Okula geldiler gelmez olsalardı keşke çünkü dün çıkardıkları kavga nedeniyle müdürün yanına çağrılmışlardı . Müdür : -kızlar bu kaçıncı uyarı cezanız artık bu okulun adını kirletmenize izin vermeyeceğim yeter buraya kadar okuldan kovuldunuz . Nisa : -aman da çok tınladık kovarsanız kovun sizin arabanızın lastiklerini kesiyim de görün kovmayı almayı . Belo : -Nisa sus sinirine gitme adamın .
EVE GEÇİŞ
Nisa ''vallahi ben arabasının lastiklerini keseceğim'' . Sıla ''bende yardım ederim çok da güzel olur'' . Belo ve Zeyno bir ağızdan ''asıl siz bir sussanız ne güzel olur ama nerede sanki çok güzel bir şey yapıyorsunuz da keyif alıyorsunuz'' . Bu seferde Nisa ve Sıla bir ağızdan ''aman be tamam yapmayacağız yeter ki dır dır yapmayın '' ...
EVDE
Anneleri yemek yapmışlar bekliyorlardı çünkü bugün Zeyno gilin evinde yemek yenilecekti . Yemekten sonra ise kızlar dışarı çıkacaktı ama planlarına uyamadılar çünkü evlerine Nisa'nın bir kuzeni gelmişti ve evde durmaları gerekti . Kuzeninin adı ise Mert'di .
Mert'inde karnını doyurduktan sonra bu saatte neden geldiğini sordular ve şu şekilde cevap aldılar : - 3 yazılımdan 0 aldım üstüne anne ve babamın nefret ettiği şeylerden birini yaparak okuldan kaçtım . Eh tabii bunları yapınca evden kovdular beni . Gidecek bir yerim yoktu bende Nisa'nın annesini arayıp burada olduğunuzu öğrendim , artık Nisa gilde kalacağım .
MERT İLE YENİ OKULA GELME
Nisa Mert'in gittiği okulu biliyordu ama artık bilmesine gerek yoktu çünkü Mert'de kızlar gibi olduğundan okuldan kovulmuştu . Eh bu kovulma işi Mert için çok iyi olmuştu çünkü kızların grubuna katılarak yeni okullarına gitmişti .
Yeni okula gitme vakti gelmişti . Sabah kalktılar ve hazırlanmaya başladılar bu arada bütün grup Nisa gilde kalıyordu . Her neyse hazırlandıktan sonra yola koyuldular . Okulun bahçesine az kalmıştı ki bir araba önlerinde durdu ve ''naber salaklar bu okul size göre değil kendinize yeni inler arayın'' diyerek geçti ama Sıla bu yüzü aklına kazımıştı çünkü ileri teknik dövüş yeteneği ile o oğlanı dövecekti .
Bahçeden girdiler ve süper güzel bir okula bakakaldılar . Okulun dışı süper görünüyordu dillere sığmaz bir zenginlik gibi idi ....
1. BÖLÜM KISA MI YOKSA BİRAZ DAHA UZATAYIM MI ????? YANLIŞLARIM VARSA BELİRTİN Kİ DÜZELTEYİM !!!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 KANKA
Short Story5 arkadaş yeni geldikleri okulu birbirine katarlar çünkü bu dörtlünün yapamayacağı iş yoktur ; ara bozmak , kavga çıkarmak vs.