Ji Hyo lain ketika lihat batu nisan milik Cheong Seong Im tu. Dia seperti.....sedih.
Gambar yang tertera di batu nisan tersebut aku tak dapat lihat dengan jelas haritu dek terlalu lusuh dan pudar.
Eh???
Wait.
Kenapa aku fikirkan pasal benda tak penting macam tu pula sekarang?!
Aish.
Shiteu betul.
Apa yang dah jadi pada kau ni Jungkook?! Sedar lah sedar!!!
Urghh...
YOU ARE READING
[C] Little Star
Fanfiction❝ Kisah aku,tiada siapa perlu tahu. ❞ Dia,lelaki yang sukar untuk difahami.