Jungkook. 16%

2.5K 366 26
                                    

All about us.
[Jeon Jungkook & Cheong Seong Im]


****************************

01/02/2008

Ke hadapan Jungkook,

Thanks sebab sudi terima saya dalam hidup awak! Hahaha macam lawak bukan? Mula mula kita saling benci membenci,sekarang,sayang menyanyangi pula.

First time saya jumpa awak,memang saya chop awak ni mamat sombong lagikan berlagak tapi bila dah lama kenal dan dah terbiasa dengan awak,baru saya tahu diri sebenar awak.

Awak baik dengan saya. Awak prihatin sangat dengan saya. Awak selalu pujuk saya kalau saya nangis. Lepastu awak sentiasa bagi bunga mawar putih pada saya kalau setiap kali saya sedih.

Jinjjja gomawo uri Jungkook.

Setiap detik masa saya bersama awak,tak akan pernah saya lupakan.

Sincerely,
Seong Im

**********************************

04/04/2008

Dear Seong Im,

Kenapa kau ni selalu sangat buat aku tersenyum tak tentu pasal erk? Kenapa kau selalu buat aku ketagih mahukan perhatian kau...?

Serius,dulu aku benci kau gila gila sebab perangai annoying tahap cipan kau tu tapi sekarang...semuanya terbalik.

Aku sayang kau sangat sangat ! Mungkin kedengaran cliche tapi kesah apa aku. Ini kisah kita bukan orang lain.

Btw,ahad ni date belakang pokok tepi Sungai Han tu lagi okey? Bawa biskut nutella fav aku tu erk? Muah. Beci kau.

Sincerely,
Jungkook.

******************************

12/05/2008

Ke hadapan Jungkook,

Saya rindu awak.

Kenapa awak pergi lama sangat ke luar negara tu? Awak buat apa disana?

Saya dekat sini selalu tunggu awak di stesen kereta api Busan setiap hujung minggu tahu?

Tapi...lima minggu berturut turut....

Kelibat awak langsung saya tak nampak.

Saya rindu awak,Jungkook.

Awak tak rindu saya ke? :,)

Sincerely,
Seong Im.

*****************************

16/06/2008

Dear my sweetheart,

[C] Little Star Where stories live. Discover now