Nisa o geceyi hep Alper ile geçirmişti . Ve tek onlar değil orada olan bütün sevgililer ama Yaren arada kara kedi gibi geziniyordu . Ama yine de çok sevimliydi . Her neyse ki o günden sonra her şey güzelleşeceğe benziyordu çünkü birinci güzel haber ailesi Mert'i affetmiş olmasıydı .
DOĞUM GÜNLERİNE ÇOK AZ KALIYOR !!!
NİSA VE ZEYNO'NUN KONUŞMASI ...
-Kızım var ya biz birbirimizi nasıl bulduk iyi ki de bulduk her şeyimiz aynı neredeyse , doğum günlerimiz bile aynı sadece 3 saat arayla doğmuşuz , nasıl da denk gelmiş ama .
- aynen ama o değilde yarın ailelerimiz tanışmak için bir yemeğe çıkıyorlar ne yapacağız ?
- heyecanlanma boş ver ama aklına geleni de söyleme !
- tamam ...
VAKİT GELİYOR !!!
İşte o gün gelmişti yani tanışacakları gün gelmişti artık hazırlanmaya başlıyorlardı . En doğal ama bir yandan da en süslü hallerini alıyorlardı . Neyle gideceklerini erkeklere bırakmışlardı . İnşallah güzel bir gün olurdu . (evden çıkarlar) Sonunda evden çıkabiliyorlardı , Nisa , Zeyno , Belo , Sıla ve erkeklerden de Ulaş ve Alper gideceklerdi . Toprak ve Bora ise önden gidip eksik var mı diye bakacaklardı . Herkes oraya gitmişken ailelerde gelmeye başlamışlardı . Bütün kızlar çok güzel bütün erkekler de çok yakışıklıydı . Herkes toplandıktan sonra Alper'in babası konuşmak için ayağa kalktı ve konuşmaya başladı ''ilk öncelikle geldiğiniz için teşekkür ederim bu benim ayarladığım bir yemek değil ama size bir şey demem lazım ki bu yüzden bu konuşmayı yapıyorum , çocuklarımızın doğum günleri farklı ve bu yüzden de onların doğum günlerini bugün burada kutlayacağız , evet bundan kimsenin haberi yoktu diyemem çünkü Zeyno'nun annesinin haberi vardı çünkü bugün burada çocukların çok istediği bir şeyi armağan edeceğim , bunu çok istediklerini de zaten Zeyno'nun annesinden öğrendim . '' herkes birbirine iyice kaynaşmıştı . Ve beklenen konuşmanın devamını getiren bu cümleler '' çocuklar kendilerine ait bir ev istiyorlardı ve ben bunu duyunca şok oldum ama emin olun Zeyno'nun annesi de duyunca şok olmuş çünkü Belo anlatırken kulak misafiri olmuş fakat sonradan şöyle düşündük ki ve şu karara vardık ; size bizim boşta olan villayı armağan ediyorum . '' Çocuklar bunu duyunca çok sevinmişlerdi bu gecelerinin üstünden daha 2 hafta geçmeden o güzel mi güzel villaya taşınmış bulunmuşlardı ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
5 KANKA
Short Story5 arkadaş yeni geldikleri okulu birbirine katarlar çünkü bu dörtlünün yapamayacağı iş yoktur ; ara bozmak , kavga çıkarmak vs.